أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۲۸۱۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
فعالیت های انتخاباتی آقای هاشمی از همه زودتر شروع شد
آقای نوری در مورد کاندیداتوری آقای هاشمی در انتخابات از قول او گفته که آقای هاشمی می گوید: " آیا شما انتظار دارید من با 80 سال سنم وارد انتخابات شوم"
با شروع فصل انتخابات، گفتگوهای عناصر سیاسی در این زمینه افزایش یافته است.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار بولتن نیوز، برخی دانشجویان دانشگاههای صنعتی شریف، تهران و امیرکبیر در دیدار نوروزی با عبدالله نوری ملاقات داشتند؛ اظهار می دارند که آقای نوری در مورد کاندیداتوری آقای هاشمی در انتخابات از قول او گفته که آقای هاشمی می گوید: " آیا شما انتظار دارید من با 80 سال سنم وارد انتخابات شوم"

در ادامه جلسه نوری در مورد انتخابات سال 84 ادعا دارد که مردم از روی لج و اظهار نارضایتی از هاشمی به احمدی نژاد رای دادند و اصلاً در مرحله دوم انتخابات تقلبی صورت نگرفته بود.

با این اظهارات آقای نوری جای سوال است که اولاً چه دلیلی ممکن است، آقای هاشمی را راضی کند که مجددا وارد این عرصه شود. چرا که مردم همان مردمند و آقای هاشمی هم رفتارش همان رفتار سال 87 است که در جلسات با تیم فکری موسوی مطالبی را مطرح میکرد که آن موقع کمی ملاحظه داشت و اکنون از طریق سایتها منعکس می گردد.

شاید اگر هاشمی در گفتار و رفتار خود در این دیدارها کمی مراقبت داشته باشند کمتر شاهد مسئله ای مشابه مطالب مطرح شده در جمع استانداران اسبق در تاریخ 21/01/92 از زبان ایشان در رسانه های ضد انقلاب از جمله BBC باشیم. هر چند که از طرف دفتر مجمع این اظهارت تکذیب گردید؛ اما همین تکذیبیه نشان می دهد که برخی مطالب مطرح شده است! و برخی از این افراد حاضر در این جلسه بعضی مطالب منتشر شده در سایتهای ضد انقلابی به نقل از آقای هاشمی را تایید کردند.

از سوی دیگر مسئله ای که مطرح می شود اینکه چطور است که فرزند هاشمی در بعد از کاندیدا شدن در انتخابات شورای شهر تهران از احتمال کاندیداتوری وی خبر می دهد یا اینکه روزنامه هایی مانند ارمان، مردم سالاری، اعتماد و شرق به نوبت راجع به نظرات انتخاباتی ایشان تیتر میزنند و از احتمالات ورود ایشان به عرصه انتخابات خبر می دهند. آیا واقعا اینها فکر می کنند نمی توان حرکتهای سیاستمداری چون خاتمی و احمدی نژاد را پیش بینی کرد.

به نظر ما و همانطور که پیش از این گفتیم و تئوریسینهای اصلاحات هم به ان اذعان دارند و مشایی نیز بر این اساس در حال گام برداشتن است. جریان انحرافی و اصلاح طلب به گفته خودشان بر اساس حرکت طرف مقابل کاندیدا معرفی خواهد کرد. یعنی اینکه این دو جناح در تقابل با جناح اصولگرا سعی می کنند تا حد اکثر فشار را برای ورود خاتمی و مشایی به عنوان گزینه اول به حاکمیت وارد کنند و اصلاح طلبها اگر موضوع خاتمی در آخرین لحظات منتفی شد هاشمی را وارد میدان می کنند. در واقع اینها طوری عمل می کنند تا تایید صلاحیت خاتمی و مشایی را به هم گره زده و اگر این گزینه با شکست مواجه شد به موضوع هاشمی و دیگر گزینه ها ورود خواهند کرد.

بر این اساس هاشمی در زمانی وارد عرصه انتخابات خواهد شد که دو رقیب اصلی خود یعنی خاتمی و مشایی را در میدان نبیند و سپس با تمهیداتی سعی می کند نظر بخش از اصولگراها را نیز به خود جلب نماید و به قول خود رئیس جمهور اعتلاف شود!.

حال باید صبر کنیم ببینیم در این یک ماهه اخیر چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها