أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۶۳۸۲
زمان انتشار: ۰۰:۱۵     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲

آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به محمدباقر قالیباف کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

5 خرداد:

20:43: محمدباقر قالیباف کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در جمع مردم کرمان با اشاره به اینکه به عقیده برخی تحریم باعث ایجاد مشکلات در کشور شده است، خاطرنشان کرد: سهم تحریم در مشکلات اقتصادی ایران بسیار اندک‌تر از ضعف مدیریت و سوءتدبیر مسئولان کشور است.

قالیباف با اشاره به اینکه ما امروز گرفتار 2 گروه در کشور هستیم که مانند 2 لبه قیچی هستند که کاری واحد انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: گروه اول سیاست‌زدگانی هستند که با تهمت‌زدن، بداخلاقی، هتک حرمت و بردن آبروی اشخاص حرف از اقتصاد و مسائل سیاسی می‌زنند و گروه دوم افرادی هستند که کار و تلاش می‌کنند اما روح کار و حرکتشان با مبانی و تربیت اسلامی سازگاری ندارد.

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سوءتدبیر و مدیریت موجود در جامعه افزود: در جامعه‌ای که در آن سوءتدبیر موج بزند بی‌گمان فقر و ناامنی حاکم می‌شود، لذا وظیفه ما امروز مجاهدت است و نباید اجازه دهیم مردان مردی که در پشت خاکریز از شرف و عزت مردم دفاع کرده و در مقابل دشمن کرنش نکردند امروز در مقابل ابتدائی‌ترین مشکلات زندگی شکسته شده و فرو بریزند.

قالیباف با اشاره به اینکه به عقیده برخی تحریم باعث ایجاد مشکلات در کشور شده است، خاطرنشان کرد: سهم تحریم در مشکلات اقتصادی ایران بسیار اندک‌تر از ضعف مدیریت و سوءتدبیر مسئولان کشور است.

وی با اشاره به اینکه تحریم‌ها تنها بخش کوچکی از مشکلات ما را ایجاد کرده‌اند خاطرنشان کرد: چنانچه عزت خود را در مقابل دشمن از دست بدهیم نه تنها مشکلات اقتصادی ما حل نمی‌شوند بلکه در مقابل آنان به زانو در خواهیم آمد.


17:49: محمدباقر قالیباف بعدازظهر امروز پس از دیدار با مردم یزد وارد شهر کرمان شد و در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای این شهر با مقام شامخ شهدای 8 سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.

وی سپس در منزل نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان حضور یافت. سیدیحیی جعفری امام جمعه کرمان در این دیدار بر حفظ اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و گفت: امید است تعدد نامزدهای انتخاباتی این دوره موجب خلق حماسه سیاسی شود.

قالیباف پس از دیدار با امام جمعه کرمان به منظور حضور در همایش حماسه‌سازان سیاسی به محل خانه شهر کرمان رفت و در جمع هوادارانش به ایراد سخن پرداخت.(لینک خبر)


16:04: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اخذ مرخصی توسط شهردار تهران تأکید کرده است، گفت: این بدیهی است که قالیباف همزمان با آغاز مهلت رسمی تبلیغات انتخاباتی برای فعالیت به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از شهرداری تهران مرخصی گرفته است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف با بیان اینکه علاقمندان قالیباف در سراسر کشور حضور دارند و با انگیزه‌های بالا و امکانات مردمی تشکل‌هایی را سامان داده و از وی حمایت می‌کنند، تصریح کرد: این حمایت بیشتر از شخص آقای قالیباف، نماد حمایت از اندیشۀ جهاد، کار و تلاش برای خدمت به مردم است.(لینک خبر)


14:06: پرویز اسماعیلی سخنگوی ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی از سفر محمد باقر قالیباف به استان زنجان برای دیدار برای دیدار با مردم این استان خبر داد و گفت: قالیباف صبح دوشنبه وارد زنجان می‌شود و پس از زیارت مزار شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه زنجان دیدار و گفت‌وگو می‌کند و ‌‌حدود ساعت 10:30 تا 12 نیز از نزدیک با مردم مومن و سرافراز استان زنجان در محل مسجد جامع این شهر دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف پس از زنجان به اردبیل سفر می‌کند، گفت: قالیباف بعد از سفر به زنجان برای دیدار با آیات عظام مهدوی‌کنی و یزدی به تهران باز ‌می‌گردد و  انشاء‌الله برای سفر و دیدار با مردم مهربان استان اردبیل برنامه‌ریزی خواهد شد.(لینک خبر)


14:03: ستاد مردمی همیاران پیشرفت نسخه 16‌‌هزار صفحه‌ای ‌برنامه‌های قالیباف را به رؤسای 300 دانشگاه کشور ارسال کرد. محمدعلی حسن‌پور سخنگوی ستاد مردمی همیاران پیشرفت در همین زمینه اظهار داشت:‌ این برنامه‌ برای رؤسای 300 دانشگاه ارسال شده و قرار است نظرات اعضای هیئت علمی دانشگاه‌‌ها و اساتید درباره این برنامه‌ها به این ستاد ارسال شود.(لینک خبر)


12:32: مسعود اسلامی رئیس ستاد مردمی حمایت از محمدباقر قالیباف که با عنوان «هم‌صدا» آغاز به‌کار کرده است، در تشریح فعالیت ستادهای «هم‌صدا» اظهار داشت: فعالیت‌های ستاد مردمی حامیان دکتر قالیباف از آغاز زمان رسمی تبلیغات (سوم خرداد) شروع شد و تا 24 ساعت قبل از آغاز زمان رأی گیری خاتمه می‌یابد.

وی افزود: اکنون 110 میلیون کاربر تلفن همراه از هر قشر، طیف و سِنّی در کشور وجود دارد که ما به دلیل کاربرد بالای آن و دارابودن زبان‌های تصویر، کتابت، فیلم و موسیقی و عدم محدودیت زمانی و مکانی این وسیله ارتباطی، یکی از محورهای مهم تبلیغاتی خود را در این بخش متمرکز کرده‌ایم.

رئیس ستاد مردمی حمایت از محمدباقر قالیباف خاطرنشان کرد: سایت «هم‌صدا» به عنوان مهم‌ترین حلقه ارتباطی ما با مردم به آدرس www.hamseda-s.com و www.hamseda92.ir در دسترس آحاد مردم قرار دارد.(فارس)


12:24: محمد‌باقر قالیباف ظهر امروز در جمع مردم شهر یزد اظهار داشت: با همه سختی‌هایی که این روزها داریم، همین که خدا عمر ما را در این مقطع قرار داده تا در سایه یک نظام اسلامی باشیم، شاکر هستیم، هرچند شکر این نعمت بزرگ را نمی‌توانیم به جا آوریم.

وی گفت: مردم از یک مدیر انتظار ندارند که نظریه‌پرداز باشد، بلکه مدیر حرفی که می‌زند، باید طوری باشد که مردم احساس کنند دغدغه‌های خودشان را از خود او می‌شنوند، پاسخ آن دغدغه‌ها را هم به جای اینکه با گوش خود بشنوند در زندگی روزانه خود آن را حس کنند.(لینک خبر)


12:12: محمدباقر‌قالیباف‌ عضو‌ائتلاف پیشرفت در‌جریان سفر‌به استان‌یزد،‌ پس از دیدار با امام جمعه شهر یزد با حضور در آسایشگاه جانبازان ثامن‌الائمه این شهر با جمعی از جانبازان قطع نخاعی ویلچری و تنفسی دوران دفاع مقدس دیدار کرد. در بدو ‌ورود قالیباف به آسایشگاه جانبازان یزد، محمدعلی پورباقری، جانباز قطع نخاعی در عملیات بیت‌المقدس به استقبال قالیباف آمد و با وی به‌گفت‌وگو پرداخت.(لینک خبر)


11:47: علی‌اصغر خانی مشاور محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، وی همچنین به برنامه‌های اقتصادی قالیباف اشاره کرد و افزود: محمدباقر قالیباف در عرصه اقتصادی ارتباط خوبی با اساتید دانشگاه و اساتید بازار برقرار کرده و تلفیقی میان تئوری و عمل ایجاد کرده و به محض اینکه مردم او را انتخاب کنند برنامه‌های خود را عملیاتی خواهد کرد.

مشاور محمدباقر قالیباف تصریح کرد:‌ نزدیک به 30 نفر در حوزه اقتصادی برنامه‌های قالیباف را تدوین‌کرده‌اند و این برنامه‌، برنامه‌ای کاربردی است.(لینک خبر)


10:21: محمد باقر قالیباف صبح امروز به دیدار آیت‌الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یزد رفت و با وی دیدار و گفت‌وگو کرد. آیت‌الله ناصری در این دیدار، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زینب کبری(س)، گفت: من شما را از مدت‌ها قبل می‌شناسم؛ چه در دوره دفاع مقدس و حضور درجبهه ها و چه فعالیت‌هایی که بعد از آن داشته‌اید. هدف و مبدا حرکت شما نیز برای حفظ اسلام و انقلاب بوده است. انشاءالله اگر خداوند اراده فرمود و مردم توجه کردند، برنامه شما بر این باشد که از حمایت‌کنندگان اسلام باشید و کمال الهی و رسیدن به خدا را به عنوان هدف اصلی خلقت بشر در نظر داشته باشید.

آیت‌الله ناصری با اشاره به سوابق قالیباف در انجام فعالیت‌های دینی،گفت: سوابق کاری شما در شهرداری و همچنین اقدامات شما را در تاسیس خانه‌های قرآنی و مساجد دیده‌ام. احساس می‌کنم اگر شرایط محقق شود،‌ حرکت بزرگی خواهید داشت و تحول بزرگ فرهنگی، اقتصادی و همچنین حرکت زیر‌ساختی برای تحول درآموزش و پرورش و فرهنگ صورت می‌گیرد تا فرزندان جامعه ما از ابتدا مؤمن، متعهد، عالم و فکور بار بیایند.

محمدباقر قالیباف نیز گفت: واقعیت آن است که کشور ما دارای منابع اقتصادی و انسانی مناسبی است و امید می رود بتوانیم با تدبیر مناسب و مدیریت صحیح به این منابع جهت دهی کنیم. آن وقت می‌توانیم کمک شایانی به مردم کرده و زمینه زیست مومنانه را فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر فقر و تنگدستی در جامعه وجود داشته باشد، آسیب‌های اجتماعی و مشکلات بزرگ به وجود می‌آید. در چند سال اخیر برنامه ما این بود که شهرداری را از سازمان خدماتی به نهادی اجتماعی و فرهنگی تبدیل کنیم، با این هدف که بستری برای عبادت خدا از سوی مردم فراهم شود. ان‌شاءالله با دعای شما و کمک مردم شرایطی برای خدمت بی‌منت به مردم فراهم شود. (لینک خبر)


09:54: حسین مظفر رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در نامه‌ای با اعلام استعفای خود از ریاست ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: به نظر می‌رسد ادامه بلاتکلیفی و به تاخیر انداختن معرفی فرد واجد شرایط تا بعد از مناظره های صدا وسیما به امید احتمال در تغییر معنادار آرای مردمی هر یک از نامزدهای ائتلاف، موجب سرگردانی هواداران و بلاتکلیفی نیروهای اصولگرا و ارزشی و به هدر رفتن سرمایه های انسانی و جذب هواداران به سوی نامزدهای دیگر خواهد شد.

در متن استعفای حسین مظفر از ریاست ستاد انتخاباتی ائتلاف پیشرفت آمده است: به نظر اینجانب نیز تصمیم  شورا بر خاتمه یافتن فعالیت ستاد در شرائط فعلی و تغییر ماموریت ستاد از حالت ائتلافی به سوی حمایت از فرد واجد شرایط آن هم پس از تأیید صلاحیت‌ها توسط شورای محترم نگهبان و شفاف شدن آرایش سیاسی نامزدها و قطعی شدن اطلاع از رقابت‌ها توجیه منطقی داشته و به ویژه با ملاحظه نتایج حاصله از ده‌ها نظرسنجی از نهادهای رسمی و معتبر نظام اسلامی، زمینه برای تصمیم‌گیری و عمل به میثاق اعضای محترم شورا فراهم گردیده و با وصف سه رکن اساسی ائتلاف که مشروعیت، کارآمدی و مقبولیت مردمی است، هم اینک تحقق یافته است. به نظر می‌رسد ادامه بلاتکلیفی و به تأخیر انداختن معرفی فرد واجد شرایط تا بعد از مناظره‌های صدا وسیما به امید احتمال در تغییر معنادار آرای مردمی هر یک از نامزدهای ائتلاف، موجب سرگردانی هواداران و بلاتکلیفی نیروهای اصولگرا و ارزشی و به هدر رفتن سرمایه‌های انسانی و جذب هواداران به سوی نامزدهای دیگر خواهد شد که به نفع هیچ‌یک از اعضای محترم شورا نخواهد بود. (لینک خبر)


09:49: کمال‌الدین پیرمؤذن عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این فراکسیون گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا از ولایتی و قالیباف دعوت کنیم تا برای تشریح برنامه‌هایشان در این فراکسیون حضور یابند که این دیدار در روز سه‌شنبه این هفته انجام می‌شود و عمده محورهای این نشست، وحدت اصولگراها در انتخابات ریاست جمهوری و همین‌طور برنامه‌ریزی برای حمایت فراکسیون از یکی از کاندیداهاست.

وی تاکید کرد: به طور قطع گزینه نهایی فراکسیون رهروان در انتخابات ریاست جمهوری، قالیباف و ولایتی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس در ادامه به موضع لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری برای حمایت از کاندیدایی خاص اشاره کرد و افزود: آقای لاریجانی به دلیل اینکه می‌خواهند دولت آینده با مجلس تعاملات لازم را داشته باشد، در این موضوع ورود نمی‌کند اما لاریجانی هم به ولایتی و هم به قالیباف علاقه‌مند است. (لینک خبر)


09:33: محمد‌باقر قالیباف دقایقی پیش وارد شهر یزد شد و مورد استقبال مردم این شهر قرار گرفت. وی همچنین قصد دارد در این سفر به یکی از آسایشگاه جانبازان جنگ تحمیلی سر بزند و با همسنگران دیروز خود تجدید دیدار کند.

قالیباف دقایقی پیش با حضور در گلزار شهدای شهر یزد با اهدای گل و قرائت فاتحه به این شهیدان بزرگوار ادای احترام کرد. وی همچنین بر سر مزار شهیدان  حمید قصیری، محمد‌علی دانش مقدم، سید‌جعفر میرجلیلی و عباس فتحی‌نژاد حاضر شد و به آنها ادای احترام کرد.

قالیباف از مسئولان محلی درباره مزار شهید جعفراده فرمانده  تیپ الغدیر یزد پرس‌و‌جو کرد و به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت. قالیباف پس از حضور در قطعه شهدای گمنام، گلزار شهدا را به سوی دفتر امام جمعه یزد ترک کرد.(لینک خبر)


09:21: سید‌موسی پور‌موسوی ‌با حضور در جمع حامیان ‌محمد‌باقر قالیباف نامزد یازدهمین دوره ریاست جمهوری، در تالار حافظ بجنورد گفت: راه‌حل قالیباف برای این مسئله به دوبخش اساسی تقسیم می‌شود که استفاده از مکانیزم مدیریت بحران و تعیین اولویت‌ها و همچنین ایجاد وحدت و انسجام در مردم با آموزش عمومی مهمترین عناوین آن است.

پورموسوی درباره راه‌حل‌های ‌قالیباف برای حل مشکلات اقتصادی و پیشرفت کشور نیز گفت: قالیباف از هشت سال پیش، پس از شکست در انتخابات84، با همیاری مجموعه‌ای قدرتمند از متخصصان و کارشناسان در پی تدوین برنامه‌ای جامع برای ریاست جمهوری بوده است که تمامی مسائل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و دیپلماسی را در آن مد‌نظر قرار داده و تدوین این برنامه را با سه رویکرد ملی، منطقه‌ای و محلی انجام داده است.(لینک خبر)


09:11: "سیدکمال سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تعیین گزینه نهایی این جبهه برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در حال حاضر جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال رایزنی با تمام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری است اما از میان آنها به ترتیب ولایتی، قالیباف و جلیلی از شانس بیشتری برخوردار هستند. (باشگاه خبرنگاران)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها