أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۴۶۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۷     ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
جرم مصباح آن است که عمار امام خامنه ای است/ معنای رای‌مان به احمدی نژاد۸۴و۸۸
اینان از نتیجه دعای امام عصر (عج) برای احمدی نژاد که تو نقل کرده ای؛ سوال می کنند؛ آیا نمی دانند دعای امام عصر (عج) برای احمدی نژاد، حیاتی دوباره به گفتمان انقلاب اسلامی بخشید و انقلاب را به ریل و مسیر اصلی بازگرداند. البته احمدی نژاد می توانست در این مسیر بماند و مفتخر به این افتخار باشد، اما نماند و نشد.
598: پس از انتشار شب نامه ای توهین آمیز علیه علامه مصباح یزدی در سایت های منسوب به ستاد قالیباف، جمعی از طلاب حوزه های علمیه قم در دلنامه ای خطاب به ایشان، این اقدام را محکوم کردند. 
 
به گزارش رجانیوز، متن این نامه و اسامی امضاکنندگان آن در ادامه می آید:
 
  
ای مصباح
سوالی کهنه دارم، چرا تو را مستحق مجازات می دانند؟ مگر تو کیستی و چیستی؟ چرا تو را افراطی و احساسی خطاب می کنند؟ چرا تو را حتی کارشناس سیاسی نمی دانند؟ چرا توصیه می کنند در سیاست دخالت نکنی؟ چرا میان مقدسات و سیاست جدایی می افکنند؟ مگر دین از سیاست جداست؟ مگر باز معاویه تازه به حکومت رسیده تا ندای او از سوی برخی، به نام طلاب به گوش برسد که (من برای نماز و روزه با شما نجنگیدم، (ولكن لآمُرَ عليكم) بلکه می خواستم امیر شما باشم)؟ جرم تو چیست؟
 
ای مصباح تو مجرمی؟!
ما پاسخی تازه داریم تو مجرمی!!
جرم تو آن است که آرمان خمینی و خامنه ای را بر سر دست گرفته ای و پایداری بر آن را سرلوحه مرامت قرار داده ای.
 
ما با همه وجود هم اکنون و نیز روز قیامت عندالله شهادت داده و خواهیم داد که سخن شما، جز سخن امام خامنه ای در 24 اردیبهشت 92 نیست که فرمود: (معيار اصلى اين است كه كسانى سر كار بيايند كه همتشان بر حفظ عزت و حركت كشور در جهت هدفهاى انقلاب باشد. آنچه ما در اين سالهاى طولانى از خيرات و بركات به دست آورده‌ايم، به بركت هدفهاى انقلاب بوده است؛ هر جائى كه ما كم آورديم، عقب مانديم، شكست خورديم، به خاطر غفلت از هدفهاى انقلاب اسلامى و هدفهاى اسلامى بوده است. كسانى سر كار بيايند كه مصداق: «انّ الّذين قالوا ربّنا اللّه ثمّ استقاموا» باشند؛ اهل استقامت، اهل ايستادگى باشند؛ زرهى پولادين از ياد خدا و از توكل به خدا بر تن خودشان بپوشند و وارد ميدان شوند)
 
ای مصباح 
جرم تو آن است که با دو دسته سر سازش نداری؛ اول با کسانی که به معنای حقیقی کلمه، الله نمی گویند و لوازم گفتن الله را تا همه عرصه های زندگی فردی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، عمرانی، سبک زندگی، تمدنی و ... درک نمی کنند یا بدان پایبند نیستند و دوم با کسانی که تاب و تحملِ استقامت و پایداری حتی تا مواجهه شدید فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و .... با استکبار برای دهها و صدها سال را ندارند.
 
این دو دسته چه بخواهند و چه نخواهند، چه بدانند و چه ندانند، انقلاب اسلامی را بدون ریشه ها و اهدافش فهم و معرفی می کنند. این انقلاب، دیگر انقلابِ خمینی نیست. قطع انقلاب از ریشه ها و اهدافش، خیانتی بزرگ به امام و شهداست و تو مانع آنی. تو حلقه وصلی. تو می گویی انقلاب اسلامی از ایمانِ خالص به خداوند متعال و ولایت معصومین، ریشه گرفته و در پیوندِ ولایی امام و امت تجلی یافته و از مسیر تحقق عدالت، به دنبال تحققِ تمدن اسلامی و عبودیت محض خداوند متعال است و این همه جز با درگیری همیشگی و همه جایی تاریخی با طاغوت های درون و برون ممکن نیست.
 
جرم تو آن است که به بسیاری آموخته ای اصلح کسی است که مسلح به گفتمان انقلاب اسلامی و ملتزم به لوازم عملی آن است. این یعنی اطاعت محض از امامِ امت و احساس نوکری محض در برابر امتِ امام و در یک کلام نرمش و خضوع در برابر امام و امت و نیز سرسختی و نفوذناپذیری در برابر ویژگان و دشمنانِ امام و امت؛ که با به کارگیری تخصص های لازم، کارآمدی مورد نیاز برای دستیابی به اهداف انقلاب را به ارمغان خواهد آورد.
 
جرم تو آن است که چنان بصیرتی از خود نشان می دهی که گاه حتی سرداران بصیرت نیز از درک افق والای بصیرتت، عاجز می مانند. بسیارند کسانی که دین را از دنیا و اجتماع و سیاست جدا نمی دانند؛ اما این هنر توست که دین را نه شعاری و زینتی بلکه با اقتدا به خمینی و خامنه ای به صورت محوری وارد عالم سیاست کرده ای. جرم تو آن است که قواعدی دیگر به منطقه حفاظت شده سیاست آورده ای. قواعد تو برای سیاسیون عجیب است. دخالت دادن دین تا این حد که شما دخالت می دهید حتی برای بسیاری از دلسوزان انقلاب نیز درک کردنی نیست. 
 
جرم تو آن است که در مسیر پایداری بصیرانه بر گفتمان انقلاب اسلامی، از هیچ چیز خوفی نداری، اگر آلوده شدگان به چرب و شیرین دنیا، در هیاهوی مغالطات خود، شنیدن بیان و منطق و استدلال محکمت را سخت کنند با جان و آبرو به میدان میایی. جرم تو آن است که فقط به تکلیف عمل می کنی. ما می دانیم که تو تارک دنیایی و اگر نبود دستور و امر الهی، بر خلاف بسیاری، حتی قدم در عالم سیاست و قدرت نمی گذاشتی. 
 
جرم تو آن است که نقش عمار را برای خامنه ای ایفاء می کنی. سپر بلای ولی شده ای و تیرهای دشمن به جای امامت، به تو اصابت می کنند. خوب می دانند: اگر عمار را زدی، تشخیص حقانیتِ ولی، برای عموم مردم و بسیاری از نخبگان سخت و ناممکن می گردد.
 
ای مصباح تو محکوم به حبسی؟!
به دلیل جرایم متعدد فوق، تو را محکوم به حبس می کنند. حبس در فضای علمی و در حوزه. غافلند از اینکه مصباح، فقط سرمایه ای علمی و فلسفی نیست. بلکه او سرمایه ای اخلاقی و معنوی، فرهنگی و سیاسی و نیز سرمایه ای جهادی است. حبس مصباح در حوزه علم و فلسفه، خدمت به جامعه و اسلام نیست. این چشمه جوشان معارف و ارزشهای ناب اسلامی باید مسیر ناب اسلام را در منجلاب اسلام های ناب آمریکایی یا اسلام های انحرافی یا اسلام های التقاطی یا اسلام های فتنه گر یا اسلام های مخلوط با هواهای نفسانی، روشن کند. مصباح باید در وسط معرکه و میدان باشد. اگر کار دست اینان می بود به امام هم توصیه می کردند که یک شخصیت فقهی و اخلاقی باقی بماند و خود را با ضد ارزش ها درگیر نکند. 
 
ای مصباح
اینان از نتیجه دعای امام عصر (عج) برای احمدی نژاد که تو نقل کرده ای؛ سوال می کنند؛ آیا نمی دانند دعای امام عصر (عج) برای احمدی نژاد، حیاتی دوباره به گفتمان انقلاب اسلامی بخشید و انقلاب را به ریل و مسیر اصلی بازگرداند. البته احمدی نژاد می توانست در این مسیر بماند و مفتخر به این افتخار باشد، اما نماند و نشد.
 
اگر گفتمان تو نبود، احمدی نژاد انتخاب نمی شد و گفتمان انقلاب اسلامی چنین حیاتی نمی یافت. خراب شدن احمدی نژاد امتحانی بود برای تو و ما و همه. و تو چه خوب امتحان پس دادی. اولین موضع گیری ها در مقابل احمدی نژاد از سوی قوی ترین و راسخ ترین حامی او نمایان شد. این را جز تقوا چه می توان نام نهاد. این کار تو برای بسیاری عجیب است اما اگر قوم گرا و قبیله گرا می بودی، دیگر برایشان عجیب نبود. تو را نمی فهمند، چون مانند آنان حزب گرا و قبیله گرا نیستی. تو را نمی فهمند چون در دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب، جز تکلیف ملاحظه هیچ چیز حتی خودت را نمی کنی؛ نه جسم و جانت را مراقبی؛ نه از آبرویت خوفی داری.
 
اینان نمی دانند احمدی نژاد 84 در احیای گفتمان انقلاب اسلامی چنان نقشی آفرید که اگر صدها احمدی نژاد 92 پشت در پشت هم قرار گیرند، نخواهند توانست خدمتِ بزرگِ احمدی نژاد 84 را از بین ببرند. احمدی نژاد بت هایی را شکست که دیگر حتی توسط خود او دوباره ساختنی نیستند، احمدی نژاد ارزش هایی را احیاء کرد، که متکی به احمدی نژاد نیست، تا با کم آوردن او، به آنها خللی وارد شود. احمدی نژاد هرگز نخواهد توانست بر خرمنی که خود برای انقلاب فراهم آورده، آتشی بیفکند. این آتش حداکثر خود او و اطرافیانش را فرا خواهد گرفت. 
 
اینان - که به احتمال بسیار قوی، طلبه نیستند و یا اگر هستند به دلیل سخیف و سبک بودنِ اعاهایشان حتی شجاعت آن را ندارند که با ذکر نام خود سخن بگویند - نمی دانند که رای ما به احمدی نژاد 84، رای به احیای گفتمان انقلاب اسلامی و رای ما در سال 88 به او، رای به نماد گفتمان انقلاب اسلامی بود. ما هم به حمایت دیروزمان از احمدی نژاد به دلیل حمایت او از گفتمان انقلاب، افتخار می کنیم؛ هم به رویگردانی امروزمان از او، به دلیل رویگردانی او از گفتمان انقلاب. اگر رای ما در سال 84 به احمدی نژاد نبود، یا در سال 88 به او رای نمی دادیم، امروز در سال 92 به کسی در حد و اندازه احمدی نژاد قانع می بودیم. اما اینک بسیار بالاتر از او را می خواهیم. این است معنای سخن حیکم فرزانه انقلاب که رئیس جمهور بعدی باید نقاط قوتِ رئیس جمهوری فعلی را داشته باشد منهای نقاط ضعفش و این یعنی ارتقاء گفتمان انقلاب اسلامی.
 
اما قدر شیعه خوب را امام خوب می داند و قدر پیرو خوب را ولی خوب. شما را امام خامنه ای می شناسد. او قدر شما را می داند. «بنده هم به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. واقعا مي‌دانم كه ايشان در كشور و براي اسلام چه وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد با اين وزانت علمي و عمق علمي و احاطه و وسعت و با اين آگاهي و بينش و صفا، اين سه جهت در ايشان جمع است؛ هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي كلمه و هم صفا. اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است. (منزل آیت الله مصباح یزدی 20/11/89)
حمایت ما از مصباح، حمایت از شخص نیست، حمایت از علم و بصیرت به معنای حقیقی کلمه و صفاست.
حمایت از مصباح، حمایت از عمارِ خامنه ای است.
 
صدها تن از طلاب و فضلای حوزه علمیه
 
اسامی طلاب
1. سید عباس موسوی زاده – مدرسه علمیه علوی قم
2. حامد دوستی – مدرسه علمیه علوی قم
3. علیرضا حاصلی – مدرسه علمیه علوی قم
4. علی منتظری – مدرسه علمیه علوی قم
5. علی غلامی پور – مدرسه علمیه علوی قم
6. اکبر زرقانی – مدرسه علمیه علوی قم
7. محمد حسن پور – مدرسه علمیه علوی قم
8. حسین شهرباف – مدرسه علمیه علوی قم
9. دولت زاده – مدرسه علمیه علوی قم
10. محمد رضا نجفی – مدرسه علمیه علوی قم
11. عباس ابویی – مدرسه علمیه علوی قم
12. بخشی پور – مدرسه علمیه علوی قم
13. میر مصطفی موسوی – مدرسه علمیه علوی قم 
14.مصطفی رضایی – مدرسه علمیه علوی قم
15. علی عاطفی – مدرسه علمیه علوی قم
16. امیرحسین مشایخی راد – مدرسه علمیه علوی قم
17.حامد بالا زاده – مدرسه علمیه علوی قم
18.حکم آبادی – مدرسه علمیه علوی قم
19. رضا مرادی – مدرسه علمیه علوی قم
20.محمد علی رضوی– مدرسه علمیه علوی قم
21. حسنعلی مدنی – مدرسه علمیه علوی قم
22. ابراهیمی پور – مدرسه علمیه علوی قم
23. صالح اصطهبانی – مدرسه علمیه علوی قم 
24. مهدی درویش زاده – مدرسه علمیه علوی قم
25. یاسر فروغی – مدرسه علمیه علوی قم 
26. رحمانزاده – مدرسه علمیه علوی قم
27. حجت باشتینی – مدرسه علمیه علوی قم
28. محمود زارعی – مدرسه علمیه علوی قم 
29. عباس نژاد – مدرسه علمیه علوی قم
30. محمد رضا عاقلی – مدرسه علمیه علوی قم
31. محمود احمدی – مدرسه علمیه علوی قم
32. سعید سلیمانی – مدرسه علمیه علوی قم 
33. محمدی . – مدرسه علمیه علوی قم
34.سید محمد حسین میرحسینی – مدرسه علمیه علوی قم
35. نخعی . – مدرسه علمیه علوی قم
36. محمد معینی – مدرسه علمیه علوی قم 
37. محمدیان – مدرسه علمیه علوی قم
38. علی محمدی – مدرسه علمیه علوی قم
39. سید محمد موسوی – مدرسه علمیه علوی قم
40. سید محمد علی هاشمیان – مدرسه علمیه علوی قم
41. ولی الله بخشی نژاد – مدرسه علمیه علوی قم 
42. محمد امیرمحمدی – مدرسه علمیه علوی قم
43. محمد محبی – مدرسه علمیه علوی قم
44. مهدی سلیمانی – مدرسه علمیه علوی قم
45. محمد حسین تالانه – مدرسه علمیه علوی قم 
46.هادی همتی – مدرسه علمیه علوی قم
47. علی زارعی – مدرسه علمیه علوی قم
48.سید محمد علی موسوی – مدرسه علمیه علوی قم 
49. وحید کاظمی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
50. مهدی افرازکنجین - مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
51. توحید اسماعیل پور – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
52. حسین خلیلیان – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
53. مهدی مطهری – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
54. علیرضا افشاری – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
55. یاسر فیروزی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
56. محمد حدادیان – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم- خارج فقه 
57.رضا صدری آذر– مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
58.غلامعلی رضایی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
59.علی کاملی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
60.سبحان کشفی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
61. امیر صالحی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
62. مجتبی امیری – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم – سطح یک
63. بهنام هدایت – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
64. سعید کربلایی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
65. امیر علیزاده – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
66. میر رسول علوی نژاد – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
67. علیرضا رحمتی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
68. محمد عزیزی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
69. زیبایی نژاد – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
70. سید محمد باقر اعتماد – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
71. جعفر طباطبایی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
72. مرتضی تیموری یاسری – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
73. مجتبی جعفری – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
74. مهدی غفوری – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
75. جلال زحمتکشان – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
76. محمد جواد سمیعی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
77. جواد نیرومند – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
78. حامد مرادی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
79. رضا طیبی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
80. محمد مسعودی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
81. امیر شیرزاد جمال آبادی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
82. محمد حمیدی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
83. احمد انتصاری – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
84. امیر فوادی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
85. محمد خلیلی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
86. جواد رودبارانی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
87. علیرضا جمشیدی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
88. مهدی فاطمی فر – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
89. حسن فتحی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
90. مهدی گودرزی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
91. مهدی توتونکار – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
92. بهنام فریبرزیان – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
93. امید قربانخانی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
94. عبدالبشیر کاظمی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
95. دانیال محب الطاهر – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
96. سید حسین تقیان – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
97. سید محسن هاشمی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
98. سید محمد حسینی زاده – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
99. محمد محقق نیشابوری – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
100. حمید رضا اخوان فر – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
101. جلال اکرمی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم
102. علیرضا ترکمن – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
103. محمود جلیلیان – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
104. امین احمد لو – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
105. سید جواد حسینی – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
106. احمد فرشادفر – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
107. محسن تقوی مهر – مدرسه علمیه معصومیه (س) قم 
108. محمد طاها محمدی – مدرسه علمیه حقانی قم
109. محمد حسین علیزاده – مدرسه علمیه حقانی قم 
110. محمد جواد باقریان – مدرسه علمیه حقانی قم 
111. مصطفی شریعتمداری تهرانی – مدرسه علمیه حقانی قم 
112. محمد صادق شهباز – مدرسه علمیه حقانی قم 
113. علی مطهری – مدرسه علمیه حقانی قم 
114. ابراهیم آگاهی – مدرسه علمیه حقانی قم 
115. علی علیزاده – مدرسه علمیه حقانی قم 
116. محمد امین نبی تبار– مدرسه علمیه حقانی قم 
117. ایمان حاجی خیری – مدرسه علمیه حقانی قم 
118. علیرضا یوسف زاده درزی – مدرسه علمیه حقانی قم
119. علی اکبر شریعتی – مدرسه علمیه حقانی قم 
120. محمد محسن حسن زاده – مدرسه علمیه حقانی قم 
121. محمد حسین عرفانی – مدرسه علمیه حقانی قم
122. مسلم صمدی شاه آبادی – مدرسه علمیه حقانی قم
123. محمد مهدی کرمی – مدرسه علمیه حقانی قم 
124. صاحبی نیا – مدرسه علمیه حقانی قم 
125. علی داودوند – مدرسه علمیه حقانی قم
126. علی اکبر قاسمی – مدرسه علمیه حقانی قم 
127. حسن فردی – مدرسه علمیه حقانی قم
128. محمد رضا پور رزاقی - – مدرسه علمیه حقانی قم 
129. نیلچی زاده – مدرسه علمیه حقانی قم 
130. محمدکاظم نوری – مدرسه علمیه حقانی قم 
130. جواد صادقی پور – مدرسه علمیه حقانی قم 
131. کامیاب – مدرسه علمیه حقانی قم 
132. حسین علی غفاری – مدرسه علمیه حقانی قم 
133. علی اکبر خشکاب – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم - پایه 8
134. حسن ابراهیم نژاد- مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم
135. سعید حیدری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
136. سجادجهادگو – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم - پایه 10
137. علی محمدی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – پایه 10
138. مهدی معاذاللهی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم–درس خارج
139. عین الله جاویدی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم-درس خارج
140. رضا عرب – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم- پایه 10
141. جعفر رضا قلی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
142. محسن عطوفی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم- پایه 10
143. بهزاد بیگدلی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – پایه 10
144. علی اصغر جاویدی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – پایه 9
145. محمد حقانی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
146. مصطفی گروسی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
147. محسن دشتیان – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
148. بیژن دستوری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
149. وحید نادری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
150. حسین محمدی– مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – درس خارج
151. حسن محمدی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – درس خارج
152. علی اکبری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – پایه 10
153. محمد رضا عبایی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم- پایه 5
154. ذکرالله محمدی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – درس خارج
155. احمد گنج خانی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – پایه 9
156. ابوالفضل بیگدلی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – پایه 10
157. مجتبی گروسی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – پایه 10
158. علی آقامرادی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم – پایه 10
159. فریبرز خلیقی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
160. حسینعلی کردی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
161. رامین مفرد – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
162. بنیامین آقازاده – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
163. روح الله زارعی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
164. ابراهیم اسحاقی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
165. بیت الله قره جلو – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
166. بهنام کردی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
167. حمزه حسنی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
168. مختار حسنی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
169. سید عباس حسینی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم
170. سید محمد مهدی حسینی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
171.مصطفی نظری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم
172. رضا میرزایی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
173. بهزاد اسکندری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
174. حر فرقانی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
175. محمد آقایی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
176. سید محمد رضا موسوی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
177. عیسی ترک – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
178. امیر حسین سبحانی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
179. امیر چگینی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
180. اسماعیلی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
181. مرتضی نوری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
182. بابک اکبری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم
183. حسین طاهری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
184. احمد شاه سنایی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
185. محمد میرحیدری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
186. مرتضی قره خانی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم
187. مجید نخودپور– مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
188. علی اکبری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
189. محمد پاک اندیش – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
190. مجید شاه قلی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
191. علی اصغر اسدی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
192. سعید غائبی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
193. حمید صدری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
194. صادق محمدی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
195. محمد رضایی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
196. علی جعفر زاده – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
197. حامد خانی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
198. سید محمد میرلوحی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
199. سید اصغر جزایری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
200. رضا فرهنگ آرا – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
201. فریدون اکبری – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
202. علیرضا قاضی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
203. حسن داستان پور – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
204. مهدی گودرزی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
205. مجتبی ترابیان – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
206. مهدی قربانیان – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
207. حسین شریفی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
208. بهنام کشاورز – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
209. مهرداد اسدی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم
210. مجتبی رضایی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
211. مهدی بهرامی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم
212. عباسعلی دقیق فر – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
213. کاظم قانونی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
214. امیر حقیقی – مدرسه علمیه اهل بیت (علیهم السلام)  قم 
215. محسن کمالی – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 9
216. محمد هادی طالب – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 8
217. علیرضا اشتری – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 8
218.محمد جواد احمد خانی – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 7
219. مسلم چتری – مدرسه علمیه صدوقی قم –پایه 8
220.  علی اصغر حیدری – مدرسه علمیه صدوقی قم 
221. عبدالمحمد حافظی – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 10
222. بهمنی – مدرسه علمیه صدوقی قم 
223. حجت میرزاده – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 8
224. نوید ملکی – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 8
225. ملک احمدی – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 10
226. محسن امانی – مدرسه علمیه صدوقی قم 
227. سید محمد هاشمی – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 7
228. محمد ابراهیمی – مدرسه علمیه صدوقی قم- پایه 3
229. سعید پارسا نیا – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 2
230. سید حسن حسینی – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 2
231. محمد جعفری – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 2
232. وحید پاپی – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 3
233. سید کاظم مرتضوی – مدرسه علمیه صدوقی قم – پایه 3
234. حجت الاسلام مهدی ثالثی 
235. حجت الاسلام محمد علیزاده
236. حجت الاسلام محمد باقر علیزاده
237. حجت الاسلام علی مهدوی
238. حجت الاسلام محسن بختیاری
239. حجت الاسلام سید حسین میریان
240. حجت الاسلام میثم هراسانیان
241. حجت الاسلام روح الله ماهری
242. حجت الاسلام مهدی سقا زاده
243. حجت الاسلام مهدی عبداللهی
244. حجت الاسلام محمد بخشی
245. حجت الاسلام علی عابدینی
246. حجت الاسلام مصطفی اژدری
247. حجت الاسلام علی قاسمی
248. حجت الاسلام مصطفی صالحی
249. حجت الاسلام سید مرتضی نقی پور
250. حجت الاسلام ابراهیم قاسم پور
251. حجت الاسلام حسن خدامی
252. حجت الاسلام مجید اربابی
253. حجت الاسلام سید فخرالدین هاشمی
254. فرزام ابوفاضلی – حوزه علمیه اصفهان
255. محمد حسین رجبی – قم
256. محمد علی رجبی نیا – مدرسه علمیه خاتم الانبیا (ص) قم
257. محمد حسن زاده – مدرسه علمیه علوی قم
258. سجاد جلایی – مدرسه امام باقر (ع) قم
259. محمد حسین طاهری – قم
260. محمد جواد رحمانی – قم – خارج فقه
261. مجتبی منطقی- مدرسه علمیه عترت قم
262. سید علی میرباباپور- قم
263. نجف نجفی – قم
264. وحید سلطانی – قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲
۰
۱
بسم الله الرحمن الرحیم
دورود برهمگی شما عزیزان وآنانکه ازآیت الله مصباح دفاع میکنند/
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها