أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۶۵۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همه باید توانایی نظام اسلامی را نشان دهیم گفت: کار دولت در بخش مسکن مهر اقدامی انقلابی و آسمانی بوده است.
به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، علی نیکزاد پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح متمرکز سه طرح عمرانی در گلستان افزود: دو اتفاق مهم در راه و شهرسازی رخ افتاده است که یکی مسکن مهر و احیای گفتمان حضرت امام و قانون اساسی و احیای سنت قرض الحسنه است.
وی اظهار داشت: هشت سال قبل برای گرفتن وام قرض الحسنه سه میلیون تومانی مشکلات عدیده ای بود ولی گفتمان سنت قرض الحسنه در این دولت احیا شد.
 
وی عنوان کرد: تامین تسهیلات زیربنایی، تحکیم نهاد خانواده، تسریع در اشتغال، مسکن، صدور خدمات فنی و مهندسی، کاهش تورم از مهمترین خدماتی بود که دولت در بخش مسکن و دیگر بخشها به مردم داد.
 
نیکزاد بازپرداخت وام 20 ساله و زمین رایگان را از مزیتهای پروژه مسکن مهر دانست و گفت: خدمت بی منت در بخش مسکن بالاترین هدیه دولت به مردم بود ه است.
 
نیکزاد گفت: در بخش مسکن در گلستان تاکنون 88 هزار واحد طراحی شده که 33 هزار واحد آن تا آخر سال به انمام می رسد و 14 هزار و 130 واحد امروز با مرکزیت سرخنکلاته با اعتبار640 میلیارد تومان بهره برداری شده است.
 
امسال همه استانها به خط ریلی وصل می شوند
 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تا پایان سالجاری تمام استانها به خط ریلی وصل می شوند، گفت: همچنین در بخش حمل و نقل ریلی،  57 هزار و 600 کیلومتر راه آهن، بزرگراه راه اصلی، فرعی و ... در این دولت به بهره برداری رسید و 41 هزار  و 500 کیلومتر نیز اعم از بزگراه و ...  در دست ساخت است.
 
نیکزاد یادآور شد: از این میزان 2500 کیلومتر آزادراه، هشت هزار و 500 کیلومتر بزرگراه 12 هزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی، 8500 کیلومتر راه آهن و 10 هزار کیلومتر در بخش راه روستایی و آسفالت در حال انجام است.
 
وی افزود: راه آهن گرگان - اینچه برون راه ویژه  و بخشی از راه آهن بین المللی است که 700 کیلومتر در قزاقستان، 120 کیلومتردر ترکمنستان و 110 کیلومتر با اعتبار بالغ 133 میلیارد تومان در ایران انجام شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها