يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۲۸۰۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۸     ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
تلاش ارگان رسمی شهرداری تهران برای لاپوشانی مصاحبه اخیر قالیباف:
روزنامه همشهری از رسانه های تحت اختیار و حامی شهردار تهران در انتخابات آتی امروز با انتشار این مصاحبه در حرکتی تامل برانگیز اقدام به سانسور قسمت هایی از این مصاحبه در انتقادات تند محمد باقر قالیباف از مواضع محمود احمدی نژاد در طرح مسئله هولوکاست در عرصه بین الملل نمود. جالب توجه است که تحلیل آقای قالیباف از مواضع دولت احمدی نژاد در عرصه بین الملل که روز گذشته نیز با استقبال رسانه های مختلف معاند و ضد انقلاب روبرو گردید آنقدر عجیب و غیر قابل قبول بود که در ارگان رسمی شهرداری تهران هم سانسور می شود.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، انتشار مصاحبه محمد باقر قالیباف از کاندیداهای قطعی حاضر در ائتلاف 2+1 و حمله شدید ایشان به یکی از نقاط قوت دولت نهم و دهم که بارها توسط مقام معظم رهبری مورد تایید قرار گرفته بود امروز با واکنش های مختلفی روبرو شد.

روزنامه همشهری از رسانه های تحت اختیار و حامی شهردار تهران در انتخابات آتی امروز با انتشار این مصاحبه در حرکتی تامل برانگیز اقدام به سانسور قسمت هایی از این مصاحبه در انتقادات تند محمد باقر قالیباف از مواضع محمود احمدی نژاد در طرح مسئله هولوکاست در عرصه بین الملل نمود.



جالب توجه است که تحلیل آقای قالیباف از مواضع دولت احمدی نژاد در عرصه بین الملل که روز گذشته نیز با استقبال رسانه های مختلف معاند و ضد انقلاب روبرو گردید آنقدر عجیب و غیر قابل قبول بود که در ارگان رسمی شهرداری تهران هم سانسور می شود.

لازم به ذکر است که دکتر قالیباف در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در خصوص طرح مسئله هولوکاست در جامعه جهانی این گونه بیان می دارد: "قضیه هولوکاست ما را به کجا رساند؟ ما هیچ گاه با یهود مخالف نبودیم، یک دین است؛ آنجایی که ما مخالفت کردیم با صهیونیست ها بوده است. ما 30 سال حامی اصلی آرمان فلسطین بوده ایم ولی به واسطه هوشمندی امام و رهبری کسی نتوانست ما را متهم به ضد یهود بودن بکند. ولی یکباره بدون توجه به نتایج و پیامدها بحث هولوکاست مطرح می شود. این چه نفعی برای انقلاب و فلسطینی ها داشت. ببنید وقتی ما آن  زمان به اسم آرمان گرایی؛ موضوع هولوکاست را مطرح کردیم و آن جنجال ایجاد شد."

این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در کنفرانس حمایت از فلسطین در تهران با اشاره به زیر سوال رفتن مبنای اصلی مشروعیت رژیم صهیونیستی و در تردید قرار گرفتن ماجرای هولوکاست اظهار کردند: «صهيونيستها فلسطين را به بهانه هولوكاست غصب كردند اما عدم تحمل رسانه های غربی و صهيونيستی و دولتهای حامی اسرائيل در برابر طرح سؤال و تحقيق درباره هولوكاست نشان می دهد كه مسئله مشروعيت آنان با گذشت زمان متزلزل تر و بغرنج‌تر و پرسش افكار عمومی جهان از دليل پيدايش اين رژيم جدّيتر شده است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۳
۳۳۴
حتی امام (ره) هم گفت ما با یهود مخالف نیستیم،قالیباف مگر چه حرفی زده است؟از صهیونیزم که دفاع نکرده است.
چرا جو می دهید؟از خدا بترسید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۸
۳۳۱
حرف قالیباف درسته ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
اگه حرف آقای قالیباف درسته پس لابد فرمایشات مقام معظم رهبری غلط! چون حضرت آقا در چند سخنرانی به موضوع هلوکاست پرداختند.
میر حسین موسوی:قضیه هولوکاست ما را به کجا رساند؟ سال88
حسین قنبری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۲
نخیر حرف آقای قالیباف درست نیست
پاسخ
سید عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۵
۱۱
از تکنوکراتها بیش از این توقع نداشته باشی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲
۹
حرف قاليباف مغلطه هست-خدا در قرآن به پيامبرش فرموده بدترين دشمنان شما يهود هستند
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
چه خوب بود که هر کاندیدایی برنامه های خودش رو در زمینه های اقتصادی،فرهنگی،سیاسی و اجتماعی و... ارائه میکرد. یعنی یه همچین روزی ممکنه؟
پاسخ
حامی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۴ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
سه پوستر زیبا از تعبیرات امام امت درباره علامه مصباح یزدی
saeidjalili.blogfa.com
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۳ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
قالیباف در اصلی ترین موضع نظام را در سیاست خارجی یعنی افسانه دانستن هولوکاست و به چالش کشیدن صهیونیست و اصل تشکیلش را به تردید کشانده.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
میر حسین موسوی:قضیه هولوکاست ما را به کجا رساند؟ سال88
پاسخ
رها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۶ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
كاش ميشد آقاي لنكراني هم كمي از برنامه هاي جامعشون ميگفتند تا شما دوستانشون اون رو بازتاب بديد...يني ميشه؟
پاسخ
رها
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
entekhabtube.com
aparat.com
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها