يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۱۷۱۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۱     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
ما جمعی از دانشجویان دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان در عرصه سیاسی شما را اصلح مقبول برای پست ریاست جمهوری می‌دانیم و معتقدیم که شما می‌توانید احیا کننده گفتمان بر زمین مانده امام و انقلاب باشید.

به گزارش 598 به نقل از ستاد مردمی حیات طیبه، جمعی از دانشجویان دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان با صدور بیانیه ای حمایت خود را از حضور سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند نان و نمک

خدای بری از دروغ و کلک

برادر ولایتمدار آقای جلیلی

سلام علیکم

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان درد و دل‌هایی داریم که در چند سطر با شما در میان می‌گذاریم.

ما جوانان زمان انقلاب، امام، جنگ وشهدا را درک نکرده‌ایم. در زمان دولت سازندگی سن ما امضاکنندگان این نامه به زیر 10 سال می‌رسید. در اواخر دورهٔ اصلاحات تازه وارد مرحله نوجوانی شده بودیم اما کم وبیش وقایعی راکه در اطرافمان اتفاق می‌افتاد را درک می‌کردیم. در آن زمان زمزمه‌هایی از نارضایتی و اندوه مردم به گوشمان می‌رسید. امت حزب الله معتقد بود که اقدامات دولت سازندگی و دولت اصلاحات با اهداف انقلاب اسلامی و سخنان خمینی کبیر فاصله زیادی داشته است. این همه اندوه و نارضایتی برای ما نوجوانان عجیب بود!!

به فرمایشات بنیان گذار انقلاب که رجوع کردیم کلید واژه‌هایی را یافتیم.

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیبی نرسد، انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است، یک موی کوخ نشینان را با تمام کاخ نشینان عوض نمی‌کنم و…… وقتی به گذشته نگاه کردیم به اشرافیت طلبی، آقازاده‌های میلیاردر، نامه جام زهر، 18تیر 78، تعلیق نیروگاههای اتمی، بی‌توجهی به قشر مستضعف و….. برخورد کردیم. و آنجا بود که فهمیدیم این اندوه امت حزب الله از چه مسائلی ناشی می‌شود. در بحبوحه این نارضایتی‌ها انتخابات سال 84 فرارسید. در میان کاندیدا‌ها فردی از گفتمانی عدالت خواهانه سخن می‌گفت. از مقابله با اشرافیت دم می‌زد و شعار محرومیت زدایی و ولایتمداری سر می‌داد. این گفتمان بارقه‌های امید را در دل این مردم تاباند و ملت به این گفتمان دل سپرد. وحماسه 3 تیر آفریده شد و مشت محکمی بر دهان اشرافیت زده شد.

و ما جوانان هم خود را جزو آفرینندگان این حماسه می‌دانیم (هر چند که اکثر ما آن زمان به سن رای نرسیده بودیم). درسال 88 باز هم به میدان آمدیم حماسه دیگری را خلق کردیم… اما با سپری شدن زمان احساس کردیم که عملکردهای دولت از شعار و گفتمان 3 تیر فاصله گرفته است. متاسفانه ساعاتی را که رئیس جمهور می‌بایست به درد دین، مردم و پرواز کشور به سمت پیشرفت می‌پرداخت برای طرفداری از رفیق شفیقش تلف کرد. بار‌ها دیده شد که شعار ولایت مداری این گفتمان توسط رئیس دولت به زیر سوال رفت و کارهایی صورت گرفت که موجب رنجش رهبری عزیز شد…….

آقای جلیلی!

همانطور که می‌دانید کشور عزیزمان ایران اکنون در شرایط حساسی قرار دارد و دشمنان این ملت با تحریم‌های فلج کننده دل به یاس ملت از نظام سپرده‌اند. اما این امت حزب الله همواره در برابر استکبار ایستادگی کرده است و هر وقت که این نظام برای تثبیت خود به حضور آن‌ها نیاز داشته است بدون منت وارد عرصه شده‌اند و به فرامین ولی امر خود لبیک گفته‌اند.

همانطور که آگاهید در آینده‌ای نزدیک ما انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم. خبرهایی که می‌رسد حاکی از ان است که احزاب و جریانهای سیاسی منتخبین خود را وارد عرصه رقابت کرده‌اند اما بحث راجع به شخصیت‌ها و اهداف این کاندیدا‌ها در این نامه نمی‌گنجد.

برادر بسیجی!

ما جمعی از دانشجویان دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان در عرصه سیاسی شما را اصلح مقبول برای پست ریاست جمهوری می‌دانیم و معتقدیم که شما می‌توانید احیا کننده گفتمان بر زمین مانده امام و انقلاب باشید. برهمین اساس از شما دعوت می‌کنیم که وارد عرصه رقابت شوید و مطمئنا باشید که ما همهٔ تلاشمان را برای اینکه فرد اصلح در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد خواهیم کرد.

والعاقبه للمتقین

جمعی از دانشجویان دانشگاه مهندسی فناوری‌های نوین قوچان

سیدسعید نجیبی مهندسی صنایع

نعیم الهی شیروان مهندسی صنایع

میلاد پاک سرشت مهندسی صنایع

امیررضا رضوی مهندسی برق

امیرعلی مهدوی پویا مهندسی مکانیک

امین بهتر مهندسی صنایع

حمیدرضا خلیفه مهندسی صنایع

مصطفی فاطمی مهندسی صنایع

ابراهیم شریفی مهندسی صنایع

فواد داستانی مهندسی صنایع

محمود اکبری مهندسی صنایع

امیررضا پاینده مهندسی صنایع

علی علیزاده مهندسی عمران

حمید طیبی مهندسی شیمی

رضا سیدآبادی مهندسی شیمی

سید هوشیار قادری مهندسی برق

ایمان رضائی مهندسی صنایع

ابوالفضل احمدی مهندسی برق

فرهاد واعظی مهندسی صنایع

جعفر رستم‌پور مهندسی مکانیک

علی احمدی مهندسی برق

مرتضی شجاع مهندسی مکانیک

فرزاد خدنگ مهندسی کامپیو‌تر

محمد حفاظی مهندسی کامپیو‌تر

سعید طاهرنیا مهندسی برق

احمدرضا عسگری مهندسی صنایع

احسان غریب مهندسی برق

محمد نوری مهندسی کامپیو‌تر

مصطفی تقی‌پور مهندسی عمران

امیر استاجی مهندسی برق

سیدمهران مدیری مهندسی عمران

آرمین ولی‌زاده مهندسی برق

عارف نادری مهندسی عمران

سجاد سهل آبادی مهندسی صنایع

مهدی کمالی فرد مهندسی برق

محمدرضا عناصری مهندسی برق

محمدمهدی خاکشور مهندسی برق

محمد فریادرس مهندسی برق

محمد ضیغمی مهندسی صنایع

محمد حسین‌پور مهندسی صنایع

سید مصطفی مدرسی مهندسی صنایع

حامد رادیان مهندسی برق

علی ارقبایی مهندسی صنایع

سعید پرویزیان مهندسی صنایع

رسول عین آبادی مهندسی صنایع

مهدی اسماعیل‌زاده مهندسی صنایع

علی جعفری مهندسی برق

علی فرامرزی مهندسی مکانیک

امین هوشنگی مهندسی فناوری اطلاعات

رسول ملکی مخابرات

مجتبی رستگار مخابرات

امیر نجمی مهندسی برق

فخرالدین ولی‌زاده مهندسی شیمی

سهیل اسدی مهندسی برق

امین ایزانلو ریاضی

محمدرضا کریمی مهندسی شیمی

علیرضا معروفی مهندسی شیمی

عبدالله روحی مهندسی مکانیک

علیرضا بهاری مهندسی مکانیک

محمد ربیع الهی مهندسی شیمی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها