أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۲۰۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۷     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
تازه های نشر بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران/(۴):
شکار کرکس ها اثری از سردار ستاری وفایی فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است که این داستان در بستر ادبیات مقاومت و دفاع مقدس می باشد.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، شکار کرکس ها اثری از سردار ستاری وفایی فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا است که این داستان در بستر ادبیات مقاومت و دفاع مقدس می باشد.

این کتاب درقالب یک داستان اصلی که به عنوان زمینه سعی در توضیح نحوی و ضرورت تشکل قرارگاه مهندس در طول جنگ را دارد.

نویسنده داستان سعی نموده است تا خواننده را با قسمتی از رشادت ها و فداکاری ها رزمندگان عرصه تلاش و سازندگی آشنا نموده و اقدام به بیان شرحی از عملیات عمرانی و بازسازی جاده ها ، پل ها، و پشتیبانی تامین ادوات و تجهیزات مورد نیاز قرارگاه نماید.



شروع این داستان از مناطق عملیاتی غرب بوده و نهایتا به جبهه ها جنوب، عملیات پل سازی و عملیات خیبر پایان می پذیرد.

در بستر اصلی داستان چند داستان فرعی دیگر که هر کدام به لحاظ محتوایی قرابتی با داستان اصلی دارند ولی در عین حال کاملا مجزا  از داستان اصلی بوده که جذابیت مضاعفی برای خواننده بخود معطوف می نماید گنجانده شده اند.

این داستان حاوی مضامین اخلاقی، مذهبی و اصول مدیریت بحران و زمان می باشد که به همت  انتشارات «عمادفردا» منتشر گردیده است و علاقه‌مندان می‌توانند این اثر را در نمایشگاه کتاب تهران راهرو 17 غرفه شماره 28 تهیه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها