أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۲۵۰۲۵
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۲۴ فروردين ۱۳۹۲

ساکتین فتنه مانند کسانی هستند در روز عاشورا که امام حسین (ع) را شهید کردند، آنها فقط نظاره کردند و بعد هم رفتند،... ائتلاف که هیچ، ما بر سر به صحنه آمدن ساکتین فتنه بحث داریم.

به گزارش 598 به نقل از صابرنیوز،حضرت آیت الله علم الهدی از علمای بزرگ حوزه های علمیه مشهد است که علاوه بر وجاهت علمی و نمایندگی ولی فقیه در استان خراسان رضوی از وی به عنوان شخصیتی نام برده می شود که در کارزار روزگار و ایام فتنه گون همیشه با مواضعی روشنگرانه جامعه را هدایت کرده است.

سخنرانی تاریخی ایشان در یوم الله 9 دی 1388 در تجمع میلیونی شهروندان تهرانی در میدان انقلاب و خیابان های اطراف، سالیان سال محال است که از یاد مردم خداجوی تهران و همچنین فتنه گران دشمن پرست برود. صابرنیوز پیرامون جبهه پایداری و ساکتین فتنه مصاحبه ای با وی داشت که در ادامه تقدیم می گردد:
 
آیت الله علم الهدی پیرامون تشکل جبهه پایداری اظهار داشت: جبهه پایداری امروز تشکلی است که آیت الله مصباح در راس آن هستند و قبلا هم مرحوم آیت الله خوشوقت در رأس بودند مگر می شود کسی نگاه مثبت نسبت به این جبهه نداشته باشد.
 
وی گفت: ساکتین فتنه مانند کسانی هستند که روز عاشورا امام حسین (ع) را تنها گذاشتند.
 
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در پایان گفتگوی خود این گونه بیان داشت: ساکتین فتنه مانند کسانی هستند در روز عاشورا که امام حسین (ع) را شهید کردند، آنها فقط نظاره کردند و بعد هم رفتند، حالا اگر مقابل امام حسین (ع) نجنگیدند اما امام حسین (ع) را همراهی نکردند. ائتلاف که هیچ، ما بر سر به صحنه آمدن ساکتین فتنه بحث داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها