أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۱۹۳۸۴
زمان انتشار: ۱۵:۳۶     ۲۰ اسفند ۱۳۹۱
من خودم در جریان بازی از تماشای بازی سپاهان لذت می‌بردم. فکر می‌کنم فوتبالی که آن‌ها بازی می‌کنند یک سر و گردن از تمام تیم‌های ایران بالا‌تر است.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- مرتضی کاشی کاپیتان صبا که با دریافت کارت زرد در دیدار با سپاهان سه اخطاره شد و دیدار سی‌ام تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان را از دست داد در خصوص دو بازی اخیر این تیم مقابل مدعیان قهرمانی و شرایط صبا می‌گوید.

سفر به اصفهان...؟

فکر می‌کنم ما هر چه انرژی داشتیم در دیدار مقابل استقلال گذاشتیم و برای بازی با سپاهان واقعا خسته بودیم. صبح روز قبل از بازی با سپاهان هوا خراب شد و با لغو پرواز‌ها مجبور شدیم با اتوبوس به اصفهان برویم. ما ساعت ۲ بعدازظهر از تهران حرکت کردیم و ساعت ۹ شب رسیدیم. تا برویم هتل و در اتاق‌هایمان استراحت کنیم ساعت ۱۱ شب شد. روز مسابقه هم من خودم در مسیر حرکت به ورزشگاه فولادشهر خوابم می‌آمد واقعا خسته بودیم.

بازی با سپاهان...؟

فکر می‌کنم ما تمام زورمان را در این بازی زدیم و خدا کمک‌مان کرد که گل‌های زیادی نخوردیم وگرنه باید ۵ تا از سپاهان می‌خوردیم. سپاهان واقعا خوب بود و از طرفی ما خیلی خسته بودیم. شاید اگر در حالت عادی رودرروی این تیم قرار می‌گرفتیم مثل بازی با استقلال نمایش خوبی ارائه می‌کردیم اما به خاطر خستگی مغز به عضله دستور نمی‌داد.

تیم سپاهان...؟

من خودم در جریان بازی از تماشای بازی سپاهان لذت می‌بردم. فکر می‌کنم فوتبالی که آن‌ها بازی می‌کنند یک سر و گردن از تمام تیم‌های ایران بالا‌تر است.

شانس قهرمانی...؟

استقلال صدرنشین است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد. مهم‌ترین عامل موفقیت استقلال هم امیر قلعه‌نویی است که بالای سر این تیم است و به سوی قهرمانی هدایتش می‌کند. من فکر نمی‌کردم آن‌ها ده نفره تراکتورسازی را ببرند. البته هر سه تیم فعلا شانس قهرمانی دارند اما فکر می‌کنم بازی رودرروی سپاهان- استقلال تعیین‌کننده باشد.

مصدومیت...؟

من در دقیقه ۸۰ بازی با استقلال مصدوم شدم. در یک صحنه یکی از بازیکنان استقلال با زانویش به زانوی من زد که نمی‌دانم چه کسی بود. من با حنیف زیاد به هوا بلند شدم اما مطمئنم او نبود. دقایقی بعد از شدت درد نتوانستم به کار ادامه بدهم و تعویض شدم اما متاسفانه دقیقه آخر گل خوردیم.

رتبه صبا...؟

من فکر می‌کنم در پایان فصل یکی از رتبه‌های هفتم، هشتم یا نهم را به دست بیاوریم. البته به نظر من این رتبه‌ها برای صبا زیاد خوب نیست. تیم ما در ابتدای فصل شرایط خیلی خوبی داشت. فوتبالی که ما بازی می‌کنیم را هیچ تیمی در لیگ بازی نمی‌کند. شاید تیم‌هایی مثل استقلال و سپاهان از نظر قدرت بالا‌تر از ما باشند اما از نظر فوتبالی تیم ما شرایط متفاوتی دارد. با این حال فکر می‌کنم رتبه هفتم تا نهم در این شرایط مناسب باشد.

مهاجمان...؟

من از فوتبال ایمان رزاقی و تلاشی که او با ۳۵ سال سن انجام می‌دهد لذت می‌برم. با این حال ما در طول فصل در پست‌هایی مثل مهاجم دستمان خالی بود و اگر مهاجمان قبراقی داشتیم شاید در رتبه‌های بالاتری بودیم. متاسفانه ایمان هم در بازی با استقلال مصدوم شد و به غیر از بازی با سپاهان دو مسابقه دیگر ما را از دست داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها