يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۰۱۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰
در راستای ارتقای جایگاه رسانه ها و پایگاه های اطلاع رسانی و همچنین تکریم و تایید شان و نقش سایت های اطلاع رسانی برای اولین بار امکان صدور مجوز رسمی فعالیت پایگاه های اطلاع رسانی ثبت شده در سامانه ساماندهی میسر شد.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز به نقل از ستاد ساماندهي پايگاه هاي اينترنتي و خبرگزاري هاي غيردولتي معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مديران مسئول پايگاه هاي ثبت شده در سامانه samandehi.ir از امروز مي توانند براي دريافت مجوز رسمی فعاليت خود اقدام نمايند.

متقاضيان از طريق مراجعه به پايگاه ساماندهي و تكميل مدارك مربوط به صدور مجوز و پركردن شناسنامه پايگاه متبوع مي توانند تصوير درخواست خود را به همراه مدارك مربوطه به نشاني Support@samandehi.ir ارسال نمايند تا نسبت به صدور مجوز فعالیت آن ها اقدام گردد.

بنابراين گزارش كليه متقاضيان ده روز پس از ارسال مدارك ،  ميتوانند درخواست خود را از طريق تماس با شماره تلفن هاي  88319539 و  88328104 پيگيري نمايند.

 گفتنی است، چندی پیش نیز این ستاد در اقدامی در راستای ایجاد امکان برخورداری خبرنگاران سایت های خبری از تسهیلات فراهم برای خبرنگاران، سامانه ای را برای ثبت مشخصات خبرنگاران سایت های خبری راه اندازی کرد تا خبرنگاران با ثبت نام در سیستم جامع مستندسازی سوابق و آثار خبرنگاران کشور (سمان)، از تسهیلات مختلف برخوردار شوند.

گفتنی است، این در حالی است که پیشتر، هیچ گونه تسهیلاتی برای خبرنگاران پایگاه های خبری در نظر گرفته نشده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها