أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۲۶۷۲۵
زمان انتشار: ۰۱:۳۳     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است به خاطر نیمکت نشینی در بازی با لبنان اردوی تیم ملی را ترک نکرده و برای ارائه مستنداتش شنبه به کمیته انضباطی می‌رود. او می‌گوید برگ برنده ایران در بازی مقابل تیم ملی قطر اخراج بازیکنان چند ملیتی این کشور است که البته این موضوع را به کارلوس کی‌روش هم اطلاع داده است.
هادی عقیلی در گفتگو با مهر در خصوص حضورش در لیگ قطر اظهار داشت: امسال هم برای من یک تجربه خوب در لیگ قطر رقم خورد اما نکته عجیبی که شاید کمتر کسی آن را باور کند، مشکلات مالی باشگاه‌مان بود. موضوعی که باعث شد حتی تمرینات‌مان یکی دو بار تعطیل شود و بازیکنان با قول و قرار مدیران تمرینات را از سر  گرفتند.

تمرینات قطر مجددا تعطیل می‌شود
وی افزود: لیگ ستارگان قطر به اتمام رسید و مسابقات جام حذفی از هفته آینده شروع می‌شود اما این امکان وجود دارد که به خاطر مشکلات مالی مجدداً تمرینات تیم ما کنسل شود.

باور مشکل باشگاه قطر برای خودم هم سخت است
مدافع پیشین تیم ملی درباره اینکه چطور ممکن است باشگاه‌های متمول قطری مشکلات مالی داشته باشند گفت: باور این مساله برای خودم من هم سخت است. البته باشگاه‌ قطر از نظر پولی مشکلی ندارد چون یک شیخ آن را حمایت می‌کند ولی آنها در حساب و کتاب به مشکل خورده بودند و به خاطر سقفی که در هزینه‌های باشگاه دارند از حقوق بازیکنان زدند.

سطح مسابقات لیگ قطر بالا رفته بود
وی درباره کیفیت لیگ ستارگان قطر نسبت به سال های گذشته تاکید کرد: نسبت به پارسال سطح مسابقات بالاتر رفته بود. همان طور که می‌دانید باشگاه‌های قطری در لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشتند و این مساله به حضور بازیکنان با کیفیتی چون رائول، ننه، جبرئیل سیسه و ... بر می گردد. به عنوان مثال تیم السد موفق شد  با قهرمانی در لیگ ستارگان توازن قدرت را در لیگ ستارگان به هم بزند و به سلطه لخویا پایان بدهد.

امروز مستنداتم را به کمیته انضباطی می‌دهم
عقیلی در بخش دیگری از صحبت هایش با خبرنگار مهر در خصوص رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیتش از بازی‌های تیم ملی و همچنین یک سال محرومیت از حضور در لیگ ایران تاکید کرد: امروز شنبه با مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی جلسه ای دارم و در این خصوص با  آنها صحبت خواهم کرد. من هنوز حکم کمیته انضباطی را دریافت نکردم و قرار است در جلسه امروز علاوه  بر دریافت حکمم اعتراضات و دلایل شخصی برای این حکم را ارایه کنم.

به خاطر نیمکت نشینی تیم ملی را ترک نکردم
مدافع پیشین تیم ملی در خصوص رفتاری که منجر به محرومیتش از حضور در این تیم شد، گفت: هیچ فوتبالیستی به خاطر بیرون ماندن از یک مسابقه و نیمکت نشینی، اردوی تیم ملی کشورش را ترک نمی‌کند. من دلایلی برای این رفتارم دارم که آن را در کمیته انضباطی مطرح می‌کنم.

بازگشتم به ایران منوط به رای کمیته انضباطی است
وی در ادامه صحبت‌هایش درباره برنامه فصل آینده و احتمال حضور در سپاهان تاکید کرد: وقتی این فصل با باشگاه قطر قرارداد بستم، اعلام کردم که اولویت من بازگشت به ایران است و با هر تیمی که برای فصل بعد برنامه داشته باشد مذاکره می‌کنم. به همین خاطر بود که با باشگاه سپاهان وارد مذاکره شدم. با این حال بازگشت من به ایران هم به شرایط باشگاه‌های دیگر منوط است و  هم به تغییر حکم کمیته انضباطی.

خانواده‌ام را به دلار ترجیح می‌دهم
مدافع تیم فوتبال قطر در پاسخ به این سوال که چگونه با وضعیت فعلی قیمت دلار حاضر می شود به ایران بازگردد گفت: بچه‌های من باید امسال به مدرسه بروند به همین دلیل است که می‌خواهم به ایران برگردم. من نمی‌توانم خانواده ام را نادیده بگیرم و دلار را به آنها ترجیح بدهم!

قطر به صعود مستقیم به جام جهانی امیدی ندارد
عقیلی در ادامه صحبت‌هایش درباره دیدار ایران و قطر در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی و دسیسه‌های قطر برای پیروزی در این مسابقه، گفت: قطری‌ها به صعود مستقیم به جام جهانی امیدوار نیستند و می‌خواهند با عنوان سومی از گروه صعود کنند. این که قطری‌ها دنبال دسیسه هستند یا نه نباید برای ایران مهم باشد. تیم ملی باید در قطر پیروز شود و فقط  به برنامه‌های خودش فکر کند نه برنامه‌های حریف.

بازیکنان اخراجی قطر برگ برنده ایران هستند
وی در پایان در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید تیم ملی قطر از کدام نقطه آسیب پذیر است، گفت: من در اردوی قبلی تیم ملی هم به "کارلوس کی‌روش" سرمربی تیم ملی گفتم قطری‌ها بازیکنانی که تبعیت قطر را پذیرفته بودند تا برای کشورشان بازی کنند را از تیم ملی اخراج کردند و تیم جدیدی را شکل دادند. این می‌تواند برگ برنده ایران باشد چون بازیکنان چند ملیتی تیم ملی قطر با تجربه بودند.  البته آنها سباستین سوریا و دروازه بان خارجی الغرافه را در تیم ملی حفظ و سایر بازیکنان غیرقطری را از تیم ملی بیرون کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها