کد خبر: ۱۲۱۳۴۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۶     ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
آخرين تمرين تيم فوتبال استقلال در غياب مجتبي جباري و تعداد ديگري از بازيکنان اين تيم برگزار شد.
تيم فوتبال استقلال آخرين تمرين خود را در سال 91 از ساعت 16 امروز در کمپ زنده‌ياد حجازي برگزار کرد.

به گزارش فارس، تمرين امروز آبي‌پوشان غايبان زيادي را به خود مي‌ديد، مجتبي جباري که از بعد ديدار با العين امارات ديگر در برنامه‌هاي تاکتيکي اين تيم شرکت نکرده است، امروز هم به کمپ حجازي نيامد تا شايعه قهر او قوت بگيرد. ظاهراً جباري به خاطر مشکلات مالي در تمرينات تيم استقلال شرکت نکرده است. با اين وجود اين بازيکن غايب ديدار استقلال و نفت تهران خواهد بود.

*کيانوش رحمتي ديگر بازيکني بود که در تمرين امروز استقلال شرکت نداشت. اين بازيکن به دليل آنفولانزاي شديد چند روزي است که در خانه بستري شده و با کسب اجازه از کادر فني نمي‌تواند در تمرينات تيم استقلال شرکت کند. همچنين آرش برهاني که در بازي فردا محروم است ديگر غايب تمرين امروز استقلال بود. آرزه کاماچو بازيکن بوليويايي استقلال نيز به اردوي تيم ملي کشورش پيوسته و او هم در تمرين امروز آبي‌پوشان حضور نداشت. حنيف عمران‌زاده نيز به دليل مسائل انضباطي همچنان در تمرينات غايب است.

*يکي از طرفداران تيم استقلال که از کاشان به تهران آمده بود با يک دستگاه وانت نقاشي بسيار بزرگي را از فرهاد مجيدي به کمپ زنده‌ياد حجازي آورد. وي با همين عکس مقابل درب کمپ حجازي ايستاد و هنگاميکه مجيدي وارد ورزشگاه شد با تعجب به اين عکس نگاه مي‌کرد. جالب است که اين هوادار عکس را براي فرهاد مجيدي آورده تا او با خود ببرد ولي نه فرهاد مجيدي وانت دارد و نه اين نقاشي بزرگ که حتي از کاپيتان تيم استقلال هم بلندتر است در ماشين او جا مي‌شود. اين هوادار کاشاني قبل از شروع تمرين از فرهاد مجيدي خواست تا در کنار عکس خودش عکس بگيرد که مجيدي اين کار را کرد و سپس يک امضاء روي اين نقاشي کشيد.

*حدود 30 نفر از طرفداران تيم استقلال در تمرين امروز حضور داشتند و آنها در خصوص غيبت مجتبي جباري سؤالاتي را مي‌پرسيده و نگران بودند.

*امير قلعه‌نويي که خود را از نشست خبري به تمرين رسانده بود برنامه‌هاي آبي‌پوشان را زير نظر گرفت.

*سيد مهدي رحمتي که چند روز در تمرينات استقلال حضور نداشت، امروز پا به پاي ديگر بازيکنان تمرين کرد.

*شاهرخ بياني و مهدي فنوني‌زاده، حاضران تمرين امروز آبي‌پوشان بودند و ميرشاد ماجدي نيز در تمرين امروز حاضر نبودند.

*بازيکنان تيم استقلال در ابتداي تمرين به گرم کردن بدن‌هاي خود پرداخته و سپس به سمت دروازه شوت زدند. مرحله پاياني تمرين ارسال از جناحين بود که بازيکنان در قالب دو گروه اين برنامه‌ها را پشت سر گذاشتند.

*تيم فوتبال استقلال پس از مسابقه فردا تا روز چهارم فروردين‌ماه تمرينات خود را تعطيل اعلام کردند و اين تيم براي ديدار روز دهم فروردين از چهارمين روز نوروز برنامه‌هاي آماده‌سازي خود را پيگيري مي‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها