يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۶۷۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس جمهور اسلامی ایران و هیئت همراه در چهارمین دور از سفرهای استانی خود به استان خوزستان، لحظاتی پیش وارد فرودگاه اهواز شد.
 به گزارش 598 به نقل از مهر، احمدی نژاد در ابتدای ورود به فرودگاه اهواز مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان مجلس و سایر مقامات استانی قرار گرفت تا چهارمین سفر استانی خود را به استان خوزستان آغاز کند.

قرار است در این سفر چندین طرح در بخش درمان، کشاورزی، راه و صنعت نفت توسط رئیس جمهور و وزاری دولت دهم افتتاح شود.

احمدی نژاد در طول مسیر فرودگاه اهواز تا مصلای مهدیه اهواز مورد استقبال مردم قرار می گیرد و در مصلای اهواز برای مردم سخنرانی می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها