أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۳۸۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
به دنبال ریزش تونل یک معدن طلا و مس در اندونزی ۳۱ نفر محبوس و ۲ نفر نیز کشته شده‌اند.

به گزارش 598،  خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، به دنبال ریزش یکی از تونل‌های یک معدن طلا و مس در اندونزی 2 کارگر تا کنون کشته شده و 31 نفر محبوس شده‌اند.

روز گذشته مقامات اندونزی اعلام کردند؛ تعداد نامشخصی از کارگران یک معدن مس و طلا بعد از ریزش یکی از تونل‌های معدن «فری پورت مک موران» در آن محبوس شدند و خبری از سرنوشت آنها نیست.

شرکت فری پورت در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ تیم‌های امداد و نجات گزارش کردند که 4 کارگر را نجات دادند و تا کنون 2 نفر از آنها کشته شده‌اند.

گفته می‌شود در زمان ریزش تونل در این معدن، 37 کارگر در آن مشغول کار بودند.

رئیس پلیس محلی به خبرگزاری فرانسه گفته، افراد تخلیه شده بلافاصله به بیمارستان منتقل شده‌اند اما از شرایط سلامت آنها ابراز بی اطلاعی کرد.

معدن طلا و مس «فری پورت مک موران» که دومین معدن بزرگ جهان در این زمینه است در غرب استان پاپوآ قرار دارد و گفته می‌شود 24 هزار نیروی کار قراردادی و غیرقراردادی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها