أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۲۱۹۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۲ فروردين ۱۳۹۲
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش از تأسیس موزه شهدای دانش‌آموز در آینده نزدیک خبر داد.

محمد ابراهیم محمدی، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به ایجاد موزه شهدای دانش‌آموز اظهار داشت: در نظر داریم در این موزه، لباس، وصیت‌نامه و آثار دانش‌آموزان شهید به نمایش گذاشته شود.

وی گفت: اواخر اسفند ماه سال گذشته، نگارخانه دانش‌آموزی به نام دانش‌آموز شهیده ناهید فاتحی کرجو در اردوگاه باهنر تهران ایجاد شد و در آینده موزه شهدای دانش‌آموز ایجاد می‌شود.

محمدی ادامه داد: 36 هزار شهید دانش‌آموز در سراسر کشور داریم که آثار این شهدا در موزه جمع آوری خواهد شد.

به گزارش فارس، نخستین نگارخانه دانش‌آموزی، 21 اسفند ماه 91 با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس پلیس راهور کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران افتتاح شد.

در این نگارخانه دانش‌آموزی، بهترین و برترین آثار دانش‌آموزان کشور در رشته های هنر نساجی و بافت، هنر چوب، هنر فلز، هنر سفال و سرامیک، هنر آبگینه، خوشنویسی، نگارگری، طراحی و نقاشی، عکاسی، گرافیک و تصویرسازی به نمایش گذاشته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها