أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۵۱۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد که علی دایی با تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس و شخص علی پروین انتخاب شده است.
به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، محمد رویانیان پس از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در ابتدا باید تشکر کنم از مربی بزرگ،‌ با اخلاق و پیشکسوت پرسپولیس محمد مایلی‌کهن و همچنین کمال سپاسگزاری را داشته باشم از منصور ابراهیم‌زاده،‌ فردی که سه سال مربی اخلاق ایران شده و به افتخارات متعددی در عرصه داخلی و خارجی رسیده است.

وی حمید درخشان را پیشکسوت و مربی بزرگی خواند و ضمن تشکر از او،‌گفت: بر اساس مطالعه،‌ نظرسنجی و بررسی‌هایی که داشتیم، مصلحت را بر این دانستیم که علی دایی را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب کنیم.

رویانیان یادآور شد: پیش از جلسه نهایی انتخاب سرمربی پرسپولیس‌،‌ الزام و تاکید داشتم که برای عقد قرارداد با علی دایی ابتدا نظر مالک و رئیس‌هیات مدیره باشگاه راه‌آهن را جلب کنیم به همین خاطر به خدمت آقای زنجانی رفتم و پس از گفتگو با ایشان و جلب رضایتشان در هیات مدیره بحث عقد قرارداد با آقای دایی را مطرح کردم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ضمن تاکید بر اینکه برای قرارداد با علی دایی موافقت کلیه اعضای هیات مدیره و رئیس هیات مدیره این باشگاه را جلب کرده است، گفت: پس از طی مراحل مختلف و بررسی شرایط با موافقت قاطع هیات مدیره و شخص علی پروین، علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد.

وی در واکنش به طرح این موضوع از سوی خبرنگار شبکه خبر مبنی بر اینکه مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با حضور علی دایی در پرسپولیس موافقت کرده و این موضوع را در گفتگو با شبکه خبر مطرح کرده است، گفت: از لطفی که کردید و در مملکت شکاف ایجاد کردید ممنونم!

رویانیان خاطر نشان کرد: علی دایی لیست و برنامه خود را به صورت کمال و تمام تحویل من داده و با قدرت کار خود را در باشگاه پرسپولیس آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس چه بودجه‌ای را صرف خرید بازیکن و فصل نقل و انتقال خواهد کرد گفت:10 درصد از کمتر از آنجه باشگاه استقلال صرف جذب بازیکن خواهد کرد و همچنین 50 درصد کمتر از بودجه‌ای که باشگاه سپاهان برای این منظور در نظر خواهد گرفت صرف جذب بازیکن خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه چرا علی پروین در جلسه امروز هیات مدیره باشگاه پرسپولیس شرکت نکرده بود گفت: پروین با هماهنگی من در جلسه امروز شرکت نکرد چرا که ناچار بود در مراسمی حضور یابد. ما برای انتخاب سرمربی با ایشان هماهنگ بودیم و پس از تماسی که با آقای پروین داشتیم گزینه را انتخاب و معرفی کردیم.

رویانیان که ظاهرا از نحوه پوشش اخبار انتخاب سرمربی تیم پرسپولیس از شبکه خبر بسیار ناراحت بود، در واکنش به خبرنگار این شبکه تلویزیونی، گفت: من با رئیس هیات مدیره و مالک باشگاه راه آهن برای جدایی علی دایی از این تیم هماهنگ بودم. حالا شما چه کاره هستید به خدا این کار شما خلاف شرع است و با این کار به ورزش ضربه می‌زنید و بین این و‌آن دعوا می‌اندازید. این کارها زشت است. مقام معظم رهبری در این مورد بیاناتی داشتند اما باز هم شما به حواشی می‌پردازید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه هنوز با علی دایی صحبتی نداشته است، حرکت شبکه خبر را با منظور دانست و گفت: شما که با رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت کرده‌اید چرا آمدید با من صحبت می‌کنید بروید و با ایشان صحبت کنید من هم اگر ایستادم و با خبرنگاران صحبت کردم فقط برای احترام به آنهابود.

وی در خاتمه تصریح کرد: من با علی دایی قرارداد بسته‌ام و از ایشان لیست و برنامه گرفته‌ام و محکم کار خود را آغاز خواهیم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها