أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۲۵۶۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰
به گزارش شیعه آنلاین، خبرنگار افتخاری ما در منامه پایتخت بحرین دقایقی پیش خبر داد: نیروهای امنیتی بحرین با حمایت و پشتیبانی نیروهای اشغالگر عربستان سعودی یک زن باردار که در ماه چهارم خود به سر می برد را بازداشت و روانه زندان کردند.

خبرنگار ما در ادامه افزود: حال و اوضاع جسمی این زن باردار بسیار وخیم است و احتمال سقط شدن جنین وی و یا به شهادت رسیدن او وجود دارد.

خبرنگار افتخاری ما همچنین گفت: از سوی دیگر ظهر روز گذشته دو تن از معلمان دبیرستان دخترانه در منطقه "مدینه حمد" توسط نیروهای آل خلیفه و آل سعود بازداشت شدند.

وی در ادامه افزود: اخبار و اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که این دو معلم به شدت مورد آزار و اذیت جسمی و روحی قرار گرفته اند. نیروهای امنیتی بحرین آنان را وادار کرده اند تا تعهدنامه ای امضا کنند که در آن نوشته شده "بنده اعتراف می کنم که حامی جمهوری اسلامی ایران بوده ام و با نیروهای ایران همکاری می کرده ام!".
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها