يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۰۷۵۳
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
آنتی ویروس قوی و ایرانی" شید "با تلفیق دو موتور به همراه استفاده از تکنولوژی های جدید بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.
آنتی ویروس قوی و ایرانی "شید"، ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون در دسترس بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.

قدرت ضد ویروس شید به علت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند.

همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود.

در آخر ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس‌بی است که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می‌کند.


محیط ضد ویروس:

محیط ضد ویروس شید با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. نه تنها تنظیمات ضد‌ویروس شید ساده و قابل دسترسی و استفاده است بلکه پس از نصب تمام تنظیمات و امکانات مهم مرحله به مرحله توضیح داده شده و توسط کاربر تنظیم می‌گردد.

همچنین محیط ضد‌ویروس با استفاده از گرافیک بالا و اسکین برای پنجره ها محیطی زیبا را فراهم آورده است، که در عین حال آشنا و قابل استفاده است. همچنین مسلما فارسی بودن محیط به استفاده کاملتر و بهینه کاربران از ضدویروس کمک می‌کند. ضد ویروس شید همچنین شامل راهنمای کامل فارسی است که تمام پنجره‌ها، اخطارها و تنظیمات ضدویروس با جزییات در آن توضیح داده شده است. راهنمای هر پنجره از گوشه‌ی همان پنجره قابل دسترسی و مطالعه است.


برای دانلود با حجم 64.3 مگابایت اینجا کلیک کنید



دانلود با QR کد - رمزینه

QR کد چیست؟


گزارش از: سالار واعظی خبرنگار افتخاری دریـچه باشگاه خبرنگاران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۱
۰
۰
خب افتخار داره موتور دو تا آنتی ویروس را دزدیدن
اگر این دزدی نیست پس چیست؟
ضمنا این آنتی ویروس آنتی ویروس ضعیفیه
سوم : هرچیزی ایرانیش خوب نیست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها