امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۲۶۹۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - یکی از جذابیت های ورزش برای مردم، آگاهی از نظر شخصیت های برجسته و به خصوص سیاسی کشور درباره برخی رشته ها و یا تیم های خاص ورزشی است و در همین زمینه هر روز خبری در رسانه ها درج می شود که آن نماینده مجلس طرفدار فلان تیم است و این یکی هم طرفدار فلان تیم...

به گزارش گل به نقل از آفساید نیوز در این بین دانستن نظر رئیس جمهور به عنوان شخصیت اول اجرایی کشور می تواند از همه این خبرها و نظرات جالب تر باشد؛ چه آنکه هیچ کس نمی تواند علاقه خاص احمدی نژاد به فوتبال را انکار کند.
رئیس جمهور اسلامی ایران که بارها به تمرین تیم ملی رفته و یا در مسابقات حساس ملی در ورزشگاه آزادی حضور به هم رسانده، برای نشان دادن علاقه خود به این ورزش و ورزشکاران این رشته پا را فراتر نهاده و حتی میزبان یک بازی دوستانه با برخی از ملی پوشان و حضور رئیس جمهور کشور بولیوی هم بوده است!

با این حال کمتر کسی وی داند که واقعا احمدی نژاد استقلالی است یا پرسپولیسی؟! برای نزدیک شدن به پاسخ این سوال می توان به اظهارات اخیر محمد رویانیان مدیرعامل پرسپولیس مراجعه کرد که با اشاره به علاقه وافر رئیس جمهور به فوتبال و ورودش به جزئی ترین مسائل این رشته گفته که « ایشان چند بار هم برای من کری خوانده است!»

البته رویانیان در ادامه در پاسخ به این سوال صریح که آیا صحت دارد که ایشان استقلالی است؟ گفته؛ «نمی دانم(با خنده)! چند بار هم به خاطر نتایج بد پرسپولیس به من تذکر دادند و ابراز ناراحتی کردند!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها