أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۳۶۷۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
جمال طاهری گفت: یادواره شهید نوشیعه مالکوم شباز، نوه مالکوم ایکس،‌رهبر مسلمانان آمریکا؛ با حضور خانم مرضیه هاشمی (ملانی فرانکلین)؛ مجری پرس تی وی ، رضا هاشمی؛ دوست شهید مالکوم شباز و اسلام جمال گلزاری از دوستان شهید ماکوم شباز و نماینده سامی یوسف در ایران، برگزار خواهد شد.

مسئول بخش ره یافتگان بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با اشاره به شهادت مالکوم شباز به دست نیروهای امنیتی امریکا تاکید کرد: شهادت مالکوم شباز شباهت بسیار زیادی به شهادت ادواردو آنیلی (مولتی میلیاردر ایتالیایی) داشت، هم از نظر بایکوت خبری و هم از این لحاظ که هر دو مظلومانه مانند اوباش و قاچاچیان در رسانه های غربی معرفی شدند و این سندی دیگراز برخورد غرب با آزادیخواهان و بویژه ترس آنها از نشر اسلام ناب محمدی و جمهوری اسلامی ایران است.

طاهری افزود: انجمن اسلامی شهید ادواردو آنیلی که از نزدیک با مالکوم شباز آشنا بوده و سال گذشته برای آوردن وی به ایران تلاش می کرد، این بزرگداشت را با حضور تنی چند از دوستان مالکوم که در جریان جزئیات شهادت او هستند؛ برگزار می نماید.

گفتنی است مراسم یادبود شهید مالکوم شباز پنجشنبه 9 خرداد ساعت 14 در خانه مشروطیت اصفهان برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها