أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۴۱۶۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲
یکی از روحانیون اهل سنت سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان را نقطه‌ عطفی در تاریخ این استان مرزی و فرهنگی دانست و گفت: قدوم مقام معظم رهبری برای این استان ‌منشا ایجاد محبت‌، ‌دوستی‌، ‌برادری و وحدت شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فاس از دهگلان، ماموستــا ملاوحید مولودی در جشن سالروز سفر پر خیر برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان در مسجد حضرت علی (ع) دهگلان اظهار کرد: بدون شک سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان نقطه‌ عطفی در تاریخ  کردستان خواهد شــد چرا که این سفر مایه خیر و برکت و منشا تحولات مهم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی برای اعتلای معیشت و زندگانی مردم مسلمان این منطقه شده است.

این روحانی اهل سنت ادامه داد: همه ساکنان استان و به ویژه مردم خطه شهرستان دهگلان از انجام این سفر بسیار خوشحال و خرسند هستند و از تمامی برکات مادی و معنوی آن بهره برده‌اند.

اماموستا مولودی تصریح کرد: دستاوردهای هر سفری را باید بعد از سفر ارزیابی کرد‌، اما آنچه عیان و مشخص است‌، قدوم مقام معظم رهبری برای استان کردستان به صورت عام و شهر دهگلان به صورت خاص منشا ایجاد محبت‌، ‌دوستی‌، ‌برادری و وحدت شده است.

وی خاطرنشان کرد مطمئناً سفر رهبر معظم انقلاب دستاوردهای فرهنگی، سیاسی‌، اجتماعی و اقتصادی بی‌شماری برای استان داشته و  تا سال‌های سال مردم از برکات آن بی‌نصیب نخواهند ماند.

ماموستا مولودی افزود: قطعا استقبال از مهمان یک وظیفه اخلاقی و دینی و یکی از برجسته‌ترین خصلت‌های قوم کرد است که با استقبال باشکوه از ولی امرشان این خصیصه را به منصه ظهور و بروز رساندند‌.

وی اضافه کرد: بر این باور هستم با عشق و علاقه‌ای که مردم  کردستان و علی‌الخصوص مردم دهگلان به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دارند و حضور گسترده آنان در مناسبت‌های مختلف و به ویژه عرصه‌های سیاسی فرمانبرداری مردم از رهبری را اثبات می‌کند.

در ادامه این مراسم شعر در مدح رهبر فرزانه انقلاب و سرود ای ایران نیز اجرا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها