أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۰۳۳۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
تنها دو روز پس از نبش قبر «حجر بن عدی» از یاران امام علی (ع) در دمشق، وهابی‌ها آرامگاه برادر امیرالمومنین (ع) در جنوب اردن را به آتش کشیدند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از پایگاه خبری «عربی پرس»نوشت: هنوز دو روز از اهانت به آرامگاه «حجر بن عدی» از یاران امام علی(ع) در دمشق نگذشته است که صدها تندروی تکفیری در «کرک» واقع در جنوب اردن مقام «جعفر بن ابی طالب» را به آتش کشیدند.

پنجشنبه گذشته، آرامگاه حجربن عدی کندی که به دست معاویه به شهادت رسید، به وسیله مزدوران و تروریست‌های سلفی سوریه نبش قبر شد. گروهک‌های تروریستی، ابتدا ضریح حجر بن عدی را در منطقه «عدرا» تخریب و سپس نبش قبر کردند.

بنابر این گزارش، جسد «حجر بن عدی» هنوز سالم بوده و تروریست‌ها، پیکر وی را به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.





آرامگاه جعفر بن ابی‌طالب معروف به جعفر طیار، در منطقه «المزار» در استان کرک واقع در جنوب اردن قرار دارد و برای فرقه اسماعیلی که یکی از فرقه‌های شیعی است، اهمیت خاصی دارد.

در حالی که تجاوزها و اهانت‌های پیاپی به مقدسات اسلامی و قبور اولیاء الله از سوی وهابی‌ها خشم جهان اسلام را برانگیخته است، مقامات اردن در قبال این اهانت به آرامگاه جعفر بن ابی طالب، سکوت کرده و رسانه‌های این کشور نیز از انتشار این خبر خودداری کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی دوستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۶
۴
خدا لعنت کند که باعث شدند هم مسلکان دینی ما (سنی ها)نسبت به تشیع کینه و دشمنی کنند باید علما و مراجع موشکافی کنند چرا شیعه به اینجا رسیده که انقدر با داشتن منطق امیرالمومنین مسلمانان سنی از ما نفرت داشته باشند
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۵ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
برادر من اينها كه از برادران اهل تسنن نيستند بلكه وهابي هستند، از همان فرقه ساخته استعمار پير،‌ هروقت بهايي را توانستيم شيعه بناميم وهابيت را هم سني ميناميم،‌اينها عمال و سركردگان صهيونيسم هستند كه در اسلام نفوذ كرده اند بايد دانست اگر اينها سني بودن كه به صحابي رسول اكرم(صلي الله عليه و آله و سلم) جسارت نمي كردند.
علی عاصی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۲۴۵
۰
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ
سيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۴۹
۰
وهابيهاسر دراخورصهيونيسم وانگليس دارند چه بدانندياندانند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
۱۹
۵
بابا چرا بیکار نشستیم چرا مجتهدان فتوای جهاد نمی دهند تا تمامی آنها را به درک بفرستیم
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
واقعا چرا؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
هدف دشمن تفرقه و جنگ بین امت مسلمان می باشد و تنها راه مقابله اطاعت بدون چون و چرا از ولایت می باشد جانم فدای سید علی که درد ها را باید در چاه به گوید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها