أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۴۶۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
وزیر دفاع فرانسه در اظهاراتی خصمانه اجرای تحریم‌های قاطع علیه ایران را خواستار شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری فرانسه به نقل از ژان ایولو دریان، وزیر دفاع فرانسه با انعطاف‌ناپذیر خواندن موضع ایران در خصوص برنامه هسته‌یی افزود که این موضع باید منجر به آن شود که در ماه‌های آینده آمریکا و کشورهای اروپایی «تحریم‌هایی قاطع» را علیه جمهوری اسلامی به اجرا در آورند.

بنا بر گزارش روزنامه اورشلیم پست، لودریان گفت که کشورهای غربی باید پیشرفت در «کمیت و کیفیت» برنامه غنی‌سازی اورانیوم ایران را از طریق تحریم و گفت‌وگو تحت فشار بگذارند.

وی با نسبت دادن «استراتژی طفره و پنهان‌کاری» به ایران گفت: ما بیش از همیشه مسوولیت داریم این استراتژی طفره و پنهان‌کاری را شکست دهیم تا از منع اشاعه هسته‌یی اطمینان پیدا کنیم. این مسوولیت تعهد جدی ما به همراه متحدین آمریکایی و شرکای اروپایی‌مان را برای اجرای تحریم‌های قاطع توجیه می‌کند.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران بارها بر صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌یی خود تاکید و اعلام کرده است که سلاح هسته‌یی در دکترین دفاعی ایران جایی ندارد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
۷۴
۰
تعهدتان برای خلع سلاح جهانی و عدم اشاعه چقدر است ؟؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
فرانسه خود چرا سلاح هسته ای دارد؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
خاک عالم تو سر بی مخت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۰
غلط کرده مردک برده و کچل!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها