کد خبر: ۱۳۴۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۰ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش سرویس بین الملل بی باک، بعد از ادعای رسانه های بیگانه مبنی بر روابط تجاری 200 شرکت صهیونیستی با ایران، این بار رژیم اشغالگر قدس در گزارشی ادعا کرد: بیش از 10 کشتی نفت کش متعلق به رژیم اشغالگر قدس در بنادر ایرانی لنگر انداخته اند!

با اینکه معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان روز گذشته این ادعاها را رد کرد امّا شبکه تلویزیونی رسمی این رژیم بار دیگر در گزارشی مدعی شد: نفت کش هایی که برای شرکت اسرائیلی "اوفر برادرز گروپ" هستند برای بار گیری نفت صادراتی ایرانی در بنادر مختلف جمهوری اسلامی ایران از جمله بندر عباس لنگر انداخته اند.

گفتنی است محسن صادقی فر، معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی کشور روز گذشته در تکذیب این ادعا گفت: با وجود اینكه اغلب خطوط معظم كشتیرانی دنیا به بنادر ایران رفت و آمد می‌كنند، طی چند سال اخیرهیچ كشتی از خطوط كشتیرانی رژیم صهیونیستی در بنادر ایران حضور نیافته است. 

محسن صادقی‌فر در واكنش به این اخبار به خبرگزاری ایرنا گفت: كشتی‌های متعلق به خطوط كشتیرانی آمریكایی و به خصوص رژیم صهیونیستی درسال‌های اخیر هیچگاه وارد بنادر ایرانی نشده‌اند و اگر قرار باشد یك كشتی از این دو جا به ایران آمده باشد؛ باید از وزارت بازرگانی و یا گمرك جمهوری اسلامی مجوز بگیرد كه قطعا مجوزی هم صادر نشده است.

وی با بیان اینكه «معمولا خطوط كشتیرانی معروف دنیا به صورت چند ملیتی اداره می‌شوند»، اظهار داشت:ممكن است سهام این خطوط متعلق به كشورهای متعددی باشند و مبداء تعلق سهام این شركت‌ها را بررسی نمی‌كنیم.

وی درعین‌حال تأكید كرد: با این وجود اطمینان داشته باشید كه در سال‌های اخیر هیچ كشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در بنادر ایران پهلو نگرفته و اگر در این خصوص ادعاهایی شده، خلاف واقع است.

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی اضافه كرد: خط كشتیرانی رژیم صهیونیستی زیم نام دارد و كشتی‌های این شركت هیچگاه جرأت نمی‌كنند در بنادر ایران پهلو بگیرند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها