يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۲۱۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۵ فروردين ۱۳۹۲
بدهی خارجی ایران طی 9ماهه سال گذشته با کاهش 50درصدی به کمتر از 8.5 میلیارد دلار رسید.

به‌گزارش تسنیم ، بر اساس تازه‌ترین آمارهای رسمی بانک مرکزی، بدهی خارجی ایران که در فروردین ماه سال 91 بیش از 16 میلیارد و 435 میلیون دلار بوده است، طی 9 ماه یعنی در آذرماه سال گذشته به 8 میلیارد و 477 میلیون دلار رسید که کاهش 50درصدی را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، از مجموع بدهی 8.4 میلیارد دلاری ایران در آذرماه سال 91 بیش از 1.1 میلیارد دلار بدهی کوتاه‌مدت و 7.3 میلیارد دلار نیز بدهی میان و بلندمدت بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها