يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۶۳۸۴
زمان انتشار: ۰۰:۲۰     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲

آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

5 خرداد:

20:00: سعید جلیلی کاندیدا انتخابات ریاست در برنامه «با دوربین» در شبکه اول سیما با بیان اینکه پایبندی به گفتمان ناب دینی و همراهی مردم دو عامل اصلی موفقیت کشور بوده و هرگاه از این دو فاصله گرفتیم موفقیت‌های ما هم کاهش یافت، گفت: این سنت خداست که اگر این دو مولفه جمع شد، می‌توان به موفقیت رسید. البته با ادعا نتیجه کسب نمی‌شود بلکه باید عمل صالح در همه عرصه‌ها ساری و جاری شود و کسی که در مقام ریاست‌جمهوری قرار می‌گیرد باید این باور و تلاش را داشته باشد تا عمل صالح را متناسب با دستگاه‌های اجرایی ظهور بدهد.

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه متاسفانه الان بعضاً مردم ما که سروکارشان با مسائل اداری است، احساس نگرانی‌ می‌کنند که چگونه از هفت‌ خوان رد شوند، اظهار داشت: این موانع نه تنها نباید باشد بلکه ساختار اجرایی باید ظرفیت‌ها را شکوفاتر و فعال‌تر کند.

به گفته جلیلی الان جامعه از تورم رنج می‌برد. یک ظلم اساسی به مردم مالیات تورمی است که بیشتر آثار سوء آن متوجه اقشار ضعیف است.در حال حاضر شوراهای زیادی برای بحث‌های اقتصادی داریم که وجودشان ضروری است اما نیازمند آن هستیم که این شوراها در قالب یک سازوکار به صورت هماهنگ تصمیم‌ بگیرند. ضمن اینکه نباید همان که قانونگذار است خودش هم مجری باشد و در عین حال، ناظر هم خودش باشد.


17:02: علی باقری معاون امور بین‌الملل دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی که صبح امروز به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در این دانشگاه حاضر شده بود، طی سخنانی اظهار داشت: ‌جلیلی برنامه‌های اقتصادیش را در مسیر تبلیغات تا روز انتخابات تبیین می‌کند اما محور بحث‌های اقتصادیش همان‌طور که در سخنان اخیرش اشاره کرد، اتکا به توانمندی‌های داخلی است که با ایجاد ظرفیت آزاد می‌شود تا بتوانیم از این طریق در تعامل با جهان دست برتر داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال دانشجویی در این مورد که با توجه به اینکه تیم جلیلی در سال‌های اخیر فقط در موضوع پرونده هسته‌ای درگیر بوده و آشنایی با کارهای اجرایی ندارد، چگونه وارد عرصه انتخابات شده است، اظهار داشت: از مدت‌ها قبل موضوعات مختلف هسته‌ای کشور از جمله مباحث حقوقی، فنی،‌ عملی و ... در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مدیریت و پیگیری می‌شود.

باقری افزود: اینکه برخی می‌‌گویند جهان کدخدا دارد، این گفته منجر به این می‌شود که شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا اعلام می‌کند که میان کاندیداهای انتخابات ایران افرادی هستند که بهتر می‌توان با آنها مذاکره کرد. بهتر مذاکره کردن در نظر آمریکایی‌ها به چه معناست؟(لینک خبر)


15:44: حجت‌الاسلام  سمیعی، به عنوان رئیس ستاد سعید جلیلی در گیلان منصوب شد. سمیعی یکی از رزمندگان 8سال دفاع مقدس بوده و هم‌اکنون عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان ‌است. (لینک خبر)


15:30: اربعین آیت الله تائبی امام جمعه موقت ساری پنجشنبه هفته جاری باحضور ‌سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در محل مسجد جامع ساری برگزار می‌شود. (لینک خبر)


14:48: علی باقری رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در حاشیه مراسم سخنرانی‌اش در دانشگاه تربیت مدرس که صبح امروز به دعوت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص سفرهای استانی جلیلی، اظهار داشت: سفرهای استانی جلیلی از این هفته آغاز می‌شود و وی به استان‌ها سفر خواهد کرد.

وی در خصوص رابطه جلیلی و لنکرانی و علت دیدار نکردن جلیلی با آیت‌الله مصباح‌یزدی در جریان سفر به استان قم، گفت: همانطور که دیدید، لنکرانی به نفع جلیلی کناره‌گیری کرد و علت دیدار نکردن جلیلی با آیت‌الله مصباح‌یزدی نیز این بود که با توجه به اینکه سفر جلیلی در روز سه شنبه انجام شد و آیت‌الله مصباح‌یزدی در این روز دیداری ندارند، بنابراین جلیلی به دیدار آیت‌الله مصباح نرفت. (لینک خبر)


13:42: یک منبع آگاه گفت: ائتلاف فراگیر آبادگران که در راستای انتخابات شوراها فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد، در انتخابات ریاست‌جمهوری از سعید جلیلی حمایت خواهد کرد.

در این ائتلاف افرادی چون حسن بیادی، مهدی چمران، عباس شیبانی و حبیب کاشانی حضور دارند. پیش از این نیز حسن بیادی در جلسه‌ای اعلام کرده بود تمامی ستادهای این ائتلاف در تهران در اختیار سعید جلیلی قرار خواهد گرفت. (باشگاه خبرنگاران)


11:14: "سید‌حسین نقوی‌حسینی" ضمن تشریح آخرین وضعیت فعالیت انتخاباتی ستادهای "سعید جلیلی" در شهرستان‌های استان تهران، اظهار داشت: ستادهای مردمی در حمایت از سعید جلیلی در بیش از نیمی از شهرستان‌های استان تهران تشکیل شده و ما وظیفه برقراری هماهنگی میان ستادهای مردمی را که به صورت خودجوش تشکیل شده‌اند، بر عهده داریم.

وی خاطر نشان کرد: سخنرانی‌ها و نشست‌هایی انتخاباتی برای سعید جلیلی در شهرستان‌ها پیش بینی شده است که برنامه زمان‌بندی آن در آینده اعلام خواهد شد.


11:13: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که نامزدی شما در انتخابات با برنامه قبلی بود یا دفعتاً صورت گرفت؟ تصریح کرد: هیچ کدام از این دو نبود چراکه عرصه ریاست‌جمهوری بسیار مهم است و نمی‌توان بدون بررسی وارد آن شد و نیاز به کاری پروسه‌ای ‌دارد و باید در یک نقطه به جمع‌بندی رسید و آن را انجام داد، من نیز در آن روز ثبت‌نام به این جمع‌بندی رسیدم و آن را انجام دادم.

وی درباره مهمترین برنامه اقتصادی دولت خود گفت: تورم، هدفمندی یارانه‌ها و مشارکت دادن مردم در اقتصاد سه موضوع مورد تأکید بنده است ولی مهمتر از اینها چگونگی ساختار اجرایی دولت است که ظرفیت این سه اولویت را محقق کند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره نظر وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص انتخابات ایران اظهار داشت: موضوع انتخابات در آمریکا همواره مورد سوال بود و من حتی این موضوع را از خانم اشتون پرسیدم که چرا در آمریکا با 200 سال قدمت و 250 میلیون جمعیت در هر انتخابات فقط به دو نامزد اجازه ورود داده می‌شود؟ آیا در آمریکا هیچ اندیشمند و یا فردی ظرفیت حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را ندارد؟ با این سوال‌ها می‌توان فهمید که امروز آمریکا باید به جهان پاسخگو باشد که با چه منطقی ادعای دموکراسی می‌کند.

وی درباره حضور بانوان در کابینه خود تصریح کرد: بحث اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام، نگاه به بانوان است و به نظر من آن چیزی که اهمیت دارد، ظرفیت زنان است که باید باعث پیشرفت آنها شود. برخی از سوالات مبنای غلطی دارد چراکه پارادایم غرب را مطرح می‌کند.(‌باشگاه خبرنگاران)


09:48: ستاد باران ائتلاف سراسری اساتید و دانشجویان با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حمایت از سعید جلیلی دلایل این حمایت را اعلام کرد. در این بیانیه آمده است: ائتلاف سراسری اساتید و دانشجویان حامی دکتر سعید جلیلی در وهله نخست خواهد کوشید ضمن پایبندی به اصول مترقی انقلاب اسلامی تمام مساعی خود را در تحقق حماسه سیاسیِ مدنظر مقام عظمای ولایت به کار بندد و تمام کوشش خود را در جهت سازماندهی و به کارگیری توان دانشگاهی کشور در مسیر انتخابِ برخواسته از بصیرت، تقوا و آینده نگری به کار گیرد و ضمن ترسیم دورنمای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در چارچوب مطالبات این قشر فرهیخته از نظام اجرایی کشور، آن‌را نمایندگی کند.

این بیانیه می‌افزاید: شورای مرکزی این ائتلاف پس از بررسی‌ها و مطالعات و جلسات متعدد در زمینه مقایسه حاضرین در انتخابات حمایت قاطع خود را از ‌سعید جلیلی در انتخابات آتی اعلام می‌کند و امید واثق دارد حضور جناب آقای ‌سعید جلیلی به عنوان نماد افتخار، مقاومت و ایستادگی بر مسند ریاست جمهوری اسلامی ایران اهداف و آرمان‌ها‌ را تحقق بخشد. (لینک خبر)


09:20: حجت‌الاسلام سید‌حامد معلمی امروز در جمع خبرنگاران در بیان گزارشی اجمالی از فعالیت‌های ستاد حوزوی ‌سعید جلیلی مهمترین فعالیت‌ها صورت گرفته را در حوزه‌های شناسایی، جذب و اعزام مبلغین حامی دکتر جلیلی برای تبلیغ ایشان در سراسر کشور اعلام کرد.

وی با توجه به برنامه‌های آتی ستاد حوزوی حیات طیبه بیان کرد: دو همایش به منظور ساماندهی و هماهنگی بیشتر بین طلاب و روحانیون مبلغ جلیلی در این هفته و هفته آینده در قم برگزار خواهد شد که در این جلسات اساتید مطرح حوره به سخنرانی خواهند پرداخت.

معلمی گفت: گروهی از طلاب فاضل در روزهای گذشته رایزنی‌های فراوانی را با علما و فضلای حوزه‌های علمیه قم انجام داده‌اند که ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک بیانیه حمایتی اساتید و فضلاء حوزه‌های علمیه از ‌سعید جلیلی تکمیل و منتشر خواهد شد.

وی همچنین از سفر دوم سعید جلیلی در روزهای آینده به قم و دیدار با طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خبر داد.(لینک خبر)


09:11: "سیدکمال سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تعیین گزینه نهایی این جبهه برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: در حال حاضر جبهه پیروان خط امام و رهبری در حال رایزنی با تمام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری است اما از میان آنها به ترتیب ولایتی، قالیباف و جلیلی از شانس بیشتری برخوردار هستند.(باشگاه خبرنگاران)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها