يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۵۵۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
در پاسخ به حمایت نامه خانم زهرا مصطفوی از آقای هاشمی:
شما شورای نگهبان را که میراث حضرت امام است دیکتاتور خوانده اید؟ چگونه است که تکروی و هجمه های یک تنه ی خاندان و اطرافیان آقای هاشمی را در چهارسال گذشته به ارزشهای نظام و انقلاب و خودسری های خلاف قانون ایشان را دیکتاتوری نمی دانید؟ به راستی تعریف دیکتاتوری از نظر شما چیست؟ کاش در پاورقی نامه ی غیرمنصفانه تان واژه ی دیکتاتوری را تعریف می کردید تا خوانندگان عمومی شما بدانند ملاکتان برای تعیین مصادیق دیکتاتوری چیست؟
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، به دنبال اعلام نتایح تایید صلاحیت های نامزدهای یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری خانم زهرا مصطفوی فرزند حضرت امام خمینی(ره) طی نامه ای خطاب به مقام معظم رهبری اعتراضاتی را در خصوص رد صلاحیت آقای هاشمی بیان داشته اند.

متن ذیل پاسخی به نامه دیروز ایشان به مقام معظم رهبری می باشد که در ادامه می آید.

نخست؛ اینکه چرا دیگران میتوانند به درخواست شما ورود کرده و پاسخ شما را بدهند به دلایل زیر است:

1) شخصی غیر از شما(آقای هاشمی) از نهاد قانونی نامربوط به شما (شورای نگهبان) درخواستی بلاارتباط به شما (درخواست بررسی شرایط صلاحیت کاندیداتوری ریاست جمهوری) را کرده است لکن شما به خود اجازه داده اید که روی اختیارات قانونی شورای نگهبان تعریض بزنید. بنابراین دیگران هم حق دارند روی نظرات شما در نامه ای که خطاب به رهبری معظم نوشته اید تعریض بزنند.

2) شما نامه تان به حضرت آقا را خصوصی ننوشته اید بلکه در محضر علن و آشکار ایشان را خطاب قرار داده اید لذا دو حدس از این رفتار سرکارعالی مستفاد می گردد

3) اول: خواسته اید تا عموم مردم باخبر باشند که شما چنین درخواستی از ولایت امر کرده اید فلذا رد درخواست شما از سوی ایشان با مشکل مواجه شود.

دوم: خواسته اید به مردم القاء کنید که عدم موفقیت هاشمی در عبور از فیلتر شورای نگهبان به نوعی خواست رهبری بوده است.

اگر حدس های دوگانه بالا درست باشد باید گفت :

منظور اول شما غیر منصفانه و غیر اخلاقی است

منظور دوم شما یک توهم و بهتان بیش نیست

متاسفانه شما خواهر محترم با این متن نشان داده اید که نه به جهت دلسوزی نظام و انقلاب بلکه باقلم خود وارد میدان شده و برای آقای هاشمی کارگری می کنید.

اما بعد:

خانم مصطفوی، در دستنوشته شما چند نکته ویژه دیده می شود که سعی می شود تا یک به یک مورد نقد و پاسخ قرار گیرد:

الف) نوشته اید:

همان روزی که تأئید امام بر رهبری حضرتعالی را از زبان ایشان شنیدم و همواره آن نظریه را در مواقع لازم بیان کرده ام تأئید صلاحیت برادر آقای هاشمی را هم شنیدم زیرا امام بعد از نام جنابعالی نام ایشان را هم ذکر کردند. خوشبختانه و به حق حضرتعالی مورد رأی خبرگان قرار گرفتید ، لذا لزومی نمیدیدم تا ذکری در این مورد از ایشان به میان آورم.

نقد و پاسخ :

آیا شما آنروز از حضرت امام(ره) عبارت «تایید صلاحیت» را شنیدید؟ یا خودتان مضمون فرمایش حضرت امام را که ناظر بر «حال آنروز» آقای هاشمی بوده است مصادره به مطلوب نموده و به «تایید صلاحیت» تبدیل می کنید؟

آیا شما که فرزند امام بزرگوار هستید،

خبر ندارید که امام(ره) فرمودند: «ملاک حال فعلی افراد است»؟

خبر ندارید که امام (ره) فرمودند: «هر کس رای شورای نگهبان را نپذیرد مفسد فی الارض است»؟

خبر ندارید که امام (ره) فرمودند: « شوراى نگهبان حدودش چه قدر است؛ قوه قضاییه حدودش چى است؛ قوه اجرائیه. قانون معین شده است. نمی‌شود از شما پذیرفت كه ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌كنى قانون را قبول ندارى! قانون ترا قبول ندارد. نباید از مردم پذیرفت، از كسى پذیرفت، كه ما شوراى نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانى قبول نداشته باشى ... مردمى كه به قانون اساسى رأى دادند منتظرند كه قانون اساسى اجرا بشود؛ نه هر كس از هر جا صبح بلند می‌شود بگوید من شوراى نگهبان را قبول ندارم‏ نه! همه باید مقید به این باشید كه قانون را بپذیرید، و لو بر خلاف رأى شما باشد. باید بپذیرید، براى اینكه میزان اكثریت است ... من هم ممكن است با بسیارى از چیزها، من كه یك طلبه هستم، مخالف باشم. لكن وقتى قانون شد خوب، ما هم می‌پذیریم»

ب)نوشته اید:

اما متاسفانه امروز که می بینم شورای نگهبان دست به رد صلاحیت ایشان برای ریاست جمهوری زده است.

نقد و پاسخ :

خانم مصطفوی، مدرک دکترای شما در هر رشته ای که باشد برای قائل شدن فرق میان «ردصلاحیت» و «عدم احراز صلاحیت» کافیست. شما با تکیه بر کدام سندو مدرک ادعا می کنید که آقای هاشمی ردصلاحیت شده اند؟ آیا این فرمایش شما قابلیت پیگیری قانونی از سوی شورای محترم نگهبان را ندارد؟ آیا شورای نگهبان به شما و یا هر نهاد قانونی دیگری رسما اعلام وابلاغ کرده است که آقای هاشمی «رد صلاحیت » شده است؟ به فرض که چنین بوده باشد آیا اعلام عمومی این موضوع از سوی شما، پیش از اینکه مبادی قانونی و دذیصلاح چیزی اعلام کنند مصداق قانون شکنی نیست؟

ج )نوشته اید:

خواهرانه تذکر می دهم که این کار هیچ معنایی جز فاصله انداختن بین دو یار امام و بی توجهی به شوق و اقبالی که مردم کوچه و خیابان به نظام و انتخابات پیدا کرده است ندارد.

نقد و پاسخ:

بگذریم از اینکه شما با تکیه بر احترامی که حضرت آقا برای بیت محترم امام راحل قائلند به خود اجازه می دهید تا در محضر عام به ساحت ولایت «تذکر» دهید سخن شما خواهر گرامی با آموزه های انقلابی حضرت امام(ره) نیز فاصله دارد.

اینکه شورای نگهبان وظیفه قانونی خود را انجام داده و مُر قانون را رعایت کند فاصله انداختن میان یاران امام است؟ آیا هاشمی خود پیش از این نگفته است که ورودش به انتخابات ریاست جمهوری خلاف شرع و خیانت است؟ آیا بپذیریم که هاشمی با آنهمه تجربه مدیریت و سیاسی خود از عدم احراز شرایط صلاحیتش (لااقل به دلیل فرتوت بودن) بی خبر بوده است؟

اینکه شما آقای هاشمی را فراقانونی نشانده و اینهمه یاران صدیق انقلاب را ذیل ایشان قلمداد کنید شکاف انداختن میان مردم و انقلاب نیست؟

وانگهی، لطف کرده و بفرمایید شور و شوق و اقبال کوچه و خیابانی مردم به آقای هاشمی را شخصاً نظرسنجی فرمودید یا خیر؟ اگر آری، چگونه و از چه طریقی؟ و اگر خیر بفرمایید مآخذ و منابع شما برای وجود این اقبال چیست؟

د) نوشته اید: 

من مدعی نیستم که آقای هاشمی امروزی همان فرد دیروزی است زیرا این تغییرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است «وَمَا أُبَرِّىءُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ» اما جدا شدن تدریجی شما از هم بزرگترین لطمه ایست که به انقلاب و نظام وارد میشود.

نقد و پاسخ:

سرکار خانم مصطفوی، همین یک جمله ی شما که « من مدعی نیستم که آقای هاشمی امروزی همان فرد دیروزی است » مهر ابطالی است بر کل ادعای شما مبنی بر اشتباه بودن رای شورای نگهبان در خصوص هاشمی و ایضاً مُهر تاییدی است بر این جمله ی حضرت امام که «ملاک حال فعلی افراد است».

اما منظورتان از «این تغییرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است » چیست؟ اولاً که تغییرات در مردم عادی با تغییرات در کسانی که مدعی صدارت و امیری بر مردم اند فرق بسیار دارد.

فراموش نکنید که «الناس علی دین ملوکهم» بنابراین تغییرات در مردم، با تغییرات در هاشمی و مدعیان کرسی ریاست جمهوری البته که فرق از زمین تا آسمان دارد. آیا واقعا بین تغییرات در مردم کوچه و بازار با تغییرات در آن هاشمیِ مورد تایید حضرت امامی که نابودی اسرائیل را دنبال می کرد با این هاشمی که با اسرائیل سرجنگ ندارد یکی است؟

ثانیاً خطر جدا شدن حضرت آقا و جناب هاشمی را بزرگترین لطمه به نظام دانسته اید. ما با شما هم نظریم که جدایی هاشمی از رهبری لطمه ای بزرگ به نظام و انقلاب بود اما لزوما «بزرگترین نیست». چرا که آموزه های روح اللهی به ما آموخته است که انقلاب قائم به شخص نیست بنابراین بزرگترین لطمه به انقلاب «جدایی مردم از انقلاب و نظام» است که نتیجه مدیریت کارگزارانی آقای هاشمی و دولت اصلاحات در حال رقم زدن چنین ثلمه ای به میراث امام بود.

آیا واقعا ما عوام الناس بپذریم که شما سرکار خانم دکتر مصطفوی -که از اهل بیت محترم امام هستید-  در آبان ماه 1378 وقتی که ولایت امر، خطبه ی ریزش و رویش ها را خواندند بی خبر بودید از درددل ایشان و اصلاً و ابداً متوجه نشدید که منظورشان از «ریزش ها» چه کسانی بود؟

آیا شما خواهر محترم و فرهیخته در تمام غائله 88 نگران جدایی هاشمی و خاندانش از رهبری و مردم نبودید؟

آیا آن نامه ی سیاه را که آقای هاشمی خطاب به رهبری نوشتند نشانه و خطری برای فاصله گرفتن آقای هاشمی از رهبری و نظام قلمداد نکردید؟

ه) نوشته اید:

خواهشمند است در این امر مهم دخالت فرمائید و نگذارید که یک حرکت همه تلاشها را خراب کند و نشان دهید که چرا امام میفرمود: « ولایت فقیه برای آن است که نگذارد هر کس هر کاری دلش می خواهد بکند و ولایت فقیه می خواهد جلوی دیکتاتوری را بگیرد »

نقد و پاسخ:

شما شورای نگهبان را که میراث حضرت امام است دیکتاتور خوانده اید؟ چگونه است که تکروی و هجمه های یک تنه ی خاندان و اطرافیان آقای هاشمی را در چهارسال گذشته به ارزشهای نظام و انقلاب و خودسری های خلاف قانون ایشان را دیکتاتوری نمی دانید؟ به راستی تعریف دیکتاتوری از نظر شما چیست؟ کاش در پاورقی نامه ی غیرمنصفانه تان واژه ی دیکتاتوری را تعریف می کردید تا خوانندگان عمومی شما بدانند ملاکتان برای تعیین مصادیق دیکتاتوری چیست؟

خانم مصطفوی، برداشت این قلم این است که وظیفه ی حمایت های تاسف بار آقای علی مطهری از آقای هاشمی را در این برهه،  شما بردوش گرفته اید. شما را درراهی(فشار به رهبری) که در پیش گرفته اید به روح بزرگ امام و خدای متعال و خون برزمین ریخته ی شهدای 88 ارجاع می دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳۳۲
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شما‌ ها‌ که‌ فهم‌ ندارید‌ نقد‌ نکنید حیف حیف از نظام که به دست شما افتاد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۳۱۵۱
۲۴۴۰
lمن نمیدونم کی هستی وچرانوشتی فقط میدونم بابت نوشته ات مواجب گرفتی وحاضرم تا قیامت به گردن بکشم شما از طیف احمدی نزادی هستید که به هیچ کس جز کرسی فکرنمیکنید وحالا نوبت دختر امام است که تخریب کنی متاسفم به تو و به اون تفکرات احمدی نزادیت
598 تو هم اگه بیطرفی نظر منو بزار
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
در جايي گفتند خودش ننوشته پسرشان م نوشته ودرج كرده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
اولا توزندگیت هیچ شخصی رو بزرگ نکن و رو عملکردش تفکر کن ... دوما اشتباه فاحش خانم در متن که تحلیل شد و وجود دارد ... سوما فرزند نوح هم عوض شد.... چهارما ملاک حال فعلی افراد است....و در نهایت سابقه انقلابی گری و فرزند پیامبر هم بودن امتیازی برای فرد هست زمانی که خودش ادم خوبی باشد وقتی بد رفتار کرد یاد پسر نوح میفتیم.....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
الحق كه در اين نقد دلايل محكمه پسند و غير قابل خدشه اي به نامه خانم مصطفوي وارد شده است.نويسنده مهم نيست ,آنچه كه نوشته مهم است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
یا نوح انه لیس من اهلک روزی مرید یکی از علما قصد بوسیدن دست عالم را داشت گفتند دست اقا را رها کن که اذیت می شه گفت به من ربطی نداره مهم بوسیدن دست مبارکه حالا دوست دار دختر امامی دروغگو> 598 دوستدار بیت امام است چون امام را دوست دارد نه تو
اهورا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
آقای ناشناس! عزیز برادر! آیا تخریب رهبری یک کشور بوسیله اطلاعات نادرست و مغالطه بده یا پاسخ دادن به ابهامات و مغالطات یک نامه؟
عایشه هم زن پیامبر اسلام (ص) بود ولی بعد چی شد؟ جنگ جمل رو راه و در مقابل امام معصوم ایستاد.
در ضمن یکم اطلاعاتتون رو بالا ببرین تا بدونین که ولایت فقیه در مقام جانشینی امام معصوم است.
خدایا همه ما را عاقبت بخیر کن
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما
خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار
رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
احترام خانواده ی امام را نگه نمی دارید. ما داریم به کجا میریم. دیگه برای چه چیزی ارزش قائلید. احمدی نژادی های بی فرهنگ بی اصل و نصب. عقده ای های بی ریشه... شما از امام عقده دارید که ادب رو نسبت به خانواده ی ایشون رعایت نمی کنید.
امیر از شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۰۷
۶۲۳
احترام به بیت امام نشان از علاقه به امام است . چه ضروریتی دارد که شما پاسخ دهید .انهم با این محتوا.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
بیت امام،احمدآقا بود که رفت .
سیدرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
امیرجان احترام به بیت امام به خاطر امام واجب است همه اعتبارخانواده امام به خاطر انتسابشون به حضرت امام می باشد پس مهم ترازخانواده امام اندیشه ومیراث امامی هست که همه هستی وآبروی خودش راصرف این انقلاب ونظام کردامامی که به خاطر اسلام واصول انقلاب نه ملاحضه منتظری را کرد ونه ملاخضه سید حسین خمینی فرزند حاج اقا مصطفی را.درپایان یک جمله ای را هم ازامام درباره هاشمی نقل میکنم تا همه بدانیم امام چه چیزی برایش مهمترین مسئله ودغدغه بوده است امام فرمودند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است.این درواقع بیانگران است که حفظ هاشمی درگرو حفظ نهضت می باشد چراکه حضرتش فرمودند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است نه اینکه نهضت زنده است تا هاشمی زنده است درضمن ما خوشحال نیستیم که یاران امام ورهبری ازکشتی انقلاب پیاده بشوند اما خودشون بیشترازبقیه باید مراقب باشند تا شیاطین دروجودشون دستگیره ای برای ورود پیدا نکنند.
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
احترام جای خود،همانطور که امام علی ع به عایشه همسر پیامبر احترام میگذاشتند ولی جایی که به ولایت فقیه تذکر جانبدارداده میشود و آقای خامنه ای را با این تذکر قصد دارند زی سوال ببرند،باید جوابی دندان شکن بگیرند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
اصلی که اهمیت دارد آرمان امام است و دور نشدن از آرمان امام .وقتی دور شدی فرقی نمیکند که باشی
میلاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
گیرم پدر تو بود فاضل! از فضل پدر تو را چه حاصل؟
احترام کور کورانه بی معناست
همونطور که توهین مای کامنت های دیگر !
دلیل نمیشه چون فرزند امام هست هر کار یدلش خوتس بکنه !‌مگه مملکت پادشاهیه؟!!!!!
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
از نویستده محترم کمال تشکر دارم که به این شفافی پاسخ خانم مصطفوی را دادن و میشه گفت که خیلی از خوانندگان با خواندن این مطالب روشن شدن ولی تعجب من از بیت امام خمینی (ره) هست که چرا اینگونه خودشونو درگیر بازی دشمنان انقلاب کردن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۸۵
۱۵۵
اين جوابيه از طرف چه كسي نوشته شده است مشخص نيست
پاسخ
ل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
اين نامه را اصلاخانم زهرا مصطفوی ننوشتندو خانم زهرا مصطفوی خودش بي خبربوديكي ازنزديكان شخص به نام ب.م نوشتندكه ازنزديكان خانوم مصطفوي هستندكه نام خودرابه نانم خانم مصطفوي زده اند.حالاسايت598 سروصدامي كند.البته همان طوركه شماهااين موضوع نامه ازطرف فرزندامام ازطريق اينترنت وياروزنامه هاديده ايدمن هم دراينترنت ديده ام.درضمن بدون تحقيق همه نظرمي دهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۵۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۶۲۴
۱۲۶۴
نمی دانم چرا این طور از حضور هاشمی می هراسید
از خدا بترسید
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
اگر می امد که رای نداشت .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
چون از خدا مي ترسيم ونه از آمريكا ونوچه هاش, سپردن امور اجرايي مملكت به افراد واداده اي چون هاشمي را در جهت خواست دشمنان اسلام و به ضرر منافع كشور مي دانيم.اگر انصاف داشته باشي و همه هم وغمت شكم و .....نباشه و چندتا از دستگاههاي دروغ پراكني غربيها را رصد كني به خوبي متوجه مي شوي قرار گرفتن هاشمي دررأس امور اجرايي ,چه كساني را خوشحال مي كند؟!! حال بايد ديد اين هاشمي چه كرده و چه گفته كه دشمنان تابلو دار نظام و ايران در او طمع كرده اند؟؟!!!!!
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۲۵
۱۳۶۳
احسنت به نقد شما.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
فرهنگ داشته باش بی ادبی نقد نیست. خانم مصطفوی نزدیک ترین آدمها به امام هستند. تربیت شده ی امام هستند از خون و گوش ت و چوست امام هستند. هرکس اینجوری حرف میزنه از امام کینه دارد.
pedram
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
با سلام
یعنی واقعا یه آدم منصف پیدا نمی شه تا چهار تا چک تو گوش شما بزنه و بگه خفه خون بگیرید. خیلی آدم باید بی شعور باشه تا موقعی که یه نفر به صلاحش حرف می زنه اسمش زهرا خمینی باشه و موقعی که حرفاش به نفع بی شعورهای روزگار نیست بشه زهرا مصطفوی!
در ثانی مگر نام خانوادگی مصطفوی برای امام نبوده که شما احمق ها با این کارها به خط کشی بین مدافعان و منتقدان خود پرداختید؟
پاسخ
آرش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
ایول 598 تفسیروتحلیل خوب وبجایی داشتی ومیخوام بگم خواهر عیزی تذکربه رهبرمعظم انقلاب استغفرالله واتوب الیه
پاسخ
معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خدا همه ما را هدایت کند که تا زمانیکه رهبر انقلاب از ما حمایت کند او را می ستاییم و زمانی که حمایت خود را بر می دارد از او روبرمی گردانیم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خداخیرتنان دهد که به این سرعت بصرت افزایی و روشنگری میکند انشائله با اولیا خدامهشورشوید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اولا قبلا هم از این نامه زده شده ..8 سال پیش نامه حداد و جواب رهبری

دوما عدم احراز صلاحیت برای یک پست یعنی همون " رد صلاحیت" برای نشستن در اون پست ... این وازه جدید شورای نگهبان سیاسی بازیه

سوما شما خیالت راحت اکبر شاه نمیاد دیگه میومدم احتمال رای اوردنش تو دور دوم کم بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۵۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
لذا بزرگان عقل و دانش گفته اند: زنان، به دلیل احساسات بالاتر از عقلانیت، وارد سیاست نشوند.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
متاسفانه اینها انقلاب را ارثیه خود می دانند
که برای رهبری و مردم تعیین تکلیف می کنند.
جای بسی تاسف دارد از آن امام و این آدم ها
فرزندان امام آن شهدا بودند که جان برکف بودند
نه آدم هایی که بعد از جنگ اینگونه از انقلاب سهم می خواهند
وهنوز ادبیات سخن گفتن با ولی فقیه زمانشان را نیاموختند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خیلی بی ادب هستند ، ایشان کاملا محترمانه و از روی خیر خواهی چنین نامه ای نوشته اند اما شما همه عبارات را به صورت خصمانه و بی ادبانه تعبیر کرده اید ؛ علت این امر هم این است که دیروز ایت الله حائری شیرازی شبیه همین نامه را نوشتند و خیر خواهی کردند اما شما چون ایشان را قبول دارید نتوانستید جواب بدهید حالا همه عقده تان را سر دختر امام خالی می کنید و گرنه عین همین رفتار و در محضر علن دیروز توسط آیت الله حائری انجام شد اما شما اینگونه تعبیر نکردید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بسیار عالی...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
چند نکته در این نوشته هست.
1- ای کاش در زمان فتنه پس از نامه بی سلام، پس از خطبه نماز جمعه، پس از حمایت از فتنه گران، پس از عاشورا و ... همچنین نامه ای به هاشمی می نوشتید ای فرزند امام.
2-خودتان گفتید هاشمی امروز با هاشمی دیروز متفاوت است ولی امام ما گفت میزان حال فعلی افراد است.
والسلام
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
استدلالهایتان بچه گانه است و شاید خودتان را قانع کند. اهل خرد را نمی توانید فریب دهید.
پاسخ
سامان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۴۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
من مطمئنم این جوابیه از طرف شریعتمداریه ، آقای هاشمی اگه صلاحیت برای ریاست جمهوری ندارن پس چطور میتونن "مصلحت نظام " رو تشخیص بدن؟؟؟
پاسخ
علي
KAZAKHSTAN
۱۵:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۴۱۴
۵۵۱
سرکار خانم مصطفوي اگر فقط پاسخي براي رفتار همسر آقاي هاشمي رفسنجاني که با کمال شجاعت !! طرفدارانش را براي ريختن به خيابانها در صورت عدم انتخاب موسوي را بدهند ما فرمايشات ديگر ايشان را با جان و دل ميپذيريم.
پاسخ
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
احتمالا خانم آقای هاشمی در صورت رای نیاوردن همسرشان این بار دستور قتل صادر میکردند.
نورالدین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۰۴۵
۷۵۰
این خانم یه طوری حرف زده انگار آقا باید مراقب فاصلش با آقای هاشمی باشه. خانم عزیز مرید دنبال مراد میره نه مراد دنبال مرید
پاسخ
زینب
UNITED ARAB EMIRATES
۱۶:۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام ایشون چه نسبتی با نعیمه اشراقی و زهرا اشراقی دارند ایا مادر ان دو زن هستند یا خاله ان دو زن که البته برای هر دو مورد متاسفم حیف امام که این دو نفر نوه هاشون باشند و صد البته ضد رهبری .
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۳۷۶
۱۷۴
ممنون
ای کاش در جوابیهبند دال این را هماضافه می نمودید :
((اما جدا شدن تدریجی شما از هم بزرگترین لطمه ایست که به انقلاب و نظام وارد میشود.))
آیا هاشمی از رهبری جدا شده یارهبری از هاشمی ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۰۹
۱۱۴۳
درود برنویسنده پاسخ نامه عالییییییییییییییییییی بود عالیییییییییییییییییییی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
درود برخانم زهرا مصطفوی عالیییییییییییییییییییی بود
سید حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
برای خانم زهرا مصطفوی بسیار متاسفیم که آنهمه جفاهای آقای هاشمی را در فتنه 88 به رهبری عزیز دیدند ولی آن موقع از سر دلسوزی نامه ای به آقای هاشمی ننوشتند.
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۹۴۶
۹۲۵
منصفانه نقد کردید
پاسخ
لیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
موافقم...
شهید گمنام
NETHERLANDS
۱۷:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
احسنت بر این نقد و پاسخ
از صمیم قلب آرزو می کنم که خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
شادی روح مطهر امام خمینی کبیر (ره) و طول عمر با عزّت ولی امر مسلمین جهان ، نایب امام زمان حضرت مهدی زهرا عجل الله تعالی 14 صلوات
یا علی
خوار و ذلیل باد دشمنان سیّد علی
پاسخ
روشن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۷۱۰۳
۳۳۷۲
مرحبا پاسخ بسیار خوبی بود
پاسخ
امین الرعایا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
متاسفانه مقیاس اعداد قرمز به آبی گویای نسبت جهالت به منطق است.
پاسخ بسیار منطقی و گویا بود.
ضمن احترام فراوان به سرکار خانم مصطفوی باید اعتراف داشت که ایشان تامل لازمه را در درج متن نامه نداشته و دچار قضاوت احساسی شده اند.
انشالله خداوند به ایشان عمر باعزت و سعادت اخروی عنایت بفرماید
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
نامه را نامه خانم زهرا مصطفوی ننوشنديكي ازنزديكان زهرا مصطفوی نوشتندوبه اسم زهرا مصطفوی جازده اندوايشان ازاين نامه بي اطلاع بودندوزماني هم كه اطلاع يافتندازاين موضوع ناراحت شدند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۴۳۶۱
۱۷۱۶۲
کی گفته نباید به رهبری تذکر داد؟ چرا دارید از رهبر یک سلطان خودکامه می سازید که روح ایشان هم از این مساله نگران و ازرده است. وقتی فردی به معصوم علیه السلام تذکر می دهد آقای خامنه ای که جای خود دارد. وای بر شما در قیامت. وای بر شما در محشر. وای بر شما.
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
ببخشید شما همه مطالب را کنار گذاشته اید و به این مطلب گیر داده اید.........
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
سلام..
چون تذكرشان بجا نيست...چ.ن مقرضانه دارن تذكر ميدن..چون ولي فقيه سع بر اجراي قانون دارن و ايشان سعي بر قانون گريزي..چون ولي فقيه سعي برانجام و راه امامو دارن ولي ايشان مقرضانه و احساسي دارن تصميم ميگيرن..
چون دارن قومي گرايي و از خويشاوندان خود دفاع ميكنند..
ديگه زمان اين به اتمام رسيده..ولي فقيه دستور تمكين بر راي شوراي نگهبان دادند..
چرا سعي دارين قانون گريزي كنين؟
زبير در زمان پيامبر شيخ الاسلام لقب گرفت ولي پس از فوت پيامبر مقابل حضرت علي ايستاد...اگه منطقي باشيم كه بايد از تاريخ اسلام تجربه بگيريم چون عينا در اين زمان ما داره اتفاق ميفته وجاي هيچ بحثي باقي نميمونه..
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
دوست عزیز آیا این انتقاداست یا به نوعی دعوت به شورش وشکستن عهدوپیمان هاست .
متن نامه زهرا خانم را بادقت مطالعه فرمایید. این خانم چی را هدف گرفته است .
رهبری تاکی باید تحمل این دوستان نا آگاه را بکند.
مثلا شما می فرمایید ما این هجوم های برنامه ریزی شده را با سرزنش کفار ومنافقین ن به معصومین علیه السلام مقایسه نماییم که حضرت امام (ره) فرمودند آنقدر که من از این حجره نشینان اذیت می شوم ازغیر اذیت نشده ام.(نقل به مضمون)
امین الرعایا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
تذکر به رهبری درست است مشروط بر آنکه منطقی و جامع نگرانه باشد والا سازنده نبوده و تنها خاصیت تشویش اذهان عمومی را دارد که این معنا به دور از شان والای سرکار علیه بوده و لازم است ایشان در اعلام نظرات محترمشان دقت بیشتری بفرمایند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
بعضی ها هم به امام حسین ع تذکر میدادند و توصیه میکردند که به کربلا نرو یا حداقل زنان و فرزندان رو نبر!!!
بسیجی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
کسی نگفته نبایدبه رهبری تذکر داد . ولی کسی که می خواهد تذکر بدهد باید شوونات رهبری را حفظ کند . امثال زهرا مصطفوی ها در قواره ای نیستند که بخواهند به رهبری تذکر دهند . آخر این ها چه زحمتی برای نظام کشیده اند؟؟ فقط موجب هزینه تراشی برای نظام بوده اند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
من واقعا مثل شما ترسیدم از رهبر دارن یه شاه میسازن کدام پیامبر یا امامان معصوم علیهم السلام همچین ادعایی داشتن خدا بداد مون برسه مگه نه اینکه تعدادی بچه دبستانی میخاستن امام خمینی را نصیحت کنن ولی پشیمان شدن وامام در پاسخ آنان گفت کاش اینکار ارکرده بودید ومرا نصیحت میکردید حالا رهبر عزیز ما با آنهمه مظلومیت اطرافیانی داره که آدمو میترسونن واقعا که
سلیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
بحث دادن ندادن تذکر نیست دانشمند. نویسنده نوشته چرا در ملاعام تذکر داده. شما به بابات جلوی مردم تذکر میدی؟؟ کمی مَویز بخور هوشت زیادتر بشه عزیزم
نکته بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
برای تذکر به رهبر مرجع قانونی وجود داره
از مملکت خودت خبر نداری ناشناس جان؟
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
منظورت از مرجع قانونی کیه ؟
مجلس خبرگان؟
عزیزم نقد دلسوزانه که مرجع و قانون و پیغام پسغام نداره ...
آقا هم هرگز عملکرد خودشونو مبرا از نقد نخواستند و گفتند که هرکس حرفی داره حتی اگر در نقد من بزنه ...
متاسفانه خطوط قرمز رو دور و بری های داغتر از اش تببین می کنند وگر نه صحه صدر اقا مثال زدنی و در خور ستایش است.
آشنابا امام خمینی ره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
نویسنده نگفته کسی حق نداردبه رهبری تذکر دهد.کجانوشته؟باانصاف باش .تذکرخوبه اگربا انصاف وعدالت وبدورازباندبازی وکینه وبی بصیرتی باشد.
خیانت های خاندان هاشمی راهمه دیدند جزاین خانم!!!!!!وای برتوکه انصاف وعدل وحقایق را کافرید.توبه کن .بدبخت دنیا فانی است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
من مخالف رهبری نیستم و لی به اینکه هم توجه کنید رهیر اعضای خبرگان را تعین می کند و اعضای خبرگان هم رهبر را این یعنی چی مثله اینکه اعضای یک خانواده بخوان پدرشون را تعیین کنند یا رد کنند ( البته نظر من فیلتر می شه می دونم )
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
شما گفتید وقتی فردی به معصوم تذکر داد!
آیا تذکر به معصوم درست است؟یعنی آیا کسی وجود دارد که بتواند به کسی که از هرگونه گناه و اشتباه مصون است تذکر دهد؟آن تذکر خودبخود باطل است...
من نمیگویم ولی فقیه معصوم و خالی از هرگونه اشتباه در تصمیم است،ولی هرکسی نمیتواند به ولی فقیه تذکر دهد حتی اگر از بیت امام باشد.
بی بی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
امام جعفر صادق علیه السلام هم می فرماید به من تذکر دهید وزمانی که از ایشان سوال می شود که به شما هم ؟ می فرمایند که هرعضوی نیاز به عبادت دارد که عبادت گوش شنیدن تذکر وپند است . وما در سیر درسیره ائمه هیچ کجا نخواندیم که هیچ کس حق تذکر ویادآوری و.... را به آها نداشته وندارد ویا باید ازیک مرجعی اجازه گرفت کاش ما شیعیان مقداری به جای ادعای مسلمانی سیری دررفتار ائمه داشته باشیم همه ما نه گروه ودسته خاصی که ازفرهنگ شیعه بسیار فاصله گرفتیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
متاسفم از اینکه در ادبیات ضعیفی.
واژه تذکر در سلسله مراتب از بالا به پایین می شود .
این خانم کی باشن که به ولایت تذکر بدن
الم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۴۶۹
۲۳۶۴
اینکه غیرازنظر ما نظر وفکر دیگری نباشد دیکتاتوری است نه نامه خانم مصطفوی 598
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
این حرف یعنی چه؟ یک عمر خانواده هاشمی دراین مملکت حکومت نظامی داشتند وپول بالا می کشیدند.
الم!!! آن موقع کجابودی خدابه این مملکت کمک کرد لطفا شکرخدای را به جای آورید؟؟
امین الرعایا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
الم خان،دیکتاتوری این است که بگویی 14 از 24 است زیرا رای من در سبد 14 است.
البته این تفکر نامهای دیگری نیز دارد مانند: جهالت،بلاهت،خیانت،وطن فروشی،خودبرتر بینی،تکبر،دشمن شاد کن و جلبک سبز
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
اگر بزرگواران دوران ریاست جمهوری آقای هاشمی را بیاد داشته باشند تصدیق می کنند که دیکتاتور کیست!!!
بنظر شما دلیل رای اوری عجیب آقای خاتمی چه بود؟بقول آقای زیبا کلام مردم ازبس تحت فشار بودند اگر یک تیر چراغ برق هم علم می شد مردم به او رای می دادند
دیکتاتوری ایینست که در برنامه ریزی اقتصادی مبتنی بر تئوری غربی عمل کنی و وقتی اقتصاد را نابود کردی دستور ورود باتوم وسپر بدهی تا محرومین رابکوبی
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
شما توقع نداشته باشید ادمایی که مملکت رو به اشوب کشوندن بذارن راس مهمترین مقام اجرایی کشور اگه تایید میشد خیانت بود ا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
جلبک خودتی و همه ی نفهم هایی مثل تو. لعنت به شما. دیر نیست اون روزی که شما و مزدورانتان را از کشورمان بیرون کنیم و روانه ی فلسطینتان نماییم. مرگ بر ضد هاشمی و مشایی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۳۰۰
۲۲۶۵
درود برنویسنده پاسخ نامه عالییییییییییییییییییی بود عالیییییییییییییییییییی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۳۱
۲۵۲
پاسخ منطقی نبود هر چه دلش خواست بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۶۳۳
۵۸۷
با حضور اقای هاشمی انتخابات شوروحال بسیاری پیدا میکرد اما افسوس دشمن شاد شدیم
پاسخ
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
ناشناس عزیز یعنی شما می فرمائید آمریکا و انگلیس و ... از نیامدن هاشمی شاد شده اند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
البته شورم شور 88
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۵۴۷
۲۸۹
کار شما چیه598؟؟؟ده روز جز تخریب آیت الله هاشمی کاری نکردید. فقط تهمت زدید. به نظر من شما باید خودتون رو اصلاح کنید...
پاسخ
فاضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
زنده باشی ی ی ی ی ی عجب پاسخی دادی..... مرحبااااااااا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۰۹
۱۵۵
خیلی تندرو هستید
هرچی دلتون خواسته روی صفحه نوشتید و این بوی تفرقه میده
پاسخ
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۵۱۳
۵۷۲
عمل شورای نگهبان نشان داد که این انقلاب انشاء الله همیشه سلامت باقی خواهد ماند
پاسخ
مهدیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
من موندم کدوم مردم از این آقایان خواستن وارد گود بشن که هرکی اومد گفت بخاطر دعوت مردم اومدم!! من که از هرکی پرسیدم گفتن ما از هیشکی درخواست نکردیم منم که درخواست نکردم شما چی؟شما درخواست کرده بودید از کسی آیا؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خانم مصطفوی بزرگوار
یادگار امام عزیز
در بیانی که امام عزیز از ولایت فقیه داشتند، رابطه مردم با ایشان رابطه برادر و خواهری است یا ولی و امت؟!
اول مشخص بفرمایید امام خامنه ای برادر شما هستند یا ولی شما؟
فرمایشات سرکار عالی اگر از موضع آمرانه نباشد، حداقل به تصریح خودتان خواهرانه است، به نظر شما این رابطه صحیح است؟
اگر انسان درخواستی از ولی خود دارد، با الفاظ تذکر خواهرانه و ... استفاده می کند؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۳۹۴
۸۶
این شماره ای که انتخاب کرده اید همان شماره قطعنامه صلح نیست پس چرا دم از جنگ می زنید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۷۲
۲
باخدا باش و پادشاهی کن بی خدا باش وهر جه خواهی کن
پاسخ
محمد رضا اعرابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۶۸
۷۹
صدماتی که فرزندان آقای هاشمی به شخصیت ایشان وارد کردند از هر چیزی بیشتر بود، متاسفانه
پاسخ
بی بی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
برفرض که فرزند ایشان بد آقای هاشمی که از نوح پیامبر که بالاتر نیست که خداوند به ایشان می فرماید او از نسل تو نیست
گمنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۷۵
۱۱۳
ایولااا
پاسخ
آزادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خجالت هم به خدا یه حدی داره
دختر امامه اینجوری دارید با هاش می کنید نویسنده بی خرد از خودت خجالت بکش
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۹۶
۲۹۴
انا لله و انا اليه راجعون . خانم مصطفوي چرا اين مطالب را در زماني كه هاشمي آتش به فتيله اغتشاشات را مي زد و فتنه 88 را كليك مي كرد به هاشمي متذكر نشديد. ... و الان كه او در دامن فتنه بچه هايش گرفتار شده يكسويه غش مي كنيد. چرا در فتنه 88 نظر امام نسبت به رهبري را سران فتنه متذكر نشديد
پاسخ
یک زن ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
کدام فتنه هاشمی نقشی نداشت هاشمی طرفدارآزادی بیان بود همچنانکه هست واین امربرای بعضیها که آنراخطری برای خودمیبینند فتنه تعبیرمیشود .فتنه فتنه میکنید درحالیکه فقط ظواهررامیبینید وبه جوسازیها اعتمادمیکنید کمی هم منطق داشته باشیدوتفکرکنید .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۵۳
۱
خدا آخر عاقبت مان را به خیر کند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۳۹
۳۳۰
پاسخ نامه بسیار روشن و شفاف بود امیدوارم که خداوند خانم مصطفوی را به راه راست هدایت فرماید
پاسخ
نا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
نفهم تو کی هستی که درباره دختر امام نظر میدی. برو خدا شفات بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
اول خودت بعدا کسی حالا مطمئنی که خودت به راه راست هستی ؟ که امیدواری خانم مصطفوی به راه راست هدایت شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۴۱۹
۲۹۰
مرگ بر 598
یه چیزی تو مایه های روزنامه کیهان هستی...
پاسخ
یک معلم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
ازفحش هایی که به کیهان و598 داده میشه،پی به حقانیت این دو رسانه میبریم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
مگه چه چیزی از کیهان دیدی که اینقدر آشفته شدی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
واقعا مرگ بر او
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
الان این تعریف بود یا نقص؟؟!!!
عیار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۲۸۳
۱۰۱
بارک الله نویسنده!
پاسخ
قاصدک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خدایا نا اهلان انقلاب برای آنها که سر منشأ این انقلاب بوده اند دارند درس یاد می دهند چقدر این مردم بی حیا شده اند .بعد از رحلت پیامبر(ص) عمر و ابوبکر هم با همین تفکرات شما به آل او بد وبیراه گفتند چون آنها هم مثل شما نویسنده محترم فکر می کردند بیشتر می فهمند.بذر فتنه را که احمدی نژاد باشد شماها کاشتید و الان از کرده خود اظهار پشیمانی نکرده و دارید طفره می روید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
نويسنده ي بي ادب شما كجا بوديد كه مي گوييد امام آن حرفها را نزده . گروه شما امام را قبول ندارد ورهبري هم اين مورد را به شما تذكر دادند و شما حرف رهبر را هم گوش نمي ديد ودوباره به خاندان خميني بزرگ توهين مي كنيد .
پاسخ
محمدبن عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بصیرت خانم مصطفوی دچار تزلزل شده است.رهبر مامیداند که چطور برخورد کند.*نسل علی اکبریم-فداییان رهبریم
پاسخ
nakhlzarrin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
برای نویسنده نامه متأسفم، خیلی کوتاه فکر هستید.
شما همان هایی هستید که بعد رحلت پیامبر پهلوی مبارک حضرت زهرا را شکافتن و فرزندش را کشتن. روی شما سیاه باد که همون رفتار را با دختر امام خمینی می کنید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اوه اوه اوه
این خانم چرا اینجوری با دختر امام حرف میزنه انگاری فراموش کرده با دختر یک رهبر کبیر داره صحبت نیکنه.
خانم نسبتا محترم میتونستی خیلی محترمانه تر نظراتتو بیان کنی

خیلی بد حرف زدی حالا چرا اینقدر آتیشت تنده
بیچاره هاشمی که رد صلایت شده اینقدر ناراحت نشده که شما از نوشتن یک نامه به رهبری ناراحت شدید

هر فرد ایرانی حق دراه با رهبر خودش در تعامل و گفتگو باشه
حتی گله و شکایت های خودش پیش رهبری ببره جون رهبری یک فردی عالم عزیز و فرزانه است و می تواند به درستی صواب را از ناصواب تشخیص دهد و اینکه شما ارتباط با رهبری را فقط حق حزب یا گروهی بدانید کار نادرست و ناصوابی است.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
متاسفانه صدماتی که از سوی فرزندانشان به شخصیت آقای هاشمی وارد گردید از هر چیزی بیشتر و تاثیر گذارتر بود، جا داشت خانم مصطفوی به این نکته اشاره می نمودند.
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بسيار مستدل و منطقي هست . واعتصموا بحبل الله .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شما نظر دومی اصلا می فهمی ولایت فقیه یعنی چی . بابا تا حالا بعد از دستشویی به خودت آب زدی تا از معصوم حرف می زنی ؟؟؟
برو طهارتتو بگیر بیا ببینم چی می گی ؟؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
میدونم اگه پاسخ نویسنده رو بدم نشون نمیدین پش فقط وفقط میگم درود برخانم مصطفوی واقای هاشمی!!!!!!!!!
پاسخ
رفيق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام بر همگي من سياسي نيستم اما تو كوچه بازار بامردم ميريم و مياييم اي مسولان بدونين مردم ازدست دعواهاي سياسي شما خسته شدن شايدم بريدن
نميدونم كدوم معصوم گفته كه مردم را بر حكومت ها حقي است و حكومتها نيز حقي بر مردم دارن انچه امروز هست مردم حق خود را ادا كردن اماحكومت ها چه؟
شهيد خواستين فرزندانمون رفتن سينه قبرستون
گشنگي خواستين در سايه تحريمها كشيديم
گفتين فلاني دشمن گفتيم مرگ برش
اما شما چه كردين
دلار6توماني شد4000تومان
تورم كه از نظرمردم (بخصوص ننه جون ما وكروبي)80درصد به ببالاست
سكه 2000توماني شده1400000
ديگه بس كنيد بخاطر اسلام بخاطر ايران و بخاطر وجدانهاي بيدار به نداي سيد فاطميمون امام خامنه اي گوش بدين وكمي از اين دعواهاي بچه گانه دست برداريد و به فكر اباداني وطن و معيشت مردم باشي بنظرمن هم شوراي محترم نگهبان و هم كانديداهاي احراز صلاحيت نشده اشتباه كردن كاش اقا مون رو تنها نذاريم و حماسه سياسي رو ما رقم بزنيم و حماسه اقتصادي رو رئيس جمهور 25خرداد92 براي خشنودي قلب نازنين ولي عصر(عج)صلوات
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
نظر من چه شد؟
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
این نامه شما خطاب به خانم مصطفوی یادآور بی احترامی ها به حضرت فاطمه سلام الله علیه واهل بیت پیامبراست چطورشرم نمی کنید فوراًاین مقاله را از سایت حذف کنید.
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اینقدر تنگ نظر نباشید امام علی (ع) می فرماید به من انتقاد کنید که عاری از خطا نیستم حالا یک نامه از سر دلسوزی چه اشکالی دارد برادر این ره که تو می روی کم کم خود آقا را هم از دایره خارج می کند این چه برخوردی است با اهل بیت امام!!!
پاسخ
منصف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۱ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
598 جان منفی مثبت ها را دنبال میکردم، بطور عجیبی فاصله داشتند. ناگهان دیدم در یک لحظه بهم نزدیک شدند!!!! حتی نتیجه عکس شد!؟!؟
بالاخره مملکت امام زمان است و هر اتفاقی ممکن است.(با این نوناتون)
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
عجب اگر ملاک حال فعلی افراد هست پس باید راجع همه باشه از ولی فقیه تا کوچکترین فرد نمیشه اون کسایی که حرفی دارن روبکوبین وفقط بگین حرف ما درسته
پاسخ
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
متعصب نباشید .اعضای شورای نگهبان هم ادمند .امکان اشتباه دور از ذهن نیست .
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
من تفاوت رد و عدم احراز را سر در نمي آورم ..ماهيت هر دو يكي است در هر دو صورت كسي نميتونه كانديد بشه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۷ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
درود بر دردانه ی امام. مرگ بر ضد امام
پاسخ
آشتا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
عالی بود باکمال احترام بوده
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
چرا نویسنده نامه مشخص نیست؟ اگر حقیقت را گفته و به ان ایمان دارد چرا امضایش پای نوشته نیست؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
598 بزرگ شدی بابا !!!
نفس نفس میزنی چرا؟
پاسخ
فیروزمهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ای کاش خانم مصطفوی سال 88نامه ای به هاشمی می نوشتند و وی را از همراهی با فتنه امریکایی و اسرائیلی باز می داشت
پاسخ
محمود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
598 عزیز! من رای نمی دهم تو رای می دهی ما رای نمی دهیم. و فردای انتخابات می خوانید چهل میلیون ایرانی حماسه آفریدند.مثل تمام سالها.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۰ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۴۰
۲۰۵
چرا ما نمیتونیم احترام بزرگترا رو حفظ کنیم
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
منم موافقم. واقعا خانم مصطفوی چرا حرمت آقا رو حفظ نمیکنید؟
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
یک کلام!
بزرگتر از رهبر تو این نظام نداریم!!
منتظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۳ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به وللا خود رهبری هم دلش از افکار و ادمایی مث این نویسنده خون هست....ولی چیکار کنه که تو این مملکت انسانهای بزرگ تنها هستند.. به امید روزی که از شر شما خلاصی یابیم...امین یا رب العالمین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۰
۲۶۸
چطور اب تو اسياب دشمن ميريزند
پاسخ
بهمني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
حسن روحاني =اقاي عارف.(به اين اصلا راي ندهيد
غرضي كه نيامده غروربرداشته وفرموده 55ميليون راي دارد
سايت هاي زيراحتمابخوانيد(درموردچندنفركانديداكه صلاحيت شده اندهست).انچه كه درمورد ولايتي مردم تصوراشتباه دارندآمده.البته به هيچ عنوان باسخن رهبري كه فرمودندهيچ كس نمي دانندكه راي ايشان به كيست منافات وتضادنيست وفقط سايت.مروري برتفاوت بسيار اشكار رهبري باولايتي درديدگاه سياست خارجي داشته
http://www.qomefarda.ir/news/3238
http://daheye4.blogfa.com/post/167
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=154745

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=122913
http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1007099
یک زن ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
بهمنی جان ازحالا معلومه کی رییس جمهوره مثل 8سال پیش که معلوم بود خودتوخسته نکن همه هم میدانند توهم بدون والکی دیگران راتخریب نکن لااقل آخرتتان رابه دنیایتان نفروشید .
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۶۵۲
۳۳۵
پاسخ مناسب بود فقط بصیرت خواص کم هست
پاسخ
ناشناس
COLOMBIA
۰۶:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
بصیرت هر چی از سال88 دیدیم بسه. الان دنبال یک بی بصیرت می گردیم که بگه این 8 سال چقدر خیانت به کشور شده.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۷۱۴
۳۷۲
درود بر نويسنده نامه
از نظر بنده و خيلي از مردم ايران. اين نامه بحق بوده و جوابها كاملا بيجا

نظرات دوستان گوياي اين امر است
پاسخ
كمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
لطفا جاي مردم ايران بيجا جرف نزنيد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۷۰۷
۶۴۵
اقای نویسنده شما را که قطعا از امام و راه ایشان بی خبرید و گفته هایی از ایشان را نقل میکنید که به سودتان باشد. این جمله از امام را نیز برای همیشه به خاطرت بسپار:
حضرت امام خمینی فرموده اند نظامیان نباید در سیاست دخالت کنند.
پاسخ
شقشقیه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
الان چیز به شقیقه چه ربطی داشت؟
نکته بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
چه ربطی داره؟
pootin
UNITED ARAB EMIRATES
۱۷:۳۹ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
ربطش رو شما خواص نمیفهمید ولی ما عوام خوب می فهمیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
انصافابی ربط بود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
ربطش اینه که در سال 84 بسیج وسپاه کاملا درتبلغ علیه هاشمی وبه نفع احمدی نِاد کار کردند خبر نداری یا ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
واقعاً چه ربطی داشت؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۴۲۰
۶۵۱
نامه دختر امام از روي دلسوزي بوده / جواب شما از روي خودخواهي
پاسخ
اشعری شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
و کامنت شما نیز از روی پاچه خواری
نکته بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
نامه دختر امام از سر جهل بوده
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
اين برداشت شماست، دختر امام هم بايد در راه امام باشد .
ملیکا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۰۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
نامه دختر امام از روی دلسوزی ولی یک سوال در فتنه سال 88 که رخ داد و خون ریخته شده این نظام را زیر سوال بودند این خانم محترم و خاندان محترم امام چرا ساکت بودند و از این نامه ها ننوشتند چرا حالا دلسوزی می کنند دلسوزی ایشان حالا برای نظام است یا آقای هاشمی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
احترام ایشون واجب، کار به جوابیه خانم مصطفوی ندارم اما زمانی نامه از روی دلسوزی است که فقط به شخص باشد نه اینکه به طور علنی یک نامه ای رو بنگارند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
واقعا اگه حرف حق با خودخواهی جواب داده نمیشد این همه خون پاک پیامبران وامامان ریخته نمیشد .خدا به عاقبت کسانی دچارشان کند که به مختار پشت کرده وتنهایش گذاشتند.
محمدحسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
مطلب فوق بطور منطقي نقد كرده . شما اگه جواب منطقي بهش داريد بديد بيخودي تقدس نمايي از خانم مصطفوي نكنيد(ميزان حال فعلي افراد است.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲
۷۳
۵۲۹
شما فقط نظرات خودتان را در خبرتان نشان میدهید
پاسخ
پیرو ولایت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
پاسخ نامه بسیار بسیار بسیار عالی بود اما یک نکته احتمالا از دید نگارنده مغفول مانده و آن این است که کلمه (دخالت کردن) زمانی استفاده میشود که کسی در حوزه قدرت و مسئولیت و نفوذ و اجازه او نباشد که در حیطه کاری دیگران دخالت کند ولی به دلایلی دست به این کار بزند ، نه زمانی که کسی در مقام ولایت فقیه جامعه جایگاه اظهار نظر و ایجاد تغییر را ( در صورت صلاحدید و درک مصالح نظام ) دارند و در بالاترین شرایط حداقل باید حکم حکومتی اراده شان نافذ است .
اما این شخص که متآسفانه به بیت منور امام راحل منسوب است این امر را دخالت در امر حکومتی میداند.
امان از فریب نفس اماره
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۸۵۶
۸۴۶
نامه خانم مصطفوی دلسوزانه است.اقبال عمومی به سوی اقای رفسنجانی است
پاسخ
نکته بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
مهدی خان
نامه دلسوزانه رو خصوصی برای شخص می فرستند نه علنی
نامه علنی یعنی اهرم فشار!
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
این آقای اقبال عمومی کیه؟
چرا به سوی آقای رفسنجانیه؟
چیش به سوی ایشونه؟ داره اشاره میکنه؟ هدف گرفته؟ قضیه چیه ؟ اینقدر مبهم حرف نزنید ما هم بفهمیم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۹۶
۳۶۷
به نام حق

حداقل پاسخ دهنده جربزه ی معرفی خود را داشته باشد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۵۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
اتفاقا برا منم جالب بود که بدونم کی این متن قشنگو قلم زرده، واقعا ناز قلمت
علی خانجانی بچه دروازه غار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
احمق جان نوشته سرویس سیاسی. ندیدی؟ یا حالیت نیست که سرویس های مختلف در سایت ها وقتی خودشون تولید محتوا میکنن لزوما نام نویسنده ی خودشون رو نمیزنن. جربزه برای چی؟ مگه غیر قانونی حرف زدن؟ خودت که یه کامنت زپرتی گذاشتی چرا اسمت رو نگفتی؟ آدرس خونت رو هم بنویس برات گل بیاریم احوالت رو بپرسیم. من قال رو میخوای چیکار؟؟؟ ماقال رو بچسب آی کیو.
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
اگرتو براي يك جمله جربزه داشتي ايشان هم بله!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
مگه جرات میکنه. مردذم دهنشو تا اونجاش پاره میکنن که غلط زیادی کرده و به یادگار امام توهین کرده. مرگ بر 598 مزدور. مرگ بر نویسنده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۵۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
حضرت ایت الله هاشمی هیچگونه تغییر منفی ننموده ایشان انسانی فهیم دلسوز اینده نگر هستند نمیدانم چه شد یکباره همه ستونهای انقلاب خائن فتنه گرضددین شدندوتازه به دوران رسیده ها محترم؟
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
باسلام الحق دخترهمان پدری هستیدکه درمقابل تمامیت زیادی خواهان ایستادوحیف به آن همه زحمت حضرت امام(ره)وفرزندان مرحومش که جانشان رادرراه سربلندی این انقلاب وایران اسلامی گذاشتندولی پس خودشان نوشتن یک نامه رابربیت عالیقدر ایشان ،زیادمی دانند ودخترچنین کسی راجاهل وبریده ازانقلاب می دانندشاید این منتقدبادنجان دورقاب چین نمی داندازچه کسی انتقادمی کندکه پدرش رهبرومراداین ملت بوده وخانواده محترمش هم خط قرمز مردم ورهبرمعظم می باشدوهر کس پایس راازگلیم اش بیشتر درازکندپایش راقطع می کنیم حیف که نامش راننوشته تاببینیم ازکدام قماش است
پاسخ
مریم
UNITED STATES
۰۳:۰۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خانم مصطفوی، مدرک دکترای شما در هر رشته ای که باشد برای قائل شدن فرق میان «ردصلاحیت» و «عدم احراز صلاحیت
مگر دفعات پیش احراز نشده بود مگر ایشان اکنون رییس مجمع تشخیص نیستند پس بدون که خانم مصطفوی بهتر از توفهمیدن که چی مینویسن وقتی چیز یک بار برشما محرز شد اگر آنرا انکار کنی رد کرده ای مرتد نیز به همین معنی است یعنی کسی که اسلام وحقانیت ان براومحرز شده ولی آنرا رد میکند میدونم منتشر نمیکنی ولی بازم خودت بخون نگی مردم نمی فهمن
پاسخ
بنده ای
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۲۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
نگارنده بسیار پررو و جسوری، امان از خوارج زمان؟
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
احسنت
پاسخ مخالفان ولایت و دستاوردهای امام (هر کسی میخواهد باشد ) باید داده شود .
زنده باد ولایت فقیه
زنده باد قانون مداری
پاسخ
ششم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
چه غلطها
از وجود امام حمینی سوأاستفاده نکنید
پاسخ
محسن
CHINA
۰۶:۳۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
چطور ميشه به رهبرى تذكر داد به خانم(نوه امام)نميشه؟
چطور رهبرى كه در ٣٤ سال"ثابت قدم"ترين فرد در مجموعه نظامند، بايد راجع به ايشون تشكيك كرد اما آقاي هاشمي كه ظرف مدت چند روز كه با وعيد عده اي منفعت طلب چندين تغيير موضع آشكار كه نشان دهنده عدم ثبات ايشون در تصميم گيري ست مظلوم و غيرقابل نقد نشون داده ميشه؟
بيت امام بالاى سرمن اما جناب هاشمى! با استفاده ابزارى از خوش وجهه ترين ها هم نميتونى خودت رو تبرئه كنى حتى بيت امام هم حق قانون شكنى رو ندارند
خانم دكتر رو تابوتى گريه ميكنى كه مرده توش نيست
پاسخ
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۳۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
جالبه از کامنتهائی که چاپ میکنید و منفی ها که شما هم مشخصه از هر صد تا دوتا مخالفش رامینویسی خودت بفهم که طرفدارنداری و هی مردم مردم نکن.شما چی؟شادی ضد انقلاب رانمیبینید؟جشن دشمنان ایران را چی؟نمیگویند ایرانیان و انقلاب نخبه و فرزند کشن از امیرکبیر تا الان؟ نمیگویند هرچی میخاهی براشان زحمت بکش اخرش میشوی هاشمی و خاتمی و احمدی نزاد؟وانگه یکریزبرسروسینه میزنید مردم بیت پیامبر را حرمت نگذاشتن پس شما چه؟هرچه باشد دخترامام لاقل دلسوزتراز من و شماست نسبت به میراث خودش
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
زنده باد زهرا مصطفوی
که به شایستگی به مقام رهبری نامه نوشته است .
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۶۷
۵۵۴
زنده باد زهرا مصطفوی
که به شایستگی به مقام رهبری نامه نوشته است .
پاسخ
یک دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
قبلا هم نامه می نوشت !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
همچین شایسته و زیبنده نبود این شیوه جوابگویی
یک زن ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
اوشیرزنیست که درمیان بلانسبت برخی مردان نامرد قدعلم کرده است .به حق که فرزند خمینی (ره)است .کاش یادگارامام می آمد ودفترهمه اینهارامیبست هرچند حکمتی هست چونان حکمت مریضی حضرت سجاد(ع) درعاشورا.خدایا مصلحتت راشکر.
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آقا همه جور حمایت از آقای هاشمی کرده برای نمونه سخنان ایشان را در فردای مناظره احمدی نژاد با میر حسین مرور بفرمایید - آقای هاشمی خودش از رهبری و مردم جدا شده تقصیر آقا چیه - لابد انتظار دارید آقا با هاشمی هماهنگ باشه
پاسخ
حيدر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مثالي خارج ازحدودمي زنم تابه كسي سوءظن وياتوهين نشود. دشمن مي آيدبرفرض مثال از10نفركانديداي صلاحيت شده(دوبارتاكيدميكنم مثال خارج ازحدودزدم تابه كسي توهين نشود)رسانه هاي خارجي كه دشمن ماهستندمي آيندازبين 10نفرنامزدصلاحيت شده فقط درموردشش نفرمانورمي دهندوصبح وشب درموردانان صحبت ميكنندودرموردرقابت سخت بين 6نفرحرف ميزنندتامردم ايران به يكي ازچهارنفربعدي كه صحبت نمي شودراي بدهندويامي آيندبين نامزدهاميگويندفلان اشخاص شانس راي آوردن شخص خيلي خيلي پايين است تامردم ايران به خاطر گفته هاي شبكه هاي خارجي عكس آن راعمل كنندوبه همان شخص يااشخاصي راي ميدهندكه شبكه خارجي گفتند شانس رياست جمهوري شخص خيلي پايين است وازاين طريق مردم به شخصي كه قدرت ضعيفي دراداره كشورداردراي ميدهند كه هدف دشمن هست.برعكس اين دومثال هم رسانه هاي مختلف انجام ميدهندمردم گوش به رسانه هاي خارجي واينترنت هاي دشمنان ندهند
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۴۷
۲۰
نامه را نامه خانم زهرا مصطفوی ننوشنديكي ازنزديكان زهرا مصطفوی نوشتندوبه اسم زهرا مصطفوی جازده اندوايشان ازاين نامه بي اطلاع بودندوزماني هم كه اطلاع يافتندازاين موضوع ناراحت شدند
پاسخ
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
حالا چرا ناراحت شدند مملكت آزادي همه ميتونن به رهبر تذكر بدن!
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
چطور میشه نامه بنام کسی داد و طرف بی اطلاع باشه
چرا زمانی که اطلاع پیدا کرد اعلام برائت از نامه نکرد و از کسی که نامه بنام ایشون داده شکایتی نکردند؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
آره فار نیوز گفت و ما باورمون شد. اگه ناراحت بود از رو سایتشون بر میداشتن.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
حتما خانم مصطفوی خودش به شما گفته
عبدالله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶۴
۳۵
احسنت جواب خوبي بود. اما بايد منتظر شترسواران جمل بود كه چگونه وارد ميدان مي شوند. اين سركار خانم در فتنه 88 كجا بودند، درخواب غفلت يا همراه با ساكتين .
پاسخ
فتنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
ایا ایشان پیامی در فتنه 88 هم صادرکرده بودند؟/
یک زن ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
درست صحبت کن وحرف دهنتوبفهم تندرو بی غیرت غیرت ومردانگیت کجارفته ؟
ميراسماعيل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خودم ازتلوزيون اززبان امام خميني شديدم كه امام خميني فرمودندكه بهتراست رياست جمهور طلاب وروحاني نباشدتااگر نقايصي دراجراداشت به نام نقص اسلام وياعيب رابه نام اسلام نزنندويامحبوبيت قشرروحاني بين مردم كم رنگ نشود.شهيدبهشتي هم به خاطر همين براي اينكه ثابت كندفقط براي اسلام پايبنداست ومردم مي خواستندشهيدبهشتي هم دررياست جمهوري نامزدشودامانپزيرفت ودليل امام راتكراركرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۲۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اگه به شما اجازه بدن خود امام رو هم قبول ندارین خجالتم خوب چیزیه
پاسخ
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
من توكلي مخالف هستم.امانبايدبه قاليباف كه ازبودجه شهرداري كه بيت المال است وقبل ازاغازقاوني تبليغ خودراتبليغ ميكند.ازهمه بدترصلاحيت حسن روحاني است كه رياست جمهوري حسن روحاني يعني رواج فسادوبدحجابي وافزايش طلاق به چندبرابرامروز.حسن روحاني دست بيعت باامريكاخواهدداد
پاسخ
والی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
دختر امام که نه خودامام هم امروز زنده شود بگوید اینکار درست نیست قبول نخواهند کرد
پاسخ
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۴۲
۱۸۷
فردا شریعتمداری بلند میشه میگه دختر امام هم با امریکا است.فکر کنم هنوز خبر نداره
پاسخ
یک زن ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
بزرگترین مشکل جامعه ماهمینه هرکی حرف حق میزنه انگ آمریکایی بهش میزنن خوبه آمریکاکشف شد واگرنه کارآقایون مشکل میشد .
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خانم مصطفوی از شما بعیده!
مملکت قانون داره،
مقام معظم رهبری بهتر از شما میدانند،که چگونه عمل کنند.
بصیرتی که آقا دارند هیچکس ندارد
«الهی شکر»
به هرحال مردم ایران تابع قانون هستند
پاسخ
فرزند روح الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۳۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۵۹
۳۹
مادر بزرگوار خانم مصطفوی
شما را به خدا روح امام را بیش از این ناراحت نکنید ٰ!!
ایشان پدرتان بودند و بر گردن نه تنها شما که بر گردن تمامی ملت حق بیش از اینها دارند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۲۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
دل خوبان کباب میشه از این همه مظلومیت که انسانهای وارسته خدا دچارشند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
باسلام
خانم مصطفوی کجا تشریف داشتید سال 88 جدایی دویار امام(ره)باآن نامه کذایی آقای هاشمی اتفاق افتاده چرا به آقای هاشمی تذکرندادید تالطمه سنگین به انقلاب واسلام وارد نشود چرا شمافقط نظاره گر ماجرا بودید؟ وتذکر ندادیدوانذارنکردید تاشورش خاتمه بابد
پاسخ
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به نظر شما بعد از 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد چه کسانی بصیرت داشتند ؟ کسانی که به او رای دادند یا کسانی که رای ندادند؟
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ما دوست دار انقلاب و امام هستیم و حمایت کامل را از خانواده ی ایشان را می کنیم . نامه خانم مصطفوی از روی دلسوزی بود . انشالله که دیگر از روی غرض ورزی پاسخ های نا بجا ندهیم.
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
راستی فضای اظهار نظر علیه دولتمردان در دوره سازندگی چگونه بود؟!!!
اگرفکرکردیدمافراموش میکنیم فضاراچقدر آقایان سازندگی تاریک ومخوف کرده بودند سخت دراشتباه هستید...
پاسخ
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۴۲
۸۶
خانم مصطفوی چرا اونزمان فتنه احساس تکلیف نکرده که نامه بنویسه ...اون موقع چرا همشون کوت کردن واب به اسیاب دشمن ریختن تک تک این افراد مسئولن ...نمیدونم چرا ظرفیت رافت اسلامی رو ندارن همینکه دادگاهی نشدن تا الان باید کلاشونو بندازن هوا حالا هوای کاندید شدنم سرشون میزنه
پاسخ
مهدي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۸۴
۳۸۲
درود بر فرزندان خميني كبير رهبر فرزانه انقلاب
پاسخ
اوالفضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
البته همه جانبازان ، ایثارگران و مدافعان اصول اسلامی و انقلاب در سراسر دنیا فرزندان امام هستند .
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
من آنم که رستم بود پهلوان!!!
یک زن ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
درودوهزاران درود کاش زمان به عقب برمیگشت وایشان بودند اماافسوس .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۱۷
۰
خداوند بر ضمير همه آگاه است. خداوند اسلام و ايران را از شر دشمنان دانا و دوستان نادان حفظ كند.
پاسخ
نکته بین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مرحبا به نویسنده این متن

حرف دل ما رو زدید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۱۳
۳۲۵
نامه دختر امام از روي بصيرت و كاملا عقلاني و پاسخها متكبرانه دور از عقلانيت و بدور از نظر مردم شريف ايران است
پاسخ
كمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
ببخشيد بيشتر پلسخ ها از متن سخنان امام بود پس بي ربط نيستند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
عاقلان دانند!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مرحبا به نظام خودی و غیر خودی نمی شناسد هرکس که از گردونه و چهارچوب نظام فاصله گرفت ، تاابد به فرموشی سپرده می شود فرقی ندارد که باشد آقای ؟ در مرقد امام ؟ ندید مردم چه کردند هرکی از انقلاب و امام رو بر گردانه از مردم بدور است. عدم صلاحت آقای ه نشان همین واقعیت است بزرگان خویشتن دار باشند مردم از اهل بیت امام انتظار و بصیرت بیشتری دارند
پاسخ
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خداوند خمینی کبیر رو رحمت کنه
خوب شد رفت و این وضعیت رو ندید
اسلام زنده باد
هاشمی پاینده باد
پاسخ
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۷۲
۲۲۰
خداوند خمینی کبیر رو رحمت کنه
خوب شد رفت و این وضعیت رو ندید
اسلام زنده باد
هاشمی پاینده باد
پاسخ
ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
مرگ بر منافق
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
فکر کنم نامه برای رهبر انقلاب است و ایشان خود میتوانند نامه را تحلیل کنند و جواب دهند
هر وقت به شما نامه نوشتند جواب دهید
باتشکر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مثَل نگارنده این مطلب مثَل اشخاصی است که بعد از رحلت پیامبر (ص) درب منزل زهرا (س) را شکستند به نام اسلام
پاسخ
علی اصغر یکه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
البته نظرشورای محترم نگهبان بعدازنظرولایت امر حجت است ولی خوب جناب آقای هاشمی هم درست است که درافکارورفتارشان تغییرات زیادی دیده میشود وفرزندان ایشان بادیگران دیکتاترمعابانه برخوردمیکنندبنده اگرایشان تایید میشد به رای نمیدادم لاکن ایشان قریب به پنجاه سال درسنگرمبارزه بااستکبار بودند وبرای انقلاب ونظام زحمات زیادی کشیدند حقش نبوداینجوری کناربروند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۳۵
۴۵۱
مثَل نگارنده این مطلب مثَل اشخاصی است که بعد از رحلت پیامبر (ص) درب منزل زهرا (س) را شکستند به نام اسلام
پاسخ
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
. . . ومثل نظردهنده ی ناشناس ،مثل اصحاب جمل است،که با بودن "ولی" ،راه را کج رفتند. . .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
خانه علی خانه سید علی است ولا غیر درب خانه سید علی شورای نگهبانه
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
داداش تو مقایسه ت بین امام راحل و پیامبر حرفه!
دختر امام رو با حضرت زهرا...؟
اونوقت میگن بسیجی کله شقه!!
یک زن ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
کاملا صحیح میفرمایید همیشه همین بوده درطول تاریخ ما حقیقت رابالای داردیدیم .
پیراهن گلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۳۰۰
۴۰۵
هاشمی برای ما همیشه هاشمی است چه احراز بشود چه احراز نشود
پاسخ
من
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
هاشمی در تشخیص مصلحت باشد بهتر است .
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
از قضا برای ما هم!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۸ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
زنده باد نویسنده جوابیه
اقای هاشمی از همان ابتدای ورودشان به انتخابات از رهبری هزینه کردند پس انتظار انتشار اینچنین سیاهه ها ورفتارها دوراز ذهن نیست کاش اطرافیان امام درایت به خرج دهندهاشمی قصدداردحلقه محاصره رهبری را تنگتر کند دست هاشمی دیگر برای مردم رو شده است کاش می امدو رد صلاحیت ابدی خودراازمردم میگرفت
پاسخ
حیدری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۶۱
۱۵
پسر نوح بابدان بنشست؟؟؟؟
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۱۲۵
۱۶۱
یه سوال ؟
امثال این خانم در فتنه 88 کجا بودند؟
هان فکر کنم تازه یادشون اومده فرزند امام هستند و باید دل سوزی کنند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۳۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
از دست همچون شماهاست که چشم امام زمان گریان است وظهور نمی کند والا با آنحضرت چه ها که نمی کردید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۵۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
مثل اینکه از کتک خوردن عروس امام از دست ... در سال 88 خبر نداری .......
شهرام
GERMANY
۱۲:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۵۰۵
۱۷۹
حالا اگه از جلیلی تعریف و تمجید میکرد ،میشد بهترین آدم روی زمین
پاسخ
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
چرا جليلي ؟ براي چي حضورجليلي شما ها را ناراحت ميكنه! پس معلومه كارش درسته حتماً به ايشان راي مي دهيم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
نمی دونم شمااین نظرات سطحی وسخیف روچطوری روتون میشه بذارین!؟!
اصلا این قضیه چه ارتباطی باجلیلی داره؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
ملاک شخصیت افراد ، به به و چه چه کردن و یا انتقاد کردن از اونها نیست
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
شایدم برعکس! اگه آدم عاقلی بود از جلیلی حمایت میکرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۳۸۵
۲۶۹
درود بر خانم مصطفوي
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
الحق به جاگفته اند(ازفضل پدرتوراچه حاصل)؟!
بیت امام محترم وجایشان برروی چشم ماست،بشرط آنکه خودشان حرمت خویش وانتسابشان به حضرت روح الله راحفظ کنندوپاازگلیم فراترنگذارند
بیت امام بودن هم ظرفیت میخواهدکه برخی ندارندوبرخی به تدریج ازدست می دهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۴:۳۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
خدا بنیان هرکی که حرف حق رو نمیشنود واتکبر جواب میدهد. از بیخ وبن برکند.
آمین
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
یاد طنز مهران مدیری افتادم!!!
درود برشما!!!
سلام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
همه میدانند که هاشمی یک استوانه! است و خانم مصطفوی با توجه به استوانه! بودن آقای هاشمی از ایشان دفاع کرده است.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شما چطور جرات میکنید به کسانی که سالها با امام و در خدمت امام(س)بوده اند چنین بر خورد خشنی بکنید اینطور از امام انتقام میگیرید؟
نامه ای از سر دلسوزی با توجه به شناختی که از آقا دارند نگاشته اند و خواهشی شده ؟چرا مخالف چند صدایی در جامعه هستید؟
اقبال عمومی الآن هاشمی را میخواهد؟امتحانش خالی از لطف نیست!.
پاسخ
سليمي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۲۵۱
۹۳
خانم مصطفوي به لحاظ فرزند حضرت امام سلام الله عليه و سوابق خودشان مورد احترام هستند. اما من از ايشان به خاطر عدم موضع گيري بموقع ايشان در خصوص حمايت ميرحسين موسوي از گروهك نهضت آزادي در انتخابات سال 88 گله مندم.
پاسخ
فضلي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
ازاين جمله خوشم آمد ومن هم كپي كردم
حسن روحاني =اقاي عارف.(به اين اصلا راي ندهيد
غرضي كه نيامده غروربرداشته وفرموده 55ميليون راي دارد
سايت هاي زيراحتمابخوانيد(درموردچندنفركانديداكه صلاحيت شده اندهست).انچه كه درمورد ولايتي مردم تصوراشتباه دارندآمده.البته به هيچ عنوان باسخن رهبري كه فرمودندهيچ كس نمي دانندكه راي ايشان به كيست منافات وتضادنيست وفقط سايت.مروري برتفاوت بسيار اشكار رهبري باولايتي درديدگاه سياست خارجي داشته
http://www.qomefarda.ir/news/3238
http://daheye4.blogfa.com/post/167
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=154745

http://www.rajanews.com/detail.asp?id=122913
http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1007099
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
خاک بر سرت که این حرفا باورت شده
احسنت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
احسنت به نويسنده جوابيه. بخدا قسم وقتي نامه اين خانم محترمه را به رهبري خواندم نمي دانستم چه بگويم به ايشان كه فرزند امام اند الحق كه نقد شما سنگ تمام بود اميد آنكه مردم بصيرت لازم را در شناخت صره از ناصره داشته باشند.
پاسخ
طلبه ی معتدل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
متاسفم از این متن بسیار کوته بین شما بر علیه دختر امام. احتمال هایی که دادید فقط از نگاه خودتون بود که بسیار عجیب بود.
البته ایشون هر جوری نامه مینوشتند 598 انقد نامه رو بررسی میکرد که از کوشه کنارش یه چیزی در بیاره بر علیه ایشون استفاده کنه....
متاسفم. میدونم که نطرم و نمیزارید.
پاسخ
احسان مریدی نیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
نویسنده نامه، یک فرد شناخته شده به نام زهرا مصطفوی است اما نقد کننده حتی شجاعت طرح نام خودش را هم نداشته است . البته با تکنیک تحلیل محتوا می توان فهمید این نامه توسط یک تشکیلات سیاسی یا امنیتی نوشته شده است. این را از عبارت«ما» در چند جای نوشته می توان فهمید. اول خودت را معرفی کن بعد زر بزن آقا یا آقایان نویسنده.
پاسخ
محمد علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
پسر نوح نبی هم بد درامد . زهرا مصطفوی هم همینطور
پاسخ
مهاجر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
با سلام جواب بسیار کوبنده ای بود .ضمنا خانم مصطفوی از سوابق خودشون در زمان انقلاب و جنگ و بعد جنگ توضیحاتی بدن. در زمان در زمان فتنه کجا تشریف داشتندزیر پرچم فتنه ؟یا مقابل فتنه؟
پاسخ
ایرانی غییووور
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
حالا همه شدن عشق هاشمیو هی نامه به رهبری می دن بابا دست بردارید از این کاراتون
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بنظرم شما اصلا انقلابی نیستید بلکه بدتر چرا ؟ اجازه نمی دهید بزرکترها خودشان مسئله حل کنند
پاسخ
ابراهيم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مه تراود نور و سگ عو عو كند!!!

به عنوان شخصي با اندكي تجربه، توصيه بنده به يك پايگاه تحليلي خبري اين است: " هرگز مطلبي را بدون نام نويسنده انتشار ندهيد. " چنين گستاخي كه به بيت امام اينجا شده است، تنها به ادبيات ضد انقلاب حربي دهه 60 شبيه بود.
اين مطلب را اگر حذف بفرماييد بهتر است و گرنه نگارنده را معرفي نماييد.
پاسخ
مسعود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ياد روح خدا بخير....
هنوز يادمان نرفته آن خلف صالح رسول الله به فرزندانش که بيم خلافت و ناخلفيشان را قطعا حس کرده بود از نزديک شدن به سياست و سياست زدگي برحذر داشته بود...
و چه زيبا و قدسي فرموده بود...
ميزان حال فعلي افراد است
اين فرد هنوز امام را نشناخته چه برسد به راه امام و نظريات امام
همين يک نکته کافيست برايش که با بي ادبي تمام به ولي امر زمان خود تذکر ميدهد آنهم ازن وع خوهرانه اش
اف باد بر سياست بازاني که اين خانواده را به کجاها که دارند ميبرند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به قول آقاى مطهرى اگر امام خمينى با آن جايگاه خاصى كه در دل مردم دارد در اين شرايط كانديد ميشد حتما رد صلاحيت ميشد و تا آخر عمر در حصر خانگى يا زندان اوين در انتظار او بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
من نمیدونم سایت شما از کجا مواجبش رو میگیره . ولی کلا معلومه که خیلی پررو هستین که این همه مردم و خواسته اشون رو نمیبینید و به همشون دهن کجی میکنید. البته من تو این سالهای بعد انقلاب مثل شما زیاد دیدم و همچنین آخر و عاقبتشون رو . فقط این رو بدونید که هر چی خودتون رو جر بدین در آخر این دولتها میان و میرن ولی مردم همیشه میمونن و این بی حیایی شما در ذهن ها میمونه. واقعا خیلی پررو یین که برای این که به خواسته خودتون و ارباباتون برسید حرمت هیچکس رو نگه نمیدارین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۵ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
دختر امام بودن ملاک نیست!
داستان قرض بدون اجازه از بیت المال در زمان معصوم رابیاد آرید
خود معصوم راضی نیست دخترش از قانون جلو بزنه
آگاه باشید هیچ کس بجز اهل صبر و بصر نمی تواند این پرچم را بدوش گیرد
پاسخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
یکی از وظایف مهم ریس جمهور برقراری امنیت در کشور است جناب آقای هاشمی بر فرض که ریس جمهور می شدند چگونه می خواستند امنیت ملی کشور را با وجود این همسر و فرزندان تامین کنند؟همسر و فرزندانی که بزرگترین مشکل امنیتی را در سالهای گذشته برای کشور بوجود آورده بودند!!؟؟؟؟؟؟
پاسخ
آراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به خدا حال اگر امام هم بیاید این ها به امام هم صلاحیت نخواهند داد
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
تویی که به فرزند امام توحین کردی بدان امثال تو حدفی جز به باد دادن مملکت ندارید خجالت بکش
پاسخ
سلطانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
کسی که این جوابیه رو نوشته مطمئنن از فهم شرایط بحرانی مملکت عاجزه نمیدونه بیکاری بی پولی چیه نمیتونه شرمندگیه پدر جوی بچه اش چیه نمیدونه برنج کیلویی 5 هزار تومن ینی چی اینا دستاورد شماها بوده.کارتون به جایی رسیده به اهل بیت توهین میکنید هنوز چند دهه از رحلت حضرت امام نگذشته.شماها همان ظلمی را دارید مرتکب میشید که نمونه ی اون ظلم رو به اهل بیت پیامبر (ص) وارد کردند.
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۲۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام و درود بر روح پر فتوح حضرت امام
شرمت باد ای نویسنده
ننگت باد که با یادگار امام اینگونه توهین کردی
خدا ازت نگذره
همین قدر که شهامت نداشتی اسمت رو بنویسی مشخصه از چه طیفی هستی
همه پیشکسوتان بی جیره و مواجب شهادت و خون امروز دلشان با رفسنجانی هست
خدا با امام محشورش کنه
ناز دانه حضرت امام بی بصیرت شد و شما بچه کوچه بازار و سردار کهریزک امام شناس شدی؟
پاسخ
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مگر امام (ره)نفرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکت شما آسیبی نرسد.خانم مصطفوی لطفا به جای موضع گیری نابه جا از ولایت پیروی کنید.
از پاسخ عقلانی ومنطقی نویسنده کمال تشکر راداریم.
پاسخ
نادر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۷ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
درود بر رهبر فرزانه ودرود بر دوستداران رهبر
پاسخ
سوسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خانم مصطفوی چنین سخنان متکبرانه ای از شمابعیدبود .کاش همین گونه که الان موضع گیری کردید درفتنه 88 هم موضع گیری می کردید.
پاسخ
فرزانه گرشاسبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۶ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
کسی شکی در محترم بودن آقای هاشمی نداره ولی اینکه شور و شوق انقلابی رو به حضور ایشون ریط بدیم توهین به مردم
خانم مصطفوی و دیگرانی که سینه چاک میکنید برای ایشون بدونید تنها چیزی که برای ما مردم مهم حفظ انقلاب و این هیچ ربطی به حضور شخصی خاص نداره.
پاسخ
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۵۳ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
http://hemaseh1392.blogfa.com
احسنت بر شما من هم برای ایشان نامه نوشته ام می توانید در وبلاگ بخوانید
پاسخ
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
عزیزانم نمیخواد شماها ومن نامه رو استدلال کنیم خود اقا استدلال هم میکنند و جواب میدهند نه اینکه شما ها با خودتون حرف بازی کنید
پاسخ
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
کسانی که هاشمی را حذف کرد. روحانی وعارف مثل آب است. بابا انتخاب کردند بیخودی به خودتان زحمت ندهیم
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
نطام ارثیه کسی نیست وامام حتی ارث شخصی (زمین پدری)رابه طلبه ها بخشیدند لذا خانواده امام درصورتی که در خط نطام نباشند فرق با بقیه افراد ندارند نمونه اش برخود با فرزند مصطفی خمینی در زمان حیات امام.مزید اطلاع این نطام هزینه گرانسنگی از شهدا داده ولذا بدهی نمانده به کس بدهد حتی کسی که خودرا میراثخوار امام بداند.نخیر مملکت صاحب دارد اینجاخبری نیست برو روزی(توجه بخودت)را جای دیگر پیگیری کن
پاسخ
أمير
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
وأي بر شما هيج كس به جز هاشمي نمي تونه مملكت رو از اين افتضاح در بياره به قول خودش دود از كنده بلند ميشه زنده باد خانم مصطفوي
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هیچی
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۷ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
باتشکر‏ ‏از‏ ‏نقد‏ ‏بسیار‏ ‏زیبا‏ ‏وعالی‏ ‏نویسنده‏ ‏ان.ضمنا‏ ‏بعنوان‏ ‏برادری‏ ‏کوچک‏ ‏نصیحتی‏ ‏به‏ ‏خانم‏ ‏مصطقوی‏ ‏دارم‏ ‏واونم‏ ‏اینکه‏ ‏‏ ‏مواظب‏ ‏باشید‏ ‏توسط‏ ‏طلحه‏ ‏وزبیرهای‏ ‏زمانه‏ ‏سوار‏ ‏شتر‏ ‏چموش‏ ‏جهالت‏ ‏وکینه‏ ‏و.....نشوید.
پاسخ
رضوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۰ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خانم مصطفوی ٰتازه متوجه شدی عدم احراز چقدر سخت است .سی سال کجا بودی ؟؟//
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
من متاسف شدم که فرزند امام آنموقع که نامهاقای هاشمی درکمال بی احترامی نوشته شد ایشان دلشان به درد نیامد واحساس وظیفه ننمودند ؟درضمن مگر همسر اقای هاشمی آتش یه دامن نزدند وهنوزم اعتقاد به تقلب در انتخابات رادارند خانم دکتر شما کجابودید وهستید ؟!آیا بریدن شما از رهبری لطمه نیست آیا فرمایش امام راحل رافراموش کردید که فرمود ملاک حال افراد هست مگر فرزندان آقای هاشمی دربرابراسلام با فرزند یکی از بزرگان که فرمود تا زمانی که پسرم (م)ازروشش دست برندارد فرزندمن نیست فرق میکنه پدردربرابر نظام واسلام احساس وظیفه نمود ایا اقای هاشمی این کاررا کرد دل رهبر وملت را به درد آورده واز حق دفاع ننومد.امیدوارم بیش از این شما خانم محترم یادگار امام همسو با توکلی وفرزند شهید مطهری دل خانواده های شهید را بدردنیاورید وراهتان را آزانها جدا کنیدتاا مام عزیزدعاگویتان ودعاگویمان باشد.
پاسخ
مهناز
UNITED STATES
۱۳:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
همین آقای خمینی در جایی دیگری به صراحت اعضای شورای نگهبان را چند پیرمرد خطاب کرد که قدرت تحلیل و درک درستی ندارند و بر این اساس نظرشان در ابتدا ای بود که اگر مصوبات مجلس دو سوم رای نمایندگان را داشت و اختلافی بین ایندو بوجود آمد احتیاجی به تصویب شورای نگهبان نیست که در ادامه همین بحثها مجمع تشخیص مصلحت بوجود آمد. اینها نشان میدهد که باید شرایط زمانی و مکانی صحبتها را دید و از آن گذشته وقتی حضرت علی خود را ملاک و معیار حق نمیداند نشان میدهد که حرف هیچ انسانی ملاک و معیار همیشگی حق و باطل نیست و صرفا انسانها را با معیار حق باید سنجید. هر چه نام قانون بر خود گرفت که ناگهان مقدس نمیشود آیا این 12 نفر عضو شورای نگهبان عین قانونند و ملاک و معیار حق باطل. فراموش نکنید که بزرگترین راه خلاف کاری قانون شکنی توسل و آویخته شدن مجری قانون به حربه قانون است.
پاسخ
كميل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمي ذخيره انقلاب است الان محبوب مردم شده حتي مخالفانش/ اجازه بديد وارد صحنه انتخابات بشه به نفع انقلاب و رهبري است/ از انقلاب جداش نكنيد/ افراطي ها انقلاب را به خطر مي اندازند
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
تکبیر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
دختر بزرگوار اما سلام
آیا چرا فکر می کنی نظر شما دقیق ترین نظر است و می گویی:"در این امر مهم دخالت فرمائید..." از کجا نظر شما نادرست نباشد، و نیاز به دخالت باشد. ای کاش انمه هایی اینچنینی به فرزندان هاشمی هم می نوشتید و
آن ها را به راه راست هدایت می فرمودید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
سلام
واقعا که بعضی مردم چه دم دمی مزاجن البته مزاجشون دست خودشون نیست وکسانی که مزاج اونارو تنظیم میکنن میدونن چطور یه زمان از هاشمی عالیجناب سرخپوش بسازن و با فرسوده کردنش اونو به این روزی بندازن که دست از آرمانهاش برداره و حالا که آماده شده برای بهره برداری سوار بنز مشابه ورود امام بیارن وثبت نامش کنن ودر بی بی سی بزرگش کنن و بگن انگار امام وارد شده و وقتی تایید نشد در صدای آمریکا بگن هر انقلابی فرزندان خودشو میخوره اما در ایران انقلاب پدرش رو خورد. اما امروز دیگه بجز عده ای اندک مردم راه خودشونو پیدا کردن وفریب این کارهارو نمیخورن و با کمکی که شورای نگهبان کرد شانس اون عده اندک پر هیاهوی سال 88 ازبین رفت و مردم با خیال راحت انقلاب رو به یاری خداوند بزرگ ازین پیچ تاریخی حساس به سلامت عبور خواهند داد و به صاحب اصلیش آقا امام زمان تحویل میدن.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اصلا تو کی هستی که بخواهی از دختر امام ایراد بگیری به تو چه ربطی دارد نامه را به کس دیگه نوشت حتما ایشان هم جواب میدهد تو فضولی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
دختر امام میبیند که چه بر سر دوستان پدرش میارند
پاسخ
كمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۲ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
حرمت امام را بايد اول خانواده خودشان نگه دارند آنجا كه همشيره ايشان يعني همسر محمدرضا خاتمي مي گويد من فيلمهاي هاليوود رانگاه مي كنم مخصوصا فيلم جديد آواتار را .... در خانه اگر كس هست يك حرف بس است
پاسخ
بصیرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۳ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
باید بر روی اندیشه ی امام دوباره تامل کنید از شما بعید است فرزند امام
پاسخ
ميثم
CHINA
۲۰:۴۵ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
598 ازت خواهش ميكنم اين نظراتي كه بعضا از يك آي پي و پشت سر هم كه از روز روشن تره كه ضد انقلابن و ميخوان با اين نظرات به نوعي خودشونو دلسوز ما مردم معرفي كنن،تو سايت نمايش نده...عزيزم (ايراني خود فروخته)بياوواز لجاجت و دشمني با ما مردم ونظام دست بردار.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هاشمی خوبه ولی فائزه را در اغتششات88عالی نصیحت کرد
پاسخ
دکتر میری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۵۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شانیت بیت امام خمینی ره ومقام شامخ فرزند ایشان که ناموس وطن وصاحب کمالات معنوی هستند دراین نوشته رعایت نشده بنده دیگر این سایت خبری را ملاحظه نمیکنم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
باسلام من از این ناراحتم که بی ادبی و بی اخلاقی در گفتگوها و پاسخ دادن ها باب شده است.متاسفانه شما که خود را طرفدار اسلام ناب و انقلاب معرفی می کنید چرا با بی ادبی و منطق بی حیایی صحبت می کنید.اینو بدون شما و مابه امام و بیت شریفشون مدیونیم .المرء یحفظ فی بیته. خدا هممونو به راه راست هدایت کنه و ....
پاسخ
بسیجی1
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
امیدوارم شرمنده خون شهیدان و امام خمینی ره نباشیم
پاسخ
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۲ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ای کاش خانم مصطفوی در سال 88 که حضرت آقا بارها فرمودند خواص ازجو غبارآلود فتنه روشنگری کنندو از فتنه برائت بجویند و فتنه را محکوم کنند آن وقت هم خود ایشان و هم هاشمی فتنه را حداقل یکبار محکوم میکردند آیا هاشمی از رهبری جداشده یا رهبری از هاشمی و وقتی هاشمی نامه ی بی سلام به رهبر نوشت آیا شما خانم مصطفوی به هاشمی تذکر دادی؟ که الان به ولی فقیه تذکر میدهی ؟
پاسخ
خلیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
کسانی که بعنوان خاندان امام راحل اعتباری را یدک میکشند بدانند که مردم خیلی آگاهند اصل انقلاب را فدای امیال شخصی و قومی و رفاقتی نمی کنند خواهر شما بدانید و کسانی از خاندان شما که به حسادت در گذرگاههای تاریخی از امتحان الهی مردود میشوید (فته 88 ... رفتار برخی از خاندان امام ... و خاندان هاشمی ...) دل نگران فاصله اعتقادات اینان باشید یادتان رفته رنجهای مرحوم سید احمد خمینی ... به حبل ولایت فقیه متمسک شوید نه به حبل کسانی که حب قدرت عقل و دین و مردانگی شان را بمرور آب کرده والعاقبه للمتقین تقوی تقوی تقوی راه نجات همه مخصوصا شما ست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
درزمان خلافت مولاعلی دوزن بایک کودک نزدامام آمدندوهرکدام ادعاکردندکه کودک ازآن اوست مولافرمودندشمشیربیاوریدتاکودک رانصف آنکه مادرواقعی بوددیدکه بچه اش ازدست میره گذشت کردحالااین آقایان نویسنده نه دلشان برای امام وانقلاب سوخته ونه رهبری وگرنه حرمت بیت امام مانند خودامام است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۵۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
درود بر تو شیرزن که بوزن واهمه واقعیت را بیان کردی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۳۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مرگ براين نويسنده كه خدشو جاي رهبر جازده و خيلي غيرمنطقي و بي ادبانه جواب داده مگه رهبر فرزانه خودش زبون نداره كه اين يارو داره زر ميزنه
پاسخ
قطره
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خوبی نظرات شما اینه که از هر نظری خوشت بیاد هر چند تا که دلت بخواد می تونی تاییدش کنی
پاسخ
منتظر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
این جواب ازهرکی هست حق است -خداامام ره رارحمت فرماید نمیدانم اگر حضور داشتند اینگونه نظرات خالی ازلطف و قابل تامل راازبستگان خود می پذیرفتند.......
پاسخ
ایرانی
-
۱۰:۴۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مگرعایشه همسر پیغمبر نبود آیا جنگ او بر علیه امام صحیح بود که امروز حرف خانم مصطفوی در ست باشد ولی واقعا لذت برد از پاسخ نویسنده نمدانم خانم مصطفوی سال 88را یادش رفته که این رفسنجانی با اولادش چه کردن با ور کنید بنده سالهایگذشته از مریدان آقای رفسنجانی بودم ا ز وقتی که خواب یکی از دوستان را در موردرفسنجانی دیدم گر فتاری او از اولادش است بشدت از او بر گشتم و دعا می کنم که به خودش بیایید .
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خانم مصطفوی،واقعاً برای شمامتأسفیم!!!1
یه کم از برادر بزرگوارتون،مرحوم حاج سید احمد، درس ولایتمداری رو یاد یاد میگرفتیدو به جای اینکه به رهبر توصیه کنید،پیرو ولایت باشید.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
نقد آبکی!

مغالطه، ضعف منطقی، تعصب جاهلی و دشمنی در این نقد موج میزند.

این نقدهای فشل، در حقیقت نظر طرف مقابل را تایید می کند.

دفاع بد، بدترین ضربه است.
پاسخ
ماهک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شما چیکاره ای جوابیه مینویسی؟؟؟؟؟؟ چرا انقدر شما ستیزه جویید هرچی دارید از وجود امثال هاشمی دارین ... حالا که به نون و نوایی رسیدین لب باز کردین.. یکم به گذشتتون برگردین. بس نبود توهین هایی که به سید حسن زدید نوبت دختر امامه؟
پاسخ
قالیبافت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۵۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ماشالله ، وقتی می بینی وضع خرابه و مردم چطور تو دهنت زدن خودت میری نظر میزاری که احسنت ، بارک الله جواب خوبی بود .... داداش این روشها دیگه قدیمی شده . خودت باش اینقدر واسه چندر غاز پول قلمتو نفروش ، اینقدر جاه طلب نباش من دوستون دارم من به شما علاقه مندم
پاسخ
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اما حسابی از هاشمی ترسیده بودید وشورای نگهبان به دادتون رسید
پاسخ
صادق 122
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۶ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
با سلام. من همیشه سعی کردم پیرو سخنان امام و رهبری باشم و هستم. متاسفانه در این زمان ما فقط و فقط همدیگه رو تخریب میکنیم.ما چرا عادت کردیم جلوتر از رهبری حرکت کنیم؟ پاسخ شما دوست عزیز به فرزند امام راحل بسیار بی ادبانه بود. متاسفم که آدمهایی مثل جنابعالی به خودشون اجازه میدن اینقدر بی ادب باشن و در جواب نامه ای که به رهبری بوده در مقام پاسخ حاضر بشن. شما کجا بودین وقتی که آقای هاشمی به خاطر این انقلاب جان و مالشون رو فدا کردن و اگه منظورتون از جمله امام در مورد حال فعلی افراد توهین و یا خدشه به حال فعلی آقای هاشمی است پس چرا رهبری مثل شما تشخیص نمیدن که ایشون نباید در جایگاه تشخیص مصلحت نظام نباشن؟ضمنا یه خرده به این همه منفی که خوردین توجه داشته باشین.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۴۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
فرزند نوح با بدان بنشست خاندان نبوت اش گمشد ....
خانم دکتر
ای کاش همیشه زمستون بود مصداق کبک برا برخی خوب بود العان که برف نسیت سرتونو کجا کردید
با دلاتون صادق باشید
نه با جیباتون هم فکر باشید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
به گفته حضرت امام خانم مصطفوی مفسد فی الارض است
پاسخ
استاد دانشگاه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۴ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خوارج هم محترمانه به حضرت علی(ع) اعتراض می کردند. تمامی مشکلات ما در طول تاریخ از این فرمایش حضرت علی(ع) است:«لا رأی لمن لا یطاع له»؛ عدم اطاعت از رهبری
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مثبت ومنفی های این سایت خیلی عجیب وغریبه .
پاسخ
سیس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
خفه شو ...........حالا فکر کردی از اولاد امامی هرچرندی که دلت میخواد میسازی؟؟؟یادتون باشه امام فرمودند هرکس نظر شورای نگهبانر قبول نداره منافقه پس خفه شو....خفهنظرشما باشه ازرو احساسات صدام حسینم تبرئه میکنید..این همه سندو مدرک علیهشه....خفه شو خانومه دجال
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطره ای از سال 1363 به تماس تلفنی آقای جنتی اشاره کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی ، گزیده روزشمار خاطرات ایشان در روزهای پایانی فروردین سال 1363 بدین شرح است:

18 فروردین 63

تا ساعت‌ نه‌ صبح‌، مطالعه‌ می‌کردم‌. جلسه‌ شورای‌ سرپرستی‌ سازمان‌ صداوسیما داشتیم‌. مطابق‌معمول‌، مواردی‌ به‌ تصویب‌ رسید. آقای‌ [احمد]جنتی‌ از شورای‌ نگهبان‌، تلفن‌ زدند و از اینکه‌ امام‌، حذف‌ آقایان‌ خلخالی‌ و موسوی‌ تبریزی‌ را به‌ مصلحت‌ ندانسته‌اند و به‌ اعضای‌ شورای ‌نگهبان‌ هم‌ اجازه‌ ملاقات‌ نداده‌اند، ناراحت‌ بودند. از من‌ کمک‌ خواستند که‌ ملاقات‌ بگیرم‌؛ ساعتی‌بعد اطلاع‌ دادند که‌ تعقیب‌ نکنم‌. دوباره‌ عصر، آقای‌ امامی‌ کاشانی‌ [عضو فقهای‌ شورای‌ نگهبان‌]خواستند که‌ یا خودم‌ مطالب‌ آنها را به‌ امام‌ عرض‌ کنم‌ و یا اجازه‌ ملاقات‌ بگیرم‌؛ دومی‌ را ترجیح‌دادم‌. تلفنی‌ از احمدآقا خواستم‌، مشکل‌ را رفع‌ نمایند. برایشان‌ وقت‌ گرفتند.

عصر، رئیس‌ جمهور به‌ منزل‌ آمدند و راجع‌ به‌ اختلافات‌ ارتش‌ و سپاه‌ ـ در حقیقت‌ اختلاف‌سرهنگ‌ صیاد شیرازی‌ و محسن‌ رضائی‌ ـ بحث‌ طولانی‌ کردیم‌؛ کمی‌ پیش‌ رفت‌، ولی‌ نتیجه‌ کامل‌نداشت‌. باید منتظر نتیجه‌ مرحله‌ دوم‌ عملیات‌ خیبر بمانیم‌. احمد آقا هم‌ به‌ ما ملحق‌ شد. درباره‌[وزارت‌] اطلاعات‌ بحث‌ شد؛ قرار شد به‌ فکر وزیر صالح‌ باشیم‌ و برای‌ رفع‌ اختلاف‌ آقای‌ [اسدالله‌]لاجوردی‌ [دادستان‌ انقلاب‌ تهران‌] با اطلاعات‌ سپاه‌ هم‌، از آقای‌ لاجوردی‌ بخواهیم‌،همان‌ اختیارات‌ گذشته‌ سپاه‌ را تا رسیدن‌ به‌ انجام‌ کار [تأسیس‌] وزارت‌ اطلاعات‌ به‌ آنها برگرداند.آقای‌ [عبدالمجید]معادیخواه‌ هم‌ آمد و برای‌ کار بنیاد تدوین‌ تاریخ‌ [انقلاب‌ اسلامی‌] تصمیماتی‌گرفتیم‌؛ قرار شد بودجه‌ آن‌ را از امام‌ بگیریم‌. در جبهه‌ هم‌ مطلب‌ تازه‌ای‌ نداشتند.

19 فروردین 63

عصر، شورای‌ مرکزی‌ حزب‌ [جمهوری‌ اسلامی‌] جلسه‌ داشت‌. بررسی‌ وضع‌ انتخابات‌ وتبلیغات‌، وقت‌ را گرفت‌. معلوم‌ شد، شورای‌ نگهبان‌ از ملاقات‌ با امام‌ در مورد [رد صلاحیت‌]آقایان‌ خلخالی‌ و موسوی‌ تبریزی‌ نتیجه‌ای‌ نگرفته‌ است‌؛ بعضی‌ها از اینکه‌ امام‌، مانع‌ حذف‌ آقایان‌ خلخالی‌ و موسوی‌ تبریزی‌ توسط شورای‌ نگهبان‌ شده‌اند، ناراحت‌ بودند.
پاسخ
نباتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۹ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
پاسخ به دختر امام خیلی خوب بود .خیلی هم رعایت حلش را کردای برای جاهلان متعصب متاسفم که ابراز داشته اند رهبری را نقد کن ولی خانواده امام را خیر . حتی اگر مثل پسر نوح با بدان نشیند. شما از اخرت بیم ندارید. مشرق جان بی طرفی به ثبت اراجیف جاهلان نیست. بایکت کسانی که مصداق (نرود میخ اهنین بر سنگ )را برای کی گذاشته اند
پاسخ
الف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۴۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
منظورت از غلط کردی در مبا انتقادات چه بوذ
پاسخ
راز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
اخه شما کی هستی جسارت کنی فرزند امام را نقد کنی مواجب بگیر اسراییل هستی
پاسخ
امید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
افرین بر بصیرت زهرا مصطفوی
پاسخ
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۷ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بترسید از خدا - چشماتونو باز کنید -برادر گرامی که بی ادب هم هستی - اگه یکم چشماتون باز کنید وضع مملکت و میبینید - وضع مردمو میببند-کور کورانه عمل نکنید - در طول تاریخ خرهایی مانند شما عامل بدبختی مردم شدند - وای بر شما -
پاسخ
اکبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۰ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
598 اگه مردب بذار هر کس فقط یه دونه مثبت یا منفی .اون وقت میدونی همه چیز بزر علیه تو است.
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
منو یاد پسر حضرت نوح انداختی امیدوارم با آدمای بد ننشسته باشه
پاسخ
کاربر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
نویسنده خودش هم نمداند چه نوشته وچه می خواهد.شورای نگهبان با رد صلاحیت هاشمی خودزنی کرد
پاسخ
سید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۴ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ملاک حال افراد است ولی ...
آیا اعضای محترم شورای نگهبان همان افرادند یا تغییر کرده اند؟!
فریادهای خامنه ای زنده باد هاشمی پاینده باد در خطبه های نماز جمعه هنوز در گوشمان است.
با احراز نشدن صلاحیت هاشمی خوراک تبلیغاتی دشمنان مهیا شد تا جایگاه شورا را زیر سوال ببرند.
پاسخ
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
متاسفانه بعد این همه سال عقل شما پیشرفت نکرده عین دوران جاهلیت میگید این گفته آن گفته وهیچ خبری از قانون نیست
پاسخ
مقصود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
شما هرجی دلت خواست نوشتی ولی کاشکی هاشمی را بمیدان میفرستادید تا امار خانم مصطفوی برایت مشخص میشد شما از رای هاشمی سد بزرکی درست کردید که اکر این سد ریزش کند همه شما را با خود خواهد برد
پاسخ
ایرانی دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۳۸ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
با تفکرات کسانی چون نویسنده این متن پاسخ گونه همه بخوانند برای نظامی که خون شهدا پای آن را آبیاری کرده فاتحه مع الاخلاص و الصلوات!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
بعد ازامام همه بفکر خودشان هستند فقط بیت امام ورهبر واقای هاشمی بفکر مردمند حضور هاشمی در انتخابات واجب بود من به هشمی رای میدهم چه باشد وچه نباشد .به ارمانهای هحترام میگزارم.جانم فدای رهبر
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۲ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
امام تنها ومظلوم.......
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۱ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
راستی چرا فرزندان بزرگان گراه میشن؟؟؟؟؟
فرزند حضرت نوخ
فرزند امام حسن عسکری
و......
پاسخ
موسوی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۴۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
مگه نیست ؟ الان تو پازل دشمنه که؟
صدای نامه را نباید در می اورد اونوقت میشد دلسوز نه حالا جانم بصیرت را تقویت کن بابا
پاسخ
مجید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۱۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
با درود
اولا : کسی که جوابیه داده رو معرفی کنید وگرنه مسئول منتشر کننده میباشد.
دوما: کاسه داغتر از آش اگه آقای خامنه ای نیاز بدونند خودشون جواب میدهند به شما چه ربطی داره .
سوما : بجای اینهمه حماقت و نشر اکاذیب بفکر اتحاد و وحدت در خصوص مسائل جاری مملکت باشید،تورم ، گرانی و..........
و اما آخر : واقعا در این مملکت هیچ کس (تاکیدا هیچ کس) از دولت تا رهبری هیچ کس بفکر معیشت مردم نیست فقط شعار و بدست آوردن منافع خودشان،نمیدانم علما و مراجع و روحانییون مردمی کجایند،چرا کفن نمیپوشند ، واقعا که زمان سابق جیره نمیرسیده که با مردم بوده اند ....
یا آخرت نیست یا معتقد به آخرت.
با تشکر
پاسخ
حیران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
یاید عایشه و شترش افتادم تو خود حدیث مفصل ب
پاسخ
انتظاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۰۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
باسلام
فرزند گرامی امام خداوند رحمت کند پدربزرگوارتان راکه فرمودند:پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکتتان آسیبی نرسد
پاسخ
ولایتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
استاد مصطفوی
واقعا ازتان این همه فاصله از ولایت در یک نامه ی کوتاه را توقع نداشتیم
خدا همگان را هدایت خاص بفرماید ان شاءالله
پاسخ
هادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
ضمن رعایت احترام دختر امام ره،از پاسخ منطقی و مودبانه و منتقدانه شما حظ بردیم از اینکه کسی می تواند آزادانه به حرفهای فرزند بنیانگذار نظام انتقاد کند به اینهمه آزادی در نظام جمهوری اسلامی به خود می بالم/ای کاش بی مهری به این نظام ولایی و نوین تمام شود!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
درود بر هاشمي،بعد از مرگ هاشمي مي فهميد كه او مانند بهشتي مظلوم بود و هنوز وبراي هميشه در كنار رهبر ي خواهد بود.امام هميشه مي فرمودند خامنه اي و هاشمي را من بزرگ كردم.
پاسخ
احمد عبد الله زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
هم ، با خیـال ووَهم حـقیقت نمی شود
هم ، درنشاطُ عیـش طریقت نمی شود

هم ، حمـدوذکروتـوبـه بـدرگاه ایــزدی
هم ، پیروی نکردن یـزدان ، نمی شود

هم ، بـا نبـی نشـستنُ هـم رازبــاعــلی
هم ، پا زدن به پــرده عـفـت نمی شود

هم ، فتـح قـله هـای قلعـه خیبـرکناریار
هم ، بـا نـفـاقُ کـفـرُبـه جـنت نمی شود

هم ، دررکـوع وسجـده وهم خلعت ریا
هم ، عهـد با سـران ستم گر نمی شود

هم ، درمقــــام زائـــروزُوارکــــربــــلا
هم ، با نـزول خـوردنُ مستی نمی شود

هم ، اشـکُ آهِ چـــوتمسـاح بــرحسیـن
هم ، سربه نیـزه کردن یاران نمی شود

هم ، درعلــوم حقــه اســـلام جعفـــری
هم ، بـا سـران خائـنُ خاطـی نمی شود

هم ، عافیت طلب نمودنُ همراه عارفان
هم ، درپناه دلـربائی شیـطان نمی شود

هم ، دستومشت کـرده گره درمسیرحق
هم ، بشکه شکم بحلوی دنیا نمی شود

هم ، جنگ نرم کرده به اسلامُ مسلمین
هم ، درمسیـردیـــن ودیـانـت نمی شود

هم ، بـی سیـاسـت وبـی فکـروبی خیال
هم ، با شعـار، عــدل عـدالت نمی شود

هم ، درمقـام حضــرت والای خبـرگـان
هم ، با سـران فتنـه بخلوت ، نمی شود

هم ، شیعــه امیــرامامــان هشـتُ چهار
هم ، بی بصیرتی نمودن الآن نمی شود

هم ، گـمرهـی نمـودن ملابه صد فریب
هم ، پازدن به مکتب وقـرآن نمی شود
عبد الله زاده
پاسخ
حوا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۰۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
نقدت خیلی عالی بود متشکرم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۱ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
جمله امام علی به یارانش :تو حق را به مردمسنجی یا مرد را به حق. انسان باید حق را از روی ملاک مخصوص به خود تشخیص بدهد نه از روی شخصیت ها
پاسخ
بی نشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۰
۰
کاش امام هنوز زنده بود...چقدر جای خالیت را احساس میکنم ... وجودتان پایدار زهرا جان... نشان امام را در بین ما زنده کردید...
دعای شب و روزم این است که امام زمان زودتر ظهور کنه و ما رو نجات بده
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۱۰۹
۰
پیراهن عثمان وخونخواهی او ظاهرا دارد توسط اطرافیان امام (ره)صورت میگیرد
پاسخ
یه تاریخ شناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
دومت گرم گل گفتی
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۲ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
۱
۰
خدایا امام وخانوادهش چه سختی وضلم گشیدن تاامروز ماساخته شود-کار بجایی رسیده که حق سوال هم ندارند-امام روحت شاد وخانواده امام شما درقلب ماجایدارید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها