أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۴۴۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲
به گزارش مهر، سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: اشرار مسلح در جریان تیراندازی به سمت گشت پلیس راه در محور زاهدان –خاش دو تن از پرسنل راهور را به شهادت رساندند
علی ایزدی گفت: بر اثر این حادثه سرپرست گشت ستوان یکم محمد حسین دانشمندی و راننده گشت گروهبان یکم احمد بالش آبادی بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
وی از توضیحات بیشتر در این زمینه خودداری کرد و گفت: جزئیات حادثه در طی چند روز اینده پس از دستگیری مجرمان از طریق منابع رسمی به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.
به گفته شاهدان محلی مقارن با ساعت 17 عصر دیروز راکبان یک دستگاه موتور سیکلت گشت پلیس راه مستقر در 40 کیلومتری محور زاهدان-خاشرا مورد اصابت گلوله قرار داده و از محل متواری شدند.علت این حادثه هنوز مشخص نیست ودر دست بررسی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها