أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۲۰۱۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
جواد کریمی قدوسی اظهار داشت: مذاکراه کنندگان 5+1 به این نتیجه رسیده بودند که با وجود آقای جلیلی امیدی به سازش و پیشرفت از نگاه آنها وجود ندارد لذا دست به تخریب شخصیت ایشان زدند و در تماس هایی درخواست کرده بودند که مسئولیت تیم مذاکره از آقای جلیلی به فرد دیگری منتقل بشود که این دخالت آشکار زیاده خواهان و سلطه گران بود که نظام دست رد بر خواسته آنها زد.
به گزارش پایگاه 598، اذغان مقامات و رسان های غربی به پیورزی ایران در مذاکرات آلماتی حقیقتی انکار ناپذیر است که این امر حکایت از پیروزی مقاومت و ایستادگی مردم ایران در برابر تحریم ها را دارد. این امر آنقدر مشهود است که یکی از مقامات رژیم صهیونیستی در واکنش به نتایج نشست ایران و 5+1 در آلماتی مذاکرات را «یک موفقیت بزرگ برای تهران و شکست کامل اسرائیل» توصیف کرده بود.

در همین خصوص خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 گفتگویی را با جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی انجام داده است.

کریمی قدوسی به اشاره به نتایج بدست آمده در مذاکرات آلماتی اظهار داشت: یکی از مدیریت های پر ثبات این دوره در گفتگوهای ملی با نظام سلطه، مذاکرات 5+1 بوده است و از این جهت با اهمیت است که 5 دولت حاکم در شورای امنیت سازمان ملل به علاوه آلمان در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار داشتند. اینها قدرتهای شناخته شده دنیای گذشته و بعضا کنونی هستند و یک طرف میز هم نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که با برخورداری از یک منطق قوی در چندین دوره از مذاکره با اعتماد به نفس حضور داشته است.



عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان نمود:در دولتهای گذشته نیز جمهوری اسلامی ایران مذاکراتی را داشته است که در آن زمان ایمان و اعتقاد تیم مذاکره کننده ما در درجه و موقعیت مورد تایید ملت ایران نبود و کسری ها و کمبودهایی داشتند و عملا دیدیم منجر به از دست رفتن ارزشهایی هم شد و کار به جایی رسید که درب مراکز هسته ای را هم پلمپ کردند و در سعدآباد تهران آقای جک استراو و در لندن آقای تونی بلر ثمره این رفتارشان را چیدند.

وی با اشاره به توانایی بالای تیم مذاکره کننده کنونی افزود: ظرفیت خوبی که در دوران حضورش دکتر جلیلی در شورای عالی امنیت ملی به وجود آمده است ریشه در برخواسته شدن ایشان از مکتب و تفکر دفاع مقدس و ارزش های اسلامی دارد که وجود این تفکر مکتبی در عمق ایمان و نگاه ایشان راهبرد اصلی مذاکرات را تشکیل می دهد و این امر خود اعتماد به نفسی در ملت ایران به وجود آورده که این تیم اهل معامله و سازش و کوتاه آمدن در مقابل منطق زیاده خواهی استکبار نیست.

قدوسی گفت: مذاکراه کنندگان 5+1 به این نتیجه رسیده بودند که با وجود آقای جلیلی امیدی به سازش و پیشرفت از نگاه آنها وجود ندارد لذا دست به تخریب شخصیت ایشان زدند و در تماس هایی درخواست کرده بودند که مسئولیت تیم مذاکره از آقای جلیلی به فرد دیگری منتقل بشود که این دخالت آشکار زیاده خواهان و سلطه گران بود که نظام دست رد بر خواسته آنها زد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: مذاکرات آلماتی مذاکرات موفقی بود، منطق جمهوری اسلامی ایران که منطق مقاومت در پای حفظ ارزش ها و دستاوردها بود آنجا ادامه پیدا کرد و شرایط بین المللی و منطقه ای  هم به آنها تحمیل می کرد که بایستی در برابر خواسته ها نگاه مثبتی از خود نشان بدهند لذا اولین مذاکره ای بود که مطلقا در خصوص تعلیق حرفی را به میان نیاوردند نه در نطنز و نه در فردو، بلکه درخواستشان این بود که روند 20 درصد سرعت نگیرد و در همین حد بماند و سوخت تولید شده به میله های سوخت تبدیل نشود.

وی اظهار داشت: در مجموع احساس ما این است که این رفتار و این منطق، اینها را سر موضع عاقلانه ای خواهد کشاند و تحلیل ما این است که بعد از حماسه انتخابات یازدهم انشاء ا... شاهد یک تحول عظیم در همه صحنه ها که در داخل به لحاظ موقعیت اقتصادی و ثبات سیاسی با تداوم تفکر اصول گرایی باشیم و در مذاکرات بین المللی هم قطعاً به تمام خواسته های خود ملت ایران خواهیم رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
SWEDEN
۱۳:۳۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۹۹
۳
بنویسید اشتون می گفت متکی را به جای جلیلی به مذاکره بفرستید...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۹ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۲۳۸
۱۵۹
جلیلی رئیس جمهور بشه تا حال این غربی ها گرفته بشه
پاسخ
امواج سیاه
CANADA
۱۶:۳۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
مطلب درخواستی در وب درج شد
مطلب متعلق به سایت 598 است.
منتظر پاسختون هستم
موفق باشید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۷ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۱۲۷
۸۹
جلیلی عالیه ای خدا ازت می خواهیم رییس جمهور مابشه
پاسخ
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۱
۷۸
۴۹
این همون نقطه ای که امام کدشو داده بود که هر وقتی از شما تعریف کردن، بدونین دارید به بیرهه می روید.

از حاج سعید جلیلی، دیپلمات انقلابی می خواهیم که با ورود به عرصه انتخابات، خواب از چشمان دشمن بگیرد.

دولت مکتبی با آمدن و رفتن های احمدی نژاد و جلیلی و ... نباید به پایان برسد.
دولت مکتبی آرمانی است که در انقلاب جاری گشته است.
پاسخ
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۱ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۱۲۵
۴۵
عشق است جلیلی ، امیدوارم دعوت مردم برای نامزدی در انتخابات رو قبول کنه
پاسخ
حححح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۸ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
آغاز فراز/ سخني با استاندار منتخب دولت در کرمانشاه.
http://khatnews.com/vdcd590f.yt0fn6a22y.htm آدرس سایت خط نیوز
پاسخ
یعقوب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
۲۰۳
۷۵
خداییش تیپ رو دارید؟ ساخته شده برای رئیس جمهوری
پاسخ
ماری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۱
واقعا اقا یعقوب دکتر هم خوشگله هم خوشتیپ هم مرتب بین تمام سیاسیون ایران تکه
سبحان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۵ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۲۷
۷۳
به امید خدا اگه بشه آقا سعید جلیلی به ائتلاف سه گانه بپیوندد و این ائتلاف فراگیر بشه
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۱
۱۷۹
۶۵
اگر آقای جلیلی کاندیدا بشود این جانب دانشجوی کارشناس ارشد از بابل با همه وجود وانگیزه ای مواج از عشق به امام ورهبری وانقلاب همه تلاش خود را بکارخواهم گرفت تا دین خود را به نظام وانقلاب وشهدا وجانبازان وآزادگان اداکنم
پاسخ
مرادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۸ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۶۸
۰
درود بر اقای جلیلی
انشاالله رییس جمهور بعدی ایران
ستاد های مردمی آماده تبلیغ برای دکتر جلیلی با اقتدار
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۵۱
۰
خدا مي دونه دشمنان چقدر افسوس مي خورن بابت اينكه چرا فردضعيفي مثل روحاني به جاي دكتر جليلي طرف مذاكره با اونها نيست؟!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
تشکر ازجبهه پایداری انقلاب اسلامی داریم که با حضور خود ما بسیجی ها و حزب اللهی ها را نسبت به راه انقلابمان مصمم تر می کنند
پاسخ
مانی
UNITED STATES
۰۰:۰۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۳۷
۰
خدا حفظش کنه.
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
آفرین خوش تیپ
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲
۰
رای ما دکتر جلیلی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها