کد خبر: ۱۲۴۸۰۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲
محمد مایلی کهن سرمربی گهر بعد از بازی با استقلال از دردهایش گفت ، از مشکلات فوتبال ایران. از دردهایی که فوتبال مان را به اینجا رسانده است.او اعتقاد داشت استقلالی ها نخواستند بازی تیم شان با تماشاگر باشد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، محمد مایلی‌کهن حرف هایش در کنفرانس مطبوعاتی بعد از استقلال را با گلایه آغاز کرد. او می گوید حرفهایش کامل انعکاس پیدا نمی کنند و این اتفاق خوشایندی نیست:«اگر قرار است وقت بگذاریم و مطالب را دقیق ننویسند می خواهید چیزی نگویم. من دیروز به بوشهری ها تسلیت گفتم اما حتی کلمه ای در این باره ننوشتید. گفتم تنها کسی هستم که باخت و بردم فایده‌ای ندارد. حتی خبرگزاری ایرنا این حرف را منتشر نکرد. گفتم یک آدم نجیب و شریف به ورزش کمک کرد بازهم دیده نشد. اگر قرار است ننویسید حرف نزنم.»

 

او ادامه داد:« امروز خوب و قابل قبول بازی کردیم سه موقعیت گلزنی در ابتدای بازی داشتیم. در یک ضد حمله استقلال کرنر به دست آورد و گل زد و در ادامه بازی متعادل بود و بعد روی یک ضربه کاشته که از دروازه دور بود گل خوردیم که نباید می‌خوردیم. در نیمه دوم مقابل استقلال در حد تیم ملی خوب بازی کردیم یازده بازیکن در میدان هستند و یازده بازیکن خوب هم بیرون هستند. عزیزان دورودی بازی را دیدند و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. به لیگ یک سقوط کردیم اما برای بازی جوانمردانه باید خوب بازی کنیم امروز بازی کردیم و دوباره در شهر دورود باید مقابل آلومینیوم بازی کنیم مقابل تیمی که در خطر سقوط است باید بازی کنیم. باید در زمینه برنامه‌ریزی بهتر عمل می‌شد.»

 

مایلی‌کهن در مورد اینکه تاج گفته اگر تیم ملی برنامه‌هایش را بدهد سازمان لیگ هم برنامه‌های سال آینده را می‌دهد گفت:« زمان عزیز محمدی هم این صحبت‌ها مطرح بود . با این حال فکر می‌کنم که اگر سرمربی تیم ملی یک ایرانی بود همه شاکی بودند. هر کاری که خواستند با لیگ کردند و آمده اند ویلیام آتشکده که در دسته دو، یک لیگ بازی می‌کند را به تیم ملی دعوت کرده‌اند، ولی جهانبخش، مسلمان، جماعتی و بختیار رحمانی را نمی‌بینند. این همه هزینه می‌کنیم تا این مربیان را بیاوریم بر روی نیمکت و این کارها را انجام دهند. ما باید قاطع باشیم که متاسفانه نیستیم . می‌خواهند در یک مقطع برویم در امارات اردو بزنیم. بر اساس تجربه‌ام می گویم اردوی خارج از کشور بازیکنان را خسته می‌کند. بچه‌های ما دو روز از خانواده‌هایشان دور باشند، دچار مشکل می‌شوند، حالا می‌خواهیم برویم در امارات در برابر عراق و یک تیم بازی دیگر بازی کنیم و سپس برابر سه حریف پیش روی مان در جام جهانی صف آرایی کنیم. خب این چه ربطی به سازمان لیگ دارد؟ آقای کروش هم دائما در مرخصی هستند. آقای آیت اللهی هم ما را چه فرض کرده است؟ ایشان گفته که دیگر مرخصی کارلوس کروش تمام شده و او نمی‌تواند به مرخصی برود. یکی نبوده که به ایشان بگوید مگر با اتمام مسابقات مقدماتی جام جهانی مرخصی هم وجود دارد ، چرا که قرارداد کروش تا پایان مقدماتی جام جهانی است. مشکل ما این است. دبیر فدراسیون ما شانش را آنقدر پایین آورده که سرپرست تیم ملی هم باشد، اخر مگر ایشان دانش آن را دارد یا مثلا بدنساز از فنلاند آورده‌اند و گفته اند که پول نداریم . او از کجا آمده ؟ اصلا می‌خواهد چه کار کند، مگر همین آقای حاج قاسم در استقلال و یا خیلی از دکتراهای خودمان چه عیبی دارند. من با آقای صالح نیا و دکتر نادری در گهر هم کار کرده‌ام . این‌ها بسیار استاد هستند، اما در این زمینه‌ها باید سکوت پیشه کنیم و وقتی آبرویمان هم رفت بگوییم که لیگ به درد نمی خورد. »

 

او در مورد اینکه چرا باشگاه گهر تشکیلات نداشته است، گفت:« موافقم که باید تشکیلات باشد. نباید محروم کنیم که هر تیمی صعود کند. تیم‌هایی که صعود می‌کنند اگر بازی نکنند از بین می‌روند مردم لرستان دلسرد نشوند و تیم گهر کاری کرد که در تاریخ باقی ماند. کار متوسل زاده را به یاد دارید؟ در واقع هیچ چیز از ارزش‌های مردم دورود کم نکرده است. شهری که نگران انجام بازی در آن بودیم باید با ساختار مناسب و زیرسازی بالا بیایند و می‌توانند سهمیه لیگ برتر را به دست بیاورند. امتیازهایشان را به تیم‌های دیگر بفروشند که می‌توانند این کارها را انجام بدهند.» او در پایان با انتقاد از اینکه بازی استقلال و گهر بدون تماشاگر بوده است گفت:«من تقاضا کرده بودم که این بازی با تماشاگر باشد و عوایدش به اضافه مبلغ ناچیز من در اختیار عزیزان دورودی قرار بگیرد. متاسفم که نشد، کار فرهنگی این است نه اینکه 80 نفر را به مکه ببریم. موافقت با پیشنهاد من این است که استقلال به سازمان لیگ نامه بزند ولی اینکار را نکردند چون احساس می‌شد. اگر هوادار بیاید تحت فشار قرار می‌گیرند و برخی از صحبت‌های اطراف تیم مبنی بر این بود. اگر شهر به شهر و روستا به روستا گدایی کنم و پای مردم را ببوسم تلاش می‌کنم ورزشگاه شهر دورود تکمیل شود. با کار ناچیز من ورزشگاه دورود تکمیل نمی‌شود. من دوست دارم از این شهر نجیب و کوچک حمایت کنید. »

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها