أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۵۴۴۳
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
يک آشوبگر بازداشتي با اعتراض به دودوزه‌بازي‌هاي اصلاح‌طلبان مي‌گويد: آنها رفرميست و اصلاح‌طلب نيستند بلکه دفرميست هستند.
598 به نقل از کیهان: ياشار-د که سال 88 دستگير و به 5 سال زندان محکوم شده در نامه سرگشاده‌اي نوشت: چهارسال پيش که توي سر و کله‌مان مي‌زديم که «اين تو بميري ديگر از تو بميريها نيست» و شرکت در انتخابات را تنها شکل راستين سياست‌ورزي در سال 88 قلمداد کرديم. از خاطره آن روزها، در زندان هر از چندي سرود دزديده شده آفتابکاران توسط متوليان اصلاح‌طلب جريان سبز با تيکه معروف «من ايستاده‌ام تا راي خود را پس بگيرم» شنيده مي‌شود. شور و شعف سبزها از کانديداتوري هاشمي از يک سو و حمايت قاطعانه اصلاح‌طلبان از شرکت در انتخابات از سوي ديگر، گواهي است بر اينکه رفرميست‌ها به واقع دفرميست هستند.

به گزارش راديو کوچه وي اضافه مي‌کند: متوليان گفتماني اگرچه همچنان مدعي تقلب در انتخابات قبلي هستند و از براي سرگرمي دوست دارند ايستاده رأيشان را پس بگيرند، اما دست آخر بدون اينکه رأيي پس گرفته شود، حصر خانگي برداشته شود و يا تغييري در وضعيت زندانيان بوجود آيد، خود را سبز اصلاح‌طلب يا اصلاح‌طلب سبز مي‌خواندند و چشم به انتظار يک منجي ديگر شدند. عباس عبدي پيشتر، در جريان شرکت سيدمحمد خاتمي در انتخابات مجلس به درستي بر تناقض ميان سبز بودن و اصلاح‌طلب بودن دست گذاشت و با ستودن حرکت خاتمي، چنين رويه‌اي را اصلاح‌طلبانه خواند و نه پيش شرط تعيين کردن و غيره.

اين آشوبگر سرخورده معتقد است: حمايت اصلاح طلبان از شرکت در انتخابات و هاشمي گواهي است بر اينکه رفرميست‌ها به واقع دفرميست هستند اگر در دل «رفرم» ما مي‌توانيم رگه‌هايي از «تغيير» را مشاهده کنيم در «دفرم» ما شاهد کژ و مژ شدن اوضاعيم تا با وجود همخواني موضع اصلاح‌طلبان در خصوص شرکت در انتخابات و حمايت از هاشمي با مجموعه مواضع و رفتارهاي قبليشان، اما همچنان مايلند تا با منتسب کردن خود به جريان 88 از آن هويت بگيرند و نزد طبقه سرخورده از جنبش سبز، اعتبار کسب کند.

او تصريح کرد: اينکه چيزي به نام جنبش سبز خيلي پيش از اين تمام شده بود، حرف جديدي نيست که نياز به اقامه دليل و برهان خاصي داشته باشد، تنها اتفاق جديد شايد اين باشد که اکنون که در آستانه برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري هستيم، بد نيست اگر نخبگان اين جريان زحمت بکشند و لاشه بوگرفته مرحوم سبز را هرچه زودتر دفن کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خواب نما شده اي
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها