کد خبر: ۱۲۴۳۷۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۱ فروردين ۱۳۹۲
مدیرعامل پرسپولیس براي جذب 10 بازيکن اصلي تيمش بايد 10 ميليارد در همان فصل نقل‌وانتقالات کنار بگذارد و تازه بقيه را هم با مبالغي بين 500 تا 800 ميليون راضي نگه دارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ فوتبالي‌ها يک مثل دارند که مي‌گويند بازيکني که سال گذشته 1.4 ميليارد تومان گرفته امسال با يک ميليارد تومان جواب سلام کسي را هم نمي‌دهد. حرف درستي است و البته نياز به درمان ريشه‌اي دارد. اين‌که چرا بعضي از باشگاه‌ها آن همه هزينه کردند و اين‌که از هزينه‌هاي خود چه برداشتي کردند بحث مفصل است اما در پرسپوليس و استقلال مردم انتظار دارند که بهترين ستاره‌ها جذب شوند و البته نتيجه هم حاصل شود.


سال گذشته پرسپوليس به گفته خود رويانيان بيش از 20 ميليارد (و شايد نزديک 25 ميليارد تومان) هزينه کرد. آن‌ها چند بازيکن ميلياردي هم داشتند که البته بازدهي‌شان بالا نبود. رويانيان يک‌بار در مصاحبه‌اي تلويزيوني گفت ما 30 ميليون هوادار داريم و حقمان است که 30 ميليارد تومان هزينه کنيم! حالا اين‌که تا پايان فصل جاري فوتبال هزينه‌هاي پرسپوليس به 30 ميليارد تومان مي‌رسد يا نه، بحث ديگري است که چون معمولا شفاف‌سازي نمي‌شود کسي هم سر درنمي‌آورد اما رويانيان در تلاش است براي فصل آينده ضمن حفظ برخي از ستاره‌هاي فعلي، نفرات سرشناس ديگري را هم جذب نمايد.


پرسپوليس براي اين‌که تقويت شود نياز به 6، 7 مهره جديد و يک‌سري تغييرات اساسي دارد. آن‌ها البته در نيم‌فصل 2، 3 مهره خوب گرفتند اما در جدول تکان چنداني نخوردند و حضور در پله ششم جدول مسلما نمي‌تواند هواداران پرسپوليس را راضي کند. از همين حالا 2، 3 ستاره پرسپوليس در تيررس ساير تيم‌ها (از جمله راه‌آهن) قرار گرفته‌اند و همين مسئله مي‌تواند دردسرهاي رويانيان را بيشتر کند چون اتوماتيک‌وار قيمت بازيکنان بالا مي‌رود.


او براي جذب 10 بازيکن اصلي تيمش بايد 10 ميليارد در همان فصل نقل‌وانتقال‌ها کنار بگذارد و تازه بقيه را هم با مبالغي بين 500 تا 800 ميليون راضي نگه دارد. شايد حفظ نفراتي چون نيلسون، سيدجلال، نوري، کريمي و انصاري‌فرد ساده‌تر از جذب نفرات جديد باشد هرچند شنيده مي‌شود پرسپوليسي‌ها از همين حالا باب مذاکره را با چند بازيکن مطرح ليگي باز کرده‌اند تا فصل آينده پيراهن قرمز را بر تن آن‌ها کنند.


البته بايد ديد آيا رويانيان مي‌تواند مثل سال گذشته هزينه کند يا نه؟ او مي‌گويد پولي که من هزينه مي‌کنم دولتي نيست. هوادار پرسپوليس هم کاري به دولتي بودن يا نبودن پول‌ها ندارد. او فقط نتيجه مي‌خواهد و البته بازي‌هاي خوب.
روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها