کد خبر: ۱۳۶۲۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۰۵ خرداد ۱۳۹۲
نویسنده وبلاگ همدلی ملی معتقد است که فقر و بیکاری رقیب کاندیدای محبوبش است؛ از سویی وبلاگ بهمنیار نوشت: جلیلی، مظهر اقتدار ملی.

به گزارش 598، خبرگزاری فارس در نظر دارد تا در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور و تحقق «حماسه سیاسی» مد نظر مقام معظم رهبری، مطالب مفید وبلاگ‌نویسان حامی هر یک از «8 کاندیدای» تایید صلاحیت شده را در سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس، منتشر کند.

گفتنی است مطالبی که در خصوص «علت انتخاب خود، نقاط قوت و مشخصه‌های مثبت» کاندیدای مورد نظر مخاطبان باشد درج شده و مطالب تخریبی علیه کاندیداهای دیگر قابل اطلاع‌رسانی نمی‌باشد.

 

* جلیلی، مظهر اقتدار ملی

 

 

وبلاگ بهمنیار نوشت:

 

ایران امروز به سطحی از قدرت موقعیت در جهان دست یافته که هرگز در تاریخ معاصرش سابقه نداشته است و ما بزرگ‌ترین و سیاسی‌ترین رویداد سیاسی یعنی انتخابات را پیش رو داریم و آنچه اهمیت دارد این است که حماسه اقتصادی در کنار حماسه سیاسی از دید رهبر انقلاب بیان شده است.

رئیس جمهوری که می‌آید اگر نداند معیار سیاست خارجی جمهوری اسلامی جبهه حق و باطل است بی‌تردید به کج راهه خواهد رفت و نظام را دچار مشکل می‌کند، در ایران هویت ایرانی بدون اسلام، ولایت و مردم تعریفی ندارد، ما باید فرد اصلح دارای این ویژگی‌ها را یافته و با حمایت از وی به دغدغه‌های انقلاب نظام اسلامی جامه عمل بپوشانیم.

آنچه اقتصاد امروز ایران به آن نیاز دارد، روشن کردن مجدد مسیری است که باید طی سال‌های گذشته طی می‌شد،اینک وظیفه ما چیست؟

به یقین می‌توان گفت که دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و مذاکره کننده ارشد کشورمان در مذاکرات هسته‌ای را فردی نسبتاً لایق و منطبق بر این شاخص‌ها یافته‌ایم.

از همه مهم‌تر روحیه استکبار ستیزی، روح عزت ملی و اسلامی ایشان و توانمندی و تخصص وی در سیاست خارجی و تسلط بر مبانی اسلام در حوزه سیاست خارجی جامعه اسلامی است.

تا جایی که وی دکترای خود را با موضوع سیاست خارجی پیامبر اسلام (ص) ارائه کرده و در دانشگاه دیپلماسی پیامبر را تدریس می‌کند که می‌توان نمود آنرا در مذاکرات هسته‌ای این چند سال اخیر و نتایج حاصل از آن مشاهده کرد.

در کنار این نکات مثبت و ویژگی‌های مطلوب می‌توان عاری بودن ایشان از حواشی و نکات منفی رئیس جمهور فعلی را بارزه مهمی دانست که قسمت دوم شاخص امام خامنه‌ای را تضمین می‌کند.

با این تفاسیر ما خود را موظف به حمایت از ایشان دانسته و تمام تلاش خود را در عرصه انتخابات معطوف ایشان خواهیم کرد.

در پایان از این بسیجی جانباز که یک پای خود را در میدان احساس تکلیفی بجا و بموقع در دفاع مقدس از دست داده است خواستاریم با دمیدن روحی تازه در گفتمان انقلابی یاوری تمام عیار برای امام‌مان خامنه‌ای عزیز و نماینده صالح مردم ایران در عرصه مبارزه با شیاطین زمان و همچنین آبادانی کشور عزیزمان ایران باشد.

 

* فقر و بیکاری رقیب اصلی محسن رضایی

 

 

وبلاگ همدلی ملی نوشت:

 

وقتی انتظار به سر رسید و اسامی کاندیداهای دارای صلاحیت اعلام شد، برخی به هیاهو برخاستند و انتظار دارند تا از مجاری دیگر نظر شورای نگهبان را کان لم یکن کنند؛ تا اینجای کار اگر که با آرامش و در بستر قانونی باشد اشکالی نخواهد داشت اما ای کاش این اعتراض‌ها منجر به قانون شکنی و به هم زدن جو جامعه نشود.

اگر هر کاندیدایی به هر دلیلی خود را شایسته‌ احراز صلاحیت می‌دانست و نتوانست از راه‌های قانونی صلاحیت خود را تأیید کند،‌ ای کاش همانگونه که به خاطر خدا و مردم احساس تکلیف کرد و به صحنه پا گذاشت (که کار ارزشمندی است)، باز هم به خاطر خدا و مردم از اغتشاش بپرهیزد و اجازه دهند تا مردم در آرامش این روزها را طی کنند.

ای کاش کاندیداهای تأیید صلاحیت نشده از خودشان بپرسند آیا واقعاً کاری که از عهده‌ من بر می‌آمد از دیگران بر نمی‌آید و آیا من نمی‌توانم انرژی و پتانسیلم را در جهت حمایت از رییس جمهور منتخب به کار گیرم؟ به هر حال هدف رضایت خدا و خدمت به مردم است راه بسته نیست.

حالا باید به انتظار انتخاب مردم و برنامه‌های کاندیداها نشست؛ ما ضمن آنکه همچنان به قوت حمایت خود را از دکتر محسن رضایی اعلام می‌داریم،‌معتقدیم که در زمان کنونی توانایی، درایت،‌ دانش،‌آرامش و سعه صدر ایشان شربتی گواراست که می‌تواند کام تشنه‌ سرزمین مادری را سیراب کند و زندگی مردمان را سامان بخشد.

دکتر رضایی به درستی رقیب خود را فقر و بیکاری اعلام کرده است، دو بلایی که اطمینان داریم با حضور ایشان در قامت ریاست جمهوری رخت از این سرزمین خواهند بست.

البته بازار تخریب نیز داغ است؛ برخی علیه یکدیگر دست به افشاگری و رو کردن سندهایی زده‌اند که درستی آنها جای بررسی دارد،‌ اما به هر حال این دسته کسانی هستند که برای رسیدن به قدرت خیلی در قید و بند اخلاق نیستند.

جالب است که در این میانه کسی از مدرک علیه دکتر رضایی صحبت نمی‌کند! این امر خود نشان دهنده‌ آن است که دامن دکتر رضایی پاک‌تر از آن است که حتی بتوان تهمتی به ایشان نسبت داد.

تنها برخی شیطنت‌ها و شایعات مبنی بر انصراف ایشان به نفع این یا آن کاندیدا منتشر می‌شود که نادرستی آنها بسیار واضح است؛ دکتر محسن رضایی بارها تأکید کرده است که این‌بار نوبت دیگران است که به نفع ایشان کنار بروند، وی در این دوره تا آخر همراه مردم خواهد بود؛ البته با نگاهی به انتخابات دور قبل نیز معلوم می‌شود که دکتر رضایی اهل معامله نیست.

بیاییم با همدلی ملی در حمایت از دکتر محسن رضایی، امید را در این سرزمین زنده نگه داریم.

* قالیباف مرد عمل

 

وبلاگ قالیباف همدان نوشت:

دکتر قالیباف: از نظر خودم قالیباف امروز همان قالیباف دوران جبهه و جنگ است با همان روحیه و با همان آرمان‌ها، فقط با تجربه‌تر شده است و البته به مقدار کمتری نیز پیرتر! این قالیباف همان قالیباف است؛ دعا کنید که در این دنیا روسفید باشم.

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها