أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۲۶۹۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۴۷     ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
بيانيه جبهه پايداري در خصوص معرفي نامزد "اصلح":
در بیانیه جبهه پایداری آمده است: جبهه پايداري انقلاب اسلامي پس از انجام مذاكرات و مشورت هاي مكرر و طولاني با اين برادران و دريافت نقطه نظرات آنان بدينوسيله برادر متعهد، متخصص، ارزشي، ولايت مدار، مردمي و توانمند و مدير و مدبر، جناب آقاي دكتر باقري لنكراني را به عنوان نامزد اصلح جهت رياست جمهوري دوره يازدهم به مردم عزيز و قدر شناس ايران اسلامي معرفي مي نمايد.
به گزارش پایگاه 598، دكتر كامران باقری لنکرانی رسما از سوی جبهه پایداری به عنوان کاندیدای این جبهه معرفی شد.

در همایش امروز جبهه پایداری باقری لنکرانی طی بیانیه‌ای رسما به عنوان نامزد نهایی این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم معرفی شد.

متن بيانيه جبهه پايداري انقلاب اسلامي در خصوص معرفي نامزد "اصلح"
 
متن بیانیه قرائت شده در همایش جبهه پایداری به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم

إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَ لَا تَحْزَنُوا و َأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ

بر آنان كه گفتند : پروردگار ما الله است و پايداري ورزيدند، فرشتگان فرود مي‏آيند كه مترسيد و غمگين مباشيد،شما را به بهشتي كه وعده داده شديد بشارت باد.
 
مردم بصير، شريف و انقلابي ايران
 
همانگونه كه استحضار داريد انتخابات رياست جمهوري دوره يازدهم به دليل شرايط ويژه و بي بديلي كه در روند حركت تكاملي انقلاب اسلامي و در آغاز دهه پيشرفت و عدالت پديد آمده است از حساسيت خاص و ممتازي بر خوردار است و نامگذاري سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي از سوي رهبر معظم انقلاب بيانگر اين واقعيت است.با توجه به اين شرايط ويژه و حساس بي گمان امت شجاع، بصير، انقلابي، و ولايي و زمان شناس ايران در پيروي قاطعانه از رهبر حكيم و فرزانه خويش حماسه بزرگي را با انتخاب اصلح رقم زده و برگ زرين ديگري بر صفحات پر افتخار و سراسر عزت خود خواهد افزود.
 
در طول سي و چهار سال پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ملت بزرگ ايران همواره در مقاطع حساس و سرنوشت ساز با حضوري به موقع و تاريخ ساز رهنمود ها و منويات رهبر حكيم و فرزانه انقلاب را نصب العين خويش قرار داده است تا در پرتو آن ، كشور سربلند و پر افتخار ايران اسلامي بدون اندك توقفي به سمت قلل رفيع عدالت و پيشرفت صعود نمايد.
 
توجه عميق به شرايط جاري كشور و اوضاع پيش رو ايجاب ميكند كه در انتخابات رياست جمهوري آينده همراه با شركت فعال، گسترده، پر شور و حماسي آحاد ملت بزرگ ايران چشمان نافذ و تيزبين امت در تبعيت از امام حكيمش به سوي فردي متمركز گردد كه ويژگي هاي نهادينه شده در ساختار شخصيتي وي موجب اطمينان خاطر مردم شريف كشور عزيزمان گردد .در بحث گزينه اصلح اگر چنانچه شاخص هاي تبيين شده از سوي رهبر حكيم انقلاب، در نهايت دقت اعمال گردد كشور و نظام از هر گونه گزند و آسيبي مصون خواهدگرديد. از اين رو ضرورت هاي شرعي و عقلي ايجاب مي كند كه قطع نظر از هر گونه تعلق گروهي و حزبي با ملاحظه معيار ها و شاخص هاي اعلام شده توسط معظم له شخصيتي اصلح به مردم معرفي شود تا با تصميم قاطع و به هنگام ملت، منتخب اصلح قادر باشد اين مسئوليت بسيار مهم و حساس را به عنوان خدمتگزاري صادق بر عهده گرفته و كشور را در راستاي منويات مقام معظم رهبري به پيش برد.
 
جبهه پايداري انقلاب اسلامي تا كنون بر حسب وظيفه انقلابي خويش با لحاظ شاخص هاي الهام گرفته از مباني اسلام ناب محمدي (ص)، توصيه هاي امام عظيم الشان راحل و رهنمود هاي رهبر معظم انقلاب به ارزيابي ويژگي هاي تمامي نامزد هاي احتمالي انتخابات رياست جمهوري پرداخته است. در اين ارزيابي از جمله شاخص هاي " تمكين در برابر قانون" ،"ادامه دهنده برنامه هاي مثبت دوره هاي قبل"،"داراي تراز فكري و شخصيتي ممتاز تر از روساي جمهور سابق"،"فاقد ابعاد منفي و شخصيتي نسبت به روساي جمهور پيشين"،"بهترين شخصيت بين چهره هاي شناخته شده گفتمان انقلاب اسلامي"،" توجه به خرد جمعي"،"داراي نگاه رو به جلو"،"روحيه پر كاري نشاط و شادابي"،"حساسيت نسبت به بيت المال"،"اعتقاد به برنامه محوري"،"روحيه خدمتگذاري"،"مشورت با نخبگان"،"پايبندي به انقلاب"،"پايبندي به ارزش ها"،"پايبندي به منافع ملي"،"پايبندي به نظام اسلامي"،"پايبندي به اخلاق جمعي"،"پايبندي به تدبير"،"حضور با قدرت و قوت در اداره كشور"،"توكل به خدا و تقوا پيشگي"،"اعتماد به توانايي هاي ملت"،"صداقت با مردم""برخوردار از چهره علمي به منظور پيشرفت علم و فن آوري در همه عرصه ها"،"شخصيت ارتقاء دهنده سياست خارجي و مسائل بين المللي با گفتمان انقلابي"،"برجستگي در ارزش هاي انقلاب مانند ساده زيستي، استكبار ستيزي"،"افتخار به انقلابي گري"،"دعوت به عدالت"،"فساد ستيزي"،"دور بودن از تجملات"،"مردمي بودن"،"توجه به نقاط دوردست"،"عمل به وعده ها به نحو مطلوب" تلاش براي الگو شدن جمهوري اسلامي"،"حل مشكلات معيشتي مردم به خصوص اقشار مستضعف و محروم"،"داراي شخصيتي وحدت آفرين و انسجام بخش" و همچنين "شخصيتي فرهنگي در راستاي اعتلاي فرهنگ اسلام ناب محمدي (ص)" و بسياري ديگر از معيار ها كه در سطح تراز اين انتخاب مي توانست مفيد باشد مورد توجه واقع گرديد و در نتيجه سه نفر از برادران انقلابي و ارزشي در راس ارزيابي قرار گرفتند.
 
در نهايت جبهه پايداري انقلاب اسلامي پس از انجام مذاكرات و مشورت هاي مكرر و طولاني با اين برادران و دريافت نقطه نظرات آنان بدينوسيله برادر متعهد، متخصص، ارزشي، ولايت مدار، مردمي و توانمند و مدير و مدبر، جناب آقاي دكتر باقري لنكراني را به عنوان نامزد اصلح جهت رياست جمهوري دوره يازدهم به مردم عزيز و قدر شناس ايران اسلامي معرفي مي نمايد.
 
برادرمان دكتر باقري لنكراني علاوه بر امتيازات برجسته اي همچون تقوا، دين داري، ولايت مداري ، كار آمدي ، نگاه گفتماني و رو به جلو ،توجه به خرد جمعي و برنامه محور بودن از مدارج علمي ممتازي برخوردارند.
 
شايان ذكر است جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اطمينان خاطر و با حجت شرعي اين برادر بزرگوار را به ملت ايران معرفي مي نمايد و اعلام مي دارد مادامي كه ايشان عملا در خط اسلام عزيز و ولايت مطلقه فقيه باشند پشتيبان بي دريغ ايشان خواهد بود.
 
در پايان ضمن دعوت از همه نامزدها و گروه ها به رعايت تقوا و موازين اسلامي در فضاي تبليغات انتخاباتي اعلام مي داريم، اولويت اول جبهه پايداري پر شور بودن فضاي انتخاباتي با حضور عظيم آحاد ملت متعهد ايران در صحنه و خلق حماسه اي است كه در تاريخ پر شكوه انقلاب به نام حماسه سياسي مورد انتظار رهبر معظم انقلاب تجلي نمايد و زمينه خلق حماسه اقتصادي و اعتلاي نظام اسلامي در همه زمينه ها را فراهم آورد.
 
جبهه پايداري نامزد اصلح را با توجه به معيار ها و شاخص هاي مذكور به مردم عزت مند و قهرمان ايران معرفي مي كند و به تصميم نهايي ملت ايران با همه وجود احترام خواهد نهاد و با قانون مندي و تقوا محوري، پيگير مطالبات مقام معظم رهبري مدظله العالي و مردم شريف و شجاع ايران بمثابه قطره اي در اقيانوس مواج ملت بزرگ ايران خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۸:۲۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۸
۲۶
در تعهد ایشان هیچ شکی نیست و رای من ایشان است ولی انشاالله متخصص نیز باشند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
ايشان اتفاقا فوق تخصص هستند.
ضحي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۴ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
متخصص هم هستن
هرچي خدا بخواهد همون پيش مياد
کوروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
انشالله هست، شک نکن...
احمد
JAPAN
۱۸:۴۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۸۶
۵۱
به نام خدا
با سلام
تبریک میگویم
امام فرمود ما مامور به عملیم نه نتیجه
یا علی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۶
۱۵۶
رای ما فقط دکتر جلیلی
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
هنوز دكتر جليلي رسما اعلام كانديداتوري نكردن!
ايشون كانديد ميشن؟
اگه بشن خيلي خوبه
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
آهای ناشناس حواست باشه که اونی که دکتر جلیلی رو شناخته پایداری رو هم میشناسه و مطمئن باش که به کاندیدای پایداری رای میده
صفری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
الان دیگه این حرف ناشی از نفاق افکنی و شیطنت است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۶
۸۰
دکتر جلیلی در تمامی نظرسنجی ها با اختلاف زیاد از لنکرانی جلوتره و در بسیاری موارد در صدر آرا قرار داره.
رای ما فقط دکتر جلیلی.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
خیلی واضح است که دکتر جلیلی کاندیدا نمی شود ومعلوم است که اینچنین حرفهائی ازسوی عده ای خاص با غرض ایجاد اختلاف در جبهه پایداری مطرح میشود ولی غافل ازاین هستند که ما تصمیم خودمان را گرفته ایم . فقط دکتر لنکرانی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
ملاك من نظر جبهه پايداري است. گرچه من خودم به آقاي دكتر جليلي اعتقاد دارم، ولي نظر فقيه عاليقدر آيت الله مصباح را نهايي و لازم الاتباع مي دانم
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
دوستان عزیزم
دکتر جلیلی احتمالا نمیاد...بعد از ایشون دکتر لنکرانی اصلح هستند
پس به کامران جون رای میدیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
جليلي عشق ماست ولي لطفابه نظرسنجي استدلال نكنيد جراكه خلاف آنها در76و84ثابت شده.ودرثاني اين دوعزيزآراي مشترك دارندودرصورت كانديداتوري يكي آراي ديگري هم منتقل ميشه يعني خيلي ازكساني كه به جليلي راي ميدن اگرنيادبه لنكراني راي ميدن وبالعكس وهردوعزيزماهستندورقابتي بينشان نيست
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۰۱
۶
انشالله که موفق باشند
حتما از ایشون حمایت می کنیم و حماسه ای دیگر رقم میزنیم
انشالله
پاسخ
زمزمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۶
احسنت
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰۳
۵۴
واقعا دکتر لنکرانی خصوصیات مثبت دکتر احمدی نژاد را دارد و از نقاط ضعف او مبرا می باشد.
احسنت به این انتخاب...
احسنت به جبهه پایداری...
و احسنت به دکتر لنکرانی...
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۵
۲۴
ما پای کار جبهه پایداری هستیم اما تکلیف آقایان فتاح وجلیلی چه میشود؟
پاسخ
یونس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۴
۱۱
ادامه سوم تیر با رای به دکترلنکرانی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
تمام بدبختیا و گرونی ها از همون سه تیر شروع شد
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۲
۴
به لطف خدا برادر بسیجی آقای دکتر لنکرانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم برگزیده خواهند شد
پاسخ
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
انشاالله...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
رئیس جمهور شما نه مردم
Reza
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶۱
۳
پایداری همیشه جواب میده .
پاسخ
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
همانطور که نسبت به احمدی نژاد جواب داد
نکته بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
آقای حسن
احمدی نژاد مال قبل از تشکیل جبهه پایداریه
کجایی برادر؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲
۵۴
۴
اگه بخواهيم درشهرستان براي ايشان ستاد بزنيم بايد چطور هماهنگي كرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۲
۳۱
نامه سرگشاده و دعوت از دکتر سعید جلیلی از طرف جمعی از دانشجویان کرمانشاهی.
متن کامل خبر در وبلاگ :
حامیان کرمانشاهی دکتر سعید جلیلی http://saeed-jalili-ker.blogfa.com
در صورت صلاحدید بازنشر کنید
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۰ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۶
۹
خیلی خوشحال شدم؛ درود بر دکتر لنکرانی ارزشی
پاسخ
عیسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۰
۰
امیدوارم که موفق باشند.من قبلابیمارپروفسور بودم واقعا شخصیتی متواضع وباسوادوالبته بسیار خوش اخلاق وساده زیست اند.امیدوارم درعرصه سیاست نیزممتازباشند
یاعلیییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۴
البته برای ایشان و کا ندیدیدای پا یدار ی احترام زیا دی قا ئل هستیم و لی هیچ کس عد الت طلبی و فعا لیت شبا نه رو ز ی این دو لت و کا ند یدا ی انرا ندارد و به اثبا رسیده و نیا ز به ازمو دن نیست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۶ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
۳
۰
دکتر موفق است انشالله
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سابقه فعالیت سیاسی؟
سابقه کارتشکیلاتی؟
نحوه چیدمان وزراواخذرای اعتماد؟
سابقه مدیریت استانداران؟
سابقه شجاعت؟تدبیر؟کیاست؟
سابقه وآزمون .....؟
موفق ومنصورباشید
پاسخ
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۶ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
انشاءالله ایشان رئیس جمهور آینده ی کشورمان خواهد شد...اگر مردم ایشان را بشناسند قطعا با اختلاف بسیار بالا پیروز انتخابات خواهد شد
پاسخ
از مسجدسلیمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
باقری قهرمان کاندیدای نسل جوان
همه جوانان به ایشان رای می دهند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱
دکتر ما دکتره بقیه آمپول زنن
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
برای من دور از تعثب و بقض بگید یه دکتر پزشگی چطوری میتونه مشکلات کلید جامعه مارو حل مخصوص در این وضعیت اقتصاد کنونی ما ایشون باید کاملا شرح بده با چه مدل و تئوریک میخوان ربا از این اقتصاد پاک کن اقتصاد که خودش بیمار ... اگر طرح ندارن نباید بیان .... نفرین ما موقع نماز و سجده حتمی
پاسخ
احمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۱
رای ما دکتر باقری لنکرانی ای ول به کامران
پاسخ
احمدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۱
رای ما دکتر باقری لنکرانی ای ول به کامران
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۵ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱
۰
لنكراني رونميشه دوست نداشت...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۰۶ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
رای ما دکتر باقر قالیباف
پاسخ
بصیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
اختلاف افکنی بین دکتر جلیلی و دکترلنکرانی حربه ای بیش نیست.
باید هوشیار باشیم
یقینان ایندو باهم نمیان.
به امید پیروزی
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
حلاهلو می شود کاندیدا
پاسخ
كيا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مسلمان از يك سوراخ دو بار گزيده نمي شود دوره قبل از كانديداي جبهه پايداري يكبار گزيده شديم براي هفت پشتمان بس است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها