کد خبر: ۱۲۸۳۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
وی در انتها افزوده است: "من خودم را کسی یا سرمایه ای نمی دانم، ولی از نظر اجتماعی و بین المللی وجهه و پتانسیل هایی ایجاد شده است. سوزاندن سرمایه هنر نیست،" شاید تنها جمله ای که ما هم با وی موافق باشیم و درست بیان کرده باشد همین است و آنهم اینکه آقای خاتمی یک وجهه بین المللی پیدا کرده است و آنهم به گفته دشمنان نظام وجهه ای که فقط دشمنان از آن برای شکست انقلاب قرار است استفاده نمایند!
به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی عصر امروز بعضی ها فکر می کنند اگر صحبت نکنند مرده اند و خاتمی هم جزء همین دسته از آدمها به حساب می آید! وی که از بی توجهی مردم کاملا دچار افسردگی شده است به هزیان گویی دچار شده است.
 
به گزارش عصر امروز به گفته بنیاد باران خاتمی در دیدار جمعی که خود را اعضای ستاد جوانان اصلاح طلب می نامیدند اظهار داشت: " من بر این باورم که امروز ما شاهد حضور دو گونه تفکر و رویکرد هستیم که از درون یکی استبداد در می آید و دیگری حاکمی را می پسندد که در درجه اول شهروند و مسؤولیت پذیر باشد و بعد حاکم... اگر قانونی را نمی پسندیم تلاش کنیم به صورت مسالمت آمیز و در مسیر رسمی آن قانون به قانون بهتری تبدیل شود. اگر نابسامانی و ناهنجاری است بکوشیم به ساز و کاری برسیم که به صورت مدنی قابل اصلاح باشد. این را محور کار قرار دهیم چشم انداز بهتری پیش رو خواهیم داشت. مهم این است که کاری کنیم که زمینه چنین کار و مسؤولیتی فراهم شود." 

جناب خاتمی حرفهای قشنگی برای خام کردن طرفدارانت زده ای! راست چرا در سال 88 از ظرفیت قانونی برای حل مشکل پیش آمده (البته آنهم توسط خودتان!) استفاده نکرده اید؟ خاتمی عزیز! ظاهرا شما فقط دکتری هستی که نسخه برای دیگران خوب بلد هستی بپیچی ولی خودت به آن عمل نمی کنی! لطفا به این تصاویر نگاه کنید این همان راه قانونی مد نظر شماست نه؟!






وی در ادامه اظهار داشته است:" الان قصد ندارم در باب نامزدی خود برای ریاست جمهوری اعلام نظر کنیم ولی فقط سؤال می کنم که اگر حاکمیت هر دلیل فردی مانند من را نخواهد و به هر قیمتی نگذارد که علی رغم خواست شما بیاید، آن روز آنان که امیدوار بودند چه حالی پیدا می کند؟ آیا کینه ها و دلخوری ها بیشتر نمی شود؟ طرف مقابل هم که هزینه ای پرداخته، آیا فضا را تنگ تر نخواهد کرد؟" جناب خاتمی چرا نمی خواهی درک کنی این حاکمیت نیست که شما را نمی خواهد بلکه این مردم هستند که شما را نمی خواهند ظاهرا انتخابات 88 ،مجلس نهم و روز با شکوه 9 دی 88 را فراموش کرده اید که مردم شما را به زباله دان تاریخ انداختند.
جناب خاتمی به این تصاویر که اثبات مدعای ماست توجه نمایید:








وی اظهار داشت: "موقعیت حساسی است و کار دشوار و در عین حال مردم می خواهند از این وضع خارج شوند و طبعاً مطالباتی دارند. اگر تمام ارکان نظام، از رهبری گرفته تا تشکیلات روحانی و غیر روحانی و نهادهای مسؤول یا غیر مسؤول و قدرتمند همه همراهی کنند سال ها طول می کشد که به نقطه صفر برنامه چهارم برگردیم، یعنی شرایط سال 84." 

عجبا از این هوش سرشار! جناب خاتمی اگر قرار بود مردم به سال 84 برگردند که در مرحله اول به منتخب شما و کپی برابر اصل شما یعنی معین رای می دادند و در مرحله دوم به مرادت هاشمی! خدا وکیلی کسی که هنوز این مردم با خواسته هایش را نشناخته است بدرد ریاست جمهوری می خورد خود شما قاضی و به این پرسش جواب دهید!

به گزارش عصر امروز وی در انتها افزوده است: "من خودم را کسی یا سرمایه ای نمی دانم، ولی از نظر اجتماعی و بین المللی وجهه و پتانسیل هایی ایجاد شده است. سوزاندن سرمایه هنر نیست،" شاید تنها جمله ای که ما هم با وی موافق باشیم و درست بیان کرده باشد همین است و آنهم اینکه آقای خاتمی یک وجهه بین المللی پیدا کرده است و آنهم به گفته دشمنان نظام وجهه ای که فقط دشمنان از آن برای شکست انقلاب قرار است استفاده نمایند! 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
داریوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
عکسهای جالبی بود...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها