أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۲۴۳۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، جریان فتنه که روزی بعنوان "جنبش سبز" از آن یاد می شد امّا بعد از روشدن دست و  ماهیت پشت پرده شان، ملت آنها را "فتنه گر" خطاب کرد ، این روزها سعی دارد تا بار دیگر به خیال خام خود تحرکات شومی را آغاز نمایند.

این گروهگ اغتشاشگر طی برنامه های جدیدشان سعی دارد تا با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، به تحرکات و اغتشاشات جدیدی دست بزند.

در همین راستا رادیو فردا گزارش داد: خبرهایی مبنی بر تلاش برخی از عناصر فتنه گر برای ایجاد ناآرامی در دانشگاه های کشور در روز 25 اردیبهشت ماه منتشر شده است.

شورای خارج نشین و مجهول الهویه موسوم به «شورای هماهنگی راه سبز امید» نیز با انتشار بیانیه ای به حمایت از این حرکت ها پرداخته است.

رادیو فردا همچنین از اختصاص یک صفحه فیس بوک برای فراخوان در این روز خبر داد.

به گزارش جام، در این صفحه فیس بوک نوشته شده است: "برنامه اصلی، تعطیلی کلاس های درسی در این روز است و تجمع تنها در دانشگاههایی که پتانسیل این اعتراض را دارند باید انجام شود"

گفتنی است، شرایط حاکم بر کشور و به دست فراموشی سپرده شدن فتنه سبز و مقابله بصیرانه مردم انقلابی کشورمان با این جریان، نشان می دهد که شکست اینگونه فتنه گری های قطعی است.

پیشتر گزارش هایی درمورد ارتباط فیس بوک با سازمان جاسوسی آمریکا منتشر شده بود که این اقدام فیس بوک هم سندی دیگر از حرکت این سایت در راستای منافع آمریکا و صهیونیست هاست.

از سویی دیگر فارس گزارش داد: يك منبع آگاه جزئياتي از جلسه محفلي جريان فتنه در پنج‏شنبه‎شب هفته گذشته را افشا كرد.

اين نشست محفلي جريان فتنه پنج‌شنبه‎شب هفته گذشته در ويلايي در منطقه لواسان و به مدت 4 ساعت برگزار شد.

در اين نشست كه به بهانه يك برنامه و جشن خانوادگي يكي از شركت‌كنندگان برگزار شده است و شركت‌كنندگان به صورت خانوادگي در باغ يادشده حضور داشتند، برخي از تصميمات مهم در خصوص مقابله با دولت و اصولگرايان بدین شرح  اتخاذ شده است:

1_ دامن زدن به شايعه سياه احتمال تقلب در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي توسط جريان انحرافي دولت.

2_ ايجاد شايعه خريداري رأي توسط جريان يادشده در شهرهاي كوچك و مناطق مرزي كشور.

3_ سكوت در برابر اختلافات داخلي دولت با اين استدلال كه ادامه يافتن درگيري‌هاي داخلي موجب فرسايش توان دولت و اصولگرايان خواهد شد.

4_ مسكوت باقي نگه‏داشتن احتمال ارتباط برخي از عناصر نزديك به دولت و جريان انحرافي، با اعضاي حزب غيرقانوني مشاركت و كارگزاران سازندگي.

5_ اتخاذ رويكرد دوگانه در خصوص انتخابات مجلس شوراي اسلامي ميان هواداران فتنه مبني بر تحريم در نقاطي كه امكان موفقيت كمتر از ساير مناطق كشور است و در عين حال استفاده حداكثري از عناصر سفيد جريان فتنه در شهرهاي بزرگ و خصوصاً تهران براي به‏دست آوردن كرسي‌هاي مجلس.

اين مسير به‏ صورت ملموسي در اظهارنظرها و موضع‌گيري‌هاي رسانه‌اي اصحاب جريان فتنه نيز قابل رديابي است.

این در حالی است که حسین نوری علا در مصاحبه ای با یک سایت جریان فتنه، خواست و هدف حقیقی این جریان را بصورت صریح بر زبان جاری می کند.

به گزارش جام، اسماعیل نوری‌علا در حاشیه کنفرانس «سکولارهای سبز» در تورنتو به خودنویس گفت: «ما فکر می‌کنیم که تجربه 32 ساله از این حکایت می‌کند که ملت ایران از تحمل هر نوع حکومت ایدئولوژیک از جمله حکومت مذهبی به حد اشباع رسیده است.

به نوشته این سایت وی افزود:«ما جانشین چنین حکومتی را حکومت سکولار نو می‌دانیم که هم غیر مذهبی است و هم غیر ایدئولوژیک.»

این سایت می نویسد:« نوری‌علا در پاسخ به این سوال که مگر حکومت سکولار نمی‌تواند تبدیل به دیکتاتوری شود؟ گفت: «تجربه قرن بیستم نشان داد که بدترین دیکتاتوری‌ها ازدل سکولاریسم بیرون می‌آید. از استالین و هیتلر بگیرید تا به صدام حسین، مدعی سکولار بودن بوده‌اند.»

به نوشته این سایت:«نوریاعلا افزود: ما اگر هر نوع حکومتی را متعهد وملتزم به اعلامیه جهانی حقوق بشر بکنیم منجر به دیکتاتوری می‌شود. چنین تعهدی خود به خود تنها از یک حکومت سکولار نو بر می‌آید. من خودم ترکیب سکولار نو را اختراع کردم تا تفکیک کند میان سکولاریسم بدون حقوق بشر و سکولاریسم با حقوق بشر.»

گفتنی است وی هنوز به این تناقض پاسخ نداده است که وقتی به گفته خودش بدترین دیکتاتوری‌ها ازدل سکولاریسم بیرون می‌آید چگونه اظهار می دارد که تعهد به اعلامیه حقوق بشر خود به خود تنها از یک حکومت سکولار بر می‌آید! چه تضمینی هست که در این نوع حکومتها به اعلامیه حقوق بشر با تمام کاستی ها وتناقضات آن پایبند باشند.اساسا تفکر سکولاریسم به خاطر دید مادی که به مسائل دارد پایبندی به هرگونه ارزشی در ایدئولوژی آن وجود ندارد واین شعارهای حقوق بشری تنها جنبه تبلیغاتی وجذب و حمایتهای مردمی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها