أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۳۴۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: صلاحیت داوطلبان را شورای نگهبان مشخص می‌کند و من درباره کسی اظهارنظر نمی‌کنم.

به گزارش 598، علی اکبر ولایتی لحظاتی پیش پس از حضور در اهواز و دیدار با آیت‌الله سیدمحمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری که پیش‌رو داریم، کاندیداهای مختلفی حضور دارند که صلاحیت این کاندیداها را شورای نگهبان تایید می‌کند.

صلاحیت داوطلبان را شورای نگهبان مشخص می‌کند

وی ادامه داد: پس از تایید صلاحیت‌ها امیدوار هستیم انتخابات رقابتی و پرخروش و با شرکت هر چه بیشتر مردم صورت گیرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مطمئنا هر شخصی که مردم به وی رای بیشتری دهند، رئیس جمهور خواهد شد.

هدفم دیدار از استان قهرمان خوزستان بوده است

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در رابطه با حمایت رئیس جمهور از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، اسفندیار رحیم مشایی بیان داشت: من بنا ندارم درباره دیگران که ثبت‌نام کرده‌اند، اظهارنظر کنم و نمی توانم در رابطه با اینکه چه کسی صلاحیت دارد، قضاوتی داشته باشم.

ولایتی با بیان اینکه صلاحیت داوطلبان را شورای نگهبان مشخص می‌کند، تصریح کرد: آنچه به من مربوط است، دیدار از استان قهرمان خوزستان است که نقش اول را در دوران دفاع مقدس داشته است.

تا پایان رقابت باقی می‌مانم/ دولتی معتدل و مشورت‌پذیر خواهم داشت

ولایتی در پاسخ به این سوال که در رقابت انتخابات باقی خواهد ماند یا خیر، بیان داشت: من تا پایان رقابت باقی خواهم ماند و در صورت انتخاب شدن دولتی با ویژگی‌های متدین، تجربه‌دار، متخصص، معتدل و مشورت‌پذیر خواهم داشت.

وی شعار دولت خود را «دولت متمم» عنوان کرد و گفت: جزوه‌ای را تحت عنوان «دولت متمم» با پنج مشخصه تهیه کرده‌ام که خلاصه‌ای از برنامه‌های من در آن بیان شده است.

این کاندیدای ریاست جمهوری در پایان گفت: در اهواز پس از زیارت گلزار شهدا به دیدار نمایندگان ولی فقیه در اهواز می‌روم و ساعت شش بعداز ظهر قبل از نماز مغرب یک دیدار مردمی خواهم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
هشترود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
یاد هوای تازه لاریجانی بخیر.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها