امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۲۱۳۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در پاسخ به سوال خبرنگار ۵۹۸:
محصولی با بیان نکته ای از مرحوم آیت الله خوشوقت گفت: ایشان می فرمودند اگر شما به سراغ اصلح نروید اصلح به میدان نمی آید و وظیفه همه ما این است که شخصیت های اصلح را متقاعد کنیم که به میدان بیایند. باید به سراغ کسانی رفت که از کسب پست های دنیایی فرار می کنند نه آنکه به جایگاه ریاست جمهوری به عنوان یک طعمه نگاه کنند. محصولی در خصوص امکان متقاعد شده شخصیت های انقلابی چون دکتر جلیلی بیان داشت: متقاعد کردن این عزیزان با توجه به تکلیف مدار بودنشان امکان پذیر است.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، صادق محصولی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پاسخ به خبرنگار پایگاه 598 در سلسله نشست های خبری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با نام «تا انتخابات» در خصوص وضعیت دکتر جلیلی در لیست جبهه پایداری اظهار داشتند: ما در خصوص پذیرش مسئولیت نامزدی در میان شخصیت های انتخاب شده برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با مشکل روبرو می شویم.

صادق محصولی افزود: زمانی که به سراغ این دوستان می رویم در مرحله اول استقبالی از پذیرش این چنین مسئولیتی را ندارند و علت این امر هم حساسیت این مسئولیت در پیشگاه الهی و ملت بزرگ ایران می باشد و این شاخصه یک فرد انقلابی است که خودش را به راحتی عرضه ننماید.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بیان نمود: بنابراین مسئله مهم این است که ما وظیفه داریم که کاندیدای اصلح را متقاعد کنیم که این مسئولیت را بپذیرند.



وی با بیان نکته ای از مرحوم آیت الله خوشوقت گفت: خداوند رحمت کند حضرت آیت الله خوشوقت را که می فرمودند اگر شما به سراغ اصلح نروید اصلح به میدان نمی آید و وظیفه همه ما این است که شخصیت های اصلح را متقاعد کنیم که به میدان بیایند. باید به سراغ کسانی رفت که از کسب پست های دنیایی فرار می کنند نه آنکه به جایگاه ریاست جمهوری به عنوان یک طعمه نگاه کنند.

محصولی در خصوص امکان متقاعد شده شخصیت های انقلابی چون دکتر جلیلی بیان داشت: متقاعد کردن این عزیزان با توجه به تکلیف مدار بودنشان امکان پذیر است و ما در جبهه پایداری انقلاب اسلامی افراد را با معیار می سنجیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری همچنین با تاکید بر این که از ماه ها قبل از تشکیل جبهه پایداری تهمت، تخریب و دروغ هایی زیادی زده می شد، اظهار داشت: تخریب های جبهه پایداری تمامی ندارد و بیشتر خواهد شد.

 محصولی با بیان این که رسانه هایی مثل همشهری بی تقوایی هایی را در خصوص مباحث مالی نسبت به بنده انجام دادند، گفت: ویژه نامه نوروزی روزنامه همشهری خبری منتشر شده است که جبهه پایداری می خواهد با دولت لیست مشترک اعلام کنند، درحالی که صحبت هایی که از طرف ما منتشر شده است، کذب محض است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۲۳
۳
امثال آقای ... با سوابق نامعلوم بزرگترین لطمه رو به ... وارد میکنن
پاسخ
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
۱۶۷
۳۵
دکتر جلیلی دیپلمات انقلابی
بیا که ایران منتظر توست.........
پاسخ
مستضعفین تی وی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۶ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۱۷
۰
http://mostazafin.tv/latest-video/video/128_omenadal

تمجید رهبر انقلاب ازام فرحات
امفرحات به دیدارفرزندان شهیدش شتافت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۱۷۰
۵۳
بغضی از این کاندیداها جلو جلو میگن ما بیاییم اون وقت شخصیتی مثل جلیلی و لنکرانی این طور تواضع به خرج میدن
پاسخ
هم اندیشی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۴ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۰
۱
بررسی
آی فیلم چه چیزی به مخاطب خارجی می دهد/روانکاوی فروید یا فرهنگ اسلامی ؟؟
http://hamandishi.ir/vdcgtn9qwak9nq4.rpra.html
جهت بازنشردر سایت وزینتان/باتشکر
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها