يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۰۰۱۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۹     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
مذاکره کننده ارشد اسبق کشورمان پاسخ جلیلی به هاشمی درباره مذاکرات 1+5 را تحلیل شخصی دبیر شورای عالی امنیت ملی دانست.
به گزارش 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن روحانی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز زن که در مرکز همایش های رایزن برگزار شد در پاسخ به سئوال مهر درباره پاسخ جلیلی به آیت الله هاشمی درباره مذاکره با 1+5  و اینکه آنها منتظرند پس از انتخابات رویکرد اصلی خود را در قبال جمهوری اسلامی اتخاذ کنند اظهار کرد: این موضوع صحیح است. آقای جلیلی در جلسه مجمع در پاسخ به آیت الله هاشمی رفسنجانی که پرسید حرف حساب غربی ها درباره مذاکره چیست تحلیل شخصی اش این بود که آنها منتظر برگزاری انتخابات هستند و پس از آن موضع رسمی اتخاذ می کنند.

وی افزود: مذاکرات وابسته به حضور شکوهمند مردم در انتخابات است چرا که انتخابات نمایش ملی قدرت ما است لذا اگر بخواهیم در مذاکرات موفق شویم باید پشتوانه ملی داشته باشیم.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری در پاسخ به این سئوال که با توجه به اظهارات اخیر آیت الله هاشمی اگر وی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شود به نفع او کنار خواهد کشید یا خیر گفت: من با آقای هاشمی صحبت کردم و بر مبنای قول ایشان حرکت خودم را آغاز کردم چرا که آقای هاشمی به من گفت در انتخابات آتی نخواهد آمد.

وی در پاسخ به این سئوال که مهمترین برنامه های اقتصادی اش در دولت تدبیر و امید چیست یادآور شد: در مرحله اول ثبات و آرامش کوتاه مدت برای بهبود وضعیت مردم را دنبال خواهم کرد  و در ادامه برنامه توسعه ای را در پیش خواهم گرفت.

روحانی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا گفتگوهایی با اصلاح طلبان و شخص آقای خاتمی برای اجماع داشته است یا خیر اظهار کرد: من با همه دوستان در طیف های اصولگرا و اصلاح طلب دیدارهایی برگزار می کنم و از هر جناحی که بخواهند بنده را مورد حمایت قرار دهند تشکر و قدردانی خواهم کرد.

رئیس مرکز استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا وارد ائتلاف خواهد شد یا خیر و اینکه با جامعتین هم برای رسیدن به ائتلاف مذاکره ای داشته است یا خیر، گفت: با اعضای جامعتین هم دیدارهایی دارم. بنده مستقل وارد انتخابات شده ام و وارد هیچ گونه ائتلافی نخواهم شد.

وی در پاسخ به این سئوال که در کابینه شما وزیر زن حضور خواهند داشت خاطرنشان کرد: اصل زن و مرد بودن برای من فرقی ندارد و مهم شایسته سالاری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها