کد خبر: ۱۲۱۵۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب مجتبی جباری و تعداد دیگری از بازیکنان این تیم برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را در سال 91 از ساعت 16 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

 

تمرین امروز آبی‌پوشان غایبان زیادی را به خود می‌دید، مجتبی جباری که از بعد دیدار با العین امارات دیگر در برنامه‌های تاکتیکی این تیم شرکت نکرده است، امروز هم به کمپ حجازی نیامد تا شایعه قهر او قوت بگیرد. ظاهراً جباری به خاطر مشکلات مالی در تمرینات تیم استقلال شرکت نکرده است. با این وجود این بازیکن غایب دیدار استقلال و نفت تهران خواهد بود.

 

*کیانوش رحمتی دیگر بازیکنی بود که در تمرین امروز استقلال شرکت نداشت. این بازیکن به دلیل آنفولانزای شدید چند روزی است که در خانه بستری شده و با کسب اجازه از کادر فنی نمی‌تواند در تمرینات تیم استقلال شرکت کند. همچنین آرش برهانی که در بازی فردا محروم است دیگر غایب تمرین امروز استقلال بود. آرزه کاماچو بازیکن بولیویایی استقلال نیز به اردوی تیم ملی کشورش پیوسته و او هم در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت. حنیف عمران‌زاده نیز به دلیل مسائل انضباطی همچنان در تمرینات غایب است.

 

*یکی از طرفداران تیم استقلال که از کاشان به تهران آمده بود با یک دستگاه وانت نقاشی بسیار بزرگی را از فرهاد مجیدی به کمپ زنده‌یاد حجازی آورد. وی با همین عکس مقابل درب کمپ حجازی ایستاد و هنگامیکه مجیدی وارد ورزشگاه شد با تعجب به این عکس نگاه می‌کرد. جالب است که این هوادار عکس را برای فرهاد مجیدی آورده تا او با خود ببرد ولی نه فرهاد مجیدی وانت دارد و نه این نقاشی بزرگ که حتی از کاپیتان تیم استقلال هم بلندتر است در ماشین او جا می‌شود. این هوادار کاشانی قبل از شروع تمرین از فرهاد مجیدی خواست تا در کنار عکس خودش عکس بگیرد که مجیدی این کار را کرد و سپس یک امضاء روی این نقاشی کشید.

 

*حدود 30 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز حضور داشتند و آنها در خصوص غیبت مجتبی جباری سؤالاتی را می‌پرسیده و نگران بودند.

 

*امیر قلعه‌نویی که خود را از نشست خبری به تمرین رسانده بود برنامه‌های آبی‌پوشان را زیر نظر گرفت.

 

*سید مهدی رحمتی که چند روز در تمرینات استقلال حضور نداشت، امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

 

*شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده، حاضران تمرین امروز آبی‌پوشان بودند و میرشاد ماجدی نیز در تمرین امروز حاضر نبودند.

 

*بازیکنان تیم استقلال در ابتدای تمرین به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس به سمت دروازه شوت زدند. مرحله پایانی تمرین ارسال از جناحین بود که بازیکنان در قالب دو گروه این برنامه‌ها را پشت سر گذاشتند.

 

*تیم فوتبال استقلال پس از مسابقه فردا تا روز چهارم فروردین‌ماه تمرینات خود را تعطیل اعلام کردند و این تیم برای دیدار روز دهم فروردین از چهارمین روز نوروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کند

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۸ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
۱
۰
سايت 598 خائن هست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها