أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۱۰۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
علیزاده‌طباطبایی:
وکیل‌مدافع مهدی هاشمی اعلام کرد که به دلیل نقایص شکلی کیفرخواست، پرونده موکلش به دادسرا اعاده شد.
به گزارش 598، محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که «پرونده موکلم به دادسرا اعاده شده است» اظهار کرد: درخواست استمهال به دلیل وجود یکسری نقایص و این‌که ما فرصت کافی برای مطالعه پرونده نداشتیم، مطرح شد.

وی با بیان این‌که «جلسه دادگاه در وقت خود تشکیل شد» گفت: به دلیل درخواست استمهال ما و وجود نقایص در کیفرخواست، دادگاه تصمیم گرفت برای تکمیل تحقیقات پرونده را به دادسرا مسترد کند.

وکیل‌مدافع مهدی هاشمی یادآور شد: یکی از خبرگزاری‌ها عنوان کرده بود که پرونده مهدی هاشمی 120 صفحه است، در حالی که این طور نیست و پرونده حجم گسترده‌ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: کیفرخواست دارای نقایص زیادی بود و ما به آن‌ها اشاره کردیم، البته ناگفته نماند که اکثر نقایص کیفرخواست شکلی بود و تحقیقاتی باید انجام می‌شد که متاسفانه این تحقیقات به عمل نیامده بود.

علیزاده طباطبایی در درباره زمان جلسه بعدی دادگاه موکلش گفت: منتظر ابلاغ وقت از سوی دادگاه هستیم.

این در حالی است که برخی رسانه‌ها علت به تعویق افتادن رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی را نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری عنوان کرده بودند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نیکی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
بازی ادامه دارد.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
مردمو مسخره کردن .
مگه اون روزی که آزادش کردن و واسه امروز براش دادگاه گذاشتن تاریخ انتخابات را نمیدونستن . یا از نقایص پرونده خبر نداشتن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها