أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۲۸۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲
مهاجم تراکتورسازی گفت: «به جاي اينكه او شان و شخصيت همبازی اش را حفظ كند همه جا گفت من كاظميان را نمي خواهم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ جواد كاظميان ديروز و در آخرين بازي تراكتورسازي كه منجر به نايب قهرماني اين تيم شد بهترين نمايش خود را مقابل پرسپوليس انجام داد كه با توجه به انگيزه هاي بالاي او طبيعي هم به نظر مي رسيد.


كاظميان درباره بازي خوبش مقابل پرسپوليس مي گويد: «فقط بايد گل مي زدم تا كارم را تكميل كنم. البته شايد هم خدا خواست كه گل نزنم چون اگر اين اتفاق مي افتاد رو به يحيي شادي گل عجيبي انجام مي دادم. شايد بهتر شد گل نزدم  و اين اتفاق ها نيفتاد.»


وي درباره آمادگي اش توضيح مي دهد: «سه ماه است كه بدنساز اختصاصي گرفته ام و الان در بدنم چربي ندارم. شرايطم خيلي خوب است و سرعتم هم خيلي بالا رفته. البته كلا آرامش هم داشته ام. در پرسپوليس تنها چيزي كه وجود ندارد آرامش است و به همين خاطر است كه اين تيم طي دو سه سال اخير ستاره اي نداشته مگر اينكه مقطعي باشد.»


كاظميان درباره گل محمدي حرف هاي جالبي دارد: «فرق بين يحيايي كه مي توانست امپراتور باشد با مربي اي كه ديروز مقابل ما به ميدان آمد يك پنالتي بود اما خدا اين لطف را به آدم هايي مي كند كه دل بزرگي داشته باشند.»


وي در پاسخ به اين سوال كه آيا هنوز هم از يحيي ناراحتي يا نه مي گويد: «بله، ناراحتم چون او با آبروي من بازي كرد. ما اين همه سال با هم دوست و همبازي بوديم. به جاي اينكه او شان و شخصيت من را حفظ كند همه جا گفت من كاظميان را نمي خواهم. يحيي با شخصيت من بازي كرد در حالي كه من بازيكني نبودم كه يكي دو روز در پرسپوليس سابقه داشته باشم.البته شايد هم لطف خدا بود تا من خودم و فوتبالم را دوباره پيدا كنم.»


كاظميان درباره اينكه مربي حق دارد بازيكنان مورد علاقه اش را انتخاب كند مي گويد: «يحيي با كاپيتان اول، دوم و سوم تيمش خوب تا نكرد. حالا من هيچ، مهدي مهدوي كيا و علي كريمي كه سال ها با او رفيق بودند. چرا با آنها بد تا كرد؟ البته شايد هم من تندروي مي كنم اما او حداقل مي توانست من را كناري بكشد و كاري كند تا با خوبي و خوشي از پرسپوليس جدا شوم اما اين كار را نكرد.»
سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها