کد خبر: ۱۳۷۳۱۵
زمان انتشار: ۰۳:۱۶     ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
آخرین اخبار انتخاباتی مربوط به سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را می‌توانید در این خبر بخوانید:

9 خرداد:

 

11:29: ستاد فرزندان شاهد و ایثارگر حامی سعید جلیلی با صدور بیانیه‌ای راه‌اندازی شد. این ستاد ‌با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: با استعانت از پروردگار متعال و نظر حضرت ولی عصر (عج) و با توجه به نام گذاری سال 1392 به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» بر خود واجب می‌دانیم تا همانند همیشه با اقتدار و تمام توان لبیک گویی فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم. (حیات طیبه)


10:47: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه 11 خرداد در ادامه سفرهای استانی خود به قزوین و رشت سفر می‌کند. جلیلی امروز نیز به استان اراک سفر می‌کند. (لینک خبر)




8 خرداد:

23:34: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که امشب در جمع حامیانش در مسجد شهید بهشتی تهران سخن می‌گفت، تصریح کرد: امروز مردم با چند مشکل گرانی، بیکاری، مسکن درگیر هستند اما اگر ظرفیت‌هایمان را به خوبی به کار بگیریم، دیگر شاهد چنین مشکلاتی نیستیم؛ آیا ظرفیت‌های کشور نمی‌تواند این موارد را مدیریت کند؟ این مشکلات را می‌توان به خوبی حل کرد که جوانان نه تنها دنبال کار باشند بلکه خود کارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: چرا دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و سرمایه ایرانی را اجرا نکردیم؟ اگر می‌خواهیم تولید را حمایت کنیم، باید واردات کالاهای خارجی را مدیریت کنیم که اگر اینگونه نباشد، حتما تولیدکننده داخلی را تضعیف کرده‌ایم.‌

جلیلی اضافه کرد: اگر چند مورد را اصلاح می‌کردیم و به کشاورزانمان آموزش می‌دادیم، تولید داخلی گندم را از 11 میلیون تن می‌توانستیم به راحتی به 22 تن برسانیم که در این صورت علاوه بر تامین نیاز داخل می‌توانستیم صادرات هم داشته باشیم. در شرایطی که ارز را به زحمت جمع می‌کنیم، فقط در سال 90، 39 میلیون دلار را صرف واردات چوب بستنی کردیم، در صورتی که می‌توانستیم همان را در روستاهای خودمان تولید کنیم و با این 39 میلیون دلار تولید شغل کنیم. (لینک خبر)


20:39: محمد سلیمانی عضوی شورای مرکزی جبهه پایداری از تشکیل جلسه تیم اقتصادی سعید جلیلی با حضور وی، داودی، کاظمی، اسکندری، درخشان و زاهدی‌وفا در ظهر امروز خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه عده زیادی از اساتید حوزه و دانشگاه حضور داشتند و مباحث مختلف اقتصادی و برنامه‌های اقتصادی جلیلی مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

سلیمانی گفت: در این جلسه درباره مسایلی نظیر نقدینگی، مهار تورم و مدیریت نقدینگی، توسعه و رابطه آن با عدالت، موضوع رشد اقتصادی، کاهش فاصله طبقاتی و توانمندسازی عموم مردم و دسترسی آنها به منابع اطلاعاتی و منابع سرمایه‌ای، ‌چگونگی مبارزه با فساد، اصلاحات نظام بانکی و شفافیت امور بحث و بررسی شد.(فارس)


20:21: زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه در همایش بانوان حامی سعید جلیلی، طی سخنانی گفت: سعید جلیلی یکی از پدیده‌های استقامت و پایداری در دوران معاصر است و ما به دلایل مختلف اعتقادمان این است که وی تنها معرف گفتمان مقاومت و ایثار است و وجه تمایز جلیلی گفتمان سازش‌ناپذیری وی در مقابل آمریکاست.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: جلیلی با رفتار خود نشان داد که در چارچوب انقلاب حرکت می‌کند. وی در مذاکرات، از پای میز به خاطر نماز‌جمعه‌ای که قرار است در آلماتی برگزار شود، بلنده شده و به نماز جمعه می‌رود، این رفتار شعار و نماد ارزش‌گذاری فرهنگی است. (لینک خبر)


20:07: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،‌ در همایش بانوان حامی وی که عصر امروز به همت خواهران ستاد "مقاومت؛رمز پیشرفت" در سالن اجتماعات تفاهم برگزار شده بود، گفت: اخیراً نگاهی شکل گرفته است و در فیلم‌ها نشان داده می‌شود که مثلاً خانمی در جنگ تحمیلی در حال آرپیجی زدن است که این نگاه صحیحی نیست، حضور زنان در عرصه‌های مختلف انقلاب مجاهدانه بوده است.

جلیلی افزود: در زمانی‌که معاونت اروپا و آمریکای وزارت خارجه را برعهده داشتم، در مصاحبه‌های گوناگون این موضوع را اعلام می‌کردم که غرب شان زن را پایین آورد و به آن بی‌حرمتی کرد و امروز باید ما مدعی حقوق زن در جهان باشیم و یکی از بحث‌های اساسی که هر کس منتخب مردم می‌شود، باید آن را دنبال کند، همین بحث است که مبتنی بر نگاه اسلامی به حضور زن و نقش اساسی آن در خانواده از ظرفیت‌های زنان استفاده شود. (لینک خبر)


15:02: سیدمجتبی نعیمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان اینکه جلیلی شنبه بعد از نماز مغرب و ‌افزود: هنوز مکان سخنرانی وی  قطعی نشده است ولی به احتمال زیاد در مهدیه رشت با مردم گیلان و شهرستان رشت دیدار خواهد کرد، ستاد مردمی جلیلی در استان گیلان نیز آمادگی لازم برای استقبال باشکوه از وی ‌را دارد. (لینک خبر)


13:56: علیرضا زاکانی در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی با حداد عادل عضو ائتلاف پیشرفت که بعد از ظهر امروز در دفتر این جبهه برگزار شد، طی سخنانی گفت: اعضای شورای مرکزی جبهه حماسه‌سازان انقلاب اسلامی در روزهای آینده نشستی با سعید جلیلی برای گفت‌وگو و شنیدن برنامه‌های وی برگزار می‌کند. (لینک خبر)


13:50: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا پنج‌شنبه در دومین سفر استانی خود به اراک سفر می‌کند. جلیلی در این سفر علاوه بر سخنرانی در مسجد الزهرا(س) این شهر، به زیارت گلزار شهدای اراک می‌رود و سپس با امام جمعه این شهر دیدار و گفت‌وگو می‌کند. (لینک خبر)


11:44: همایش بانوان حامی سعید جلیلی بعد از ظهر امروز چهارشنبه برگزار می‌شود. این برنامه در تالار تفاهم واقع در بلوار کشاورز از ساعت 17 امروز آغاز می‌شود و در این برنامه علاوه بر جلیلی، انسیه خزعلی رئیس دانشگاه الزهرا (س)، فرشته روح‌افزا و خانم جوادی سخنرانی خواهند کرد. (لینک خبر)


11:12: کامران باقری‌لنکرانی عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: انکار نمی‌کنم عده‌ای به دنبال این بودند که بنده احراز صلاحیت نشوم؛ نگاهی به آنچه ‌در برخی سایت‌ها آمده است، این عزم را نشان می‌داد اما حمایت فقیهی ارزشمند چون حضرت آیت‌الله مصباح‌یزدی از این حقیر و شهادت ایشان چیز کمی نبود.

وزیر سابق دولت افزود: برخی از اعضای دولت نهم مکاتبه‌ای را تهیه کرده بودند و همه شواهد دال بر تایید صلاحیت بنده بود اما با حضور قطعی جلیلی و به خصوص بعد از دیدار با ایشان که مطمئن شدم ایشان تا آخر بنای حضور در صحنه را دارند دیگر نیازی به حضورم نبود.

وی در پایان و در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر جریان دولت از آقای جلیلی حمایت کند، چه می‌کنید؟ تاکید کرد: حمایت از آقای دکتر جلیلی، حمایت از  گفتمان انقلاب اسلامی است‌. در این گفتمان هر کسی که برای خود شأنی به جز نظام ولایی و مردم‌سالار ایران با محوریت ولایت فقیه قائل باشد، جایی ندارد و ما با هم در این خصوص متفق‌القول هستیم. (فارس)


00:19: سعید جلیلی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جریان اولین سفر استانی خود به قم، با حضور در اجتماع ‌حامیان خود ‌در مسجد امام حسن عسگری ‌‌با اشاره به پیام امام در مورد حفظ جزایر مجنون تصریح کرد: روزی که به بچه‌های زین‌الدین این پیام داده شد‌ که این جزیره باید حفظ شود، بدون اینکه تسهیلات و تجهیزات سخت‌افزاری برای آنها ارسال شود، جزیره حفظ شد و اکنون آن تجربه نیز باید در تمام عرصه حضور پیدا کند.

وی تاکید کرد: اگر عدالتی بدون درک صحیح راه خود را ادامه دهد، راه انحرافی و بی‌فرجام خواهد بود و این مسیر وقتی می‌تواند محقق شود که التزام به حوزه‌های علمیه و در راس آن ولایت فقیه اتفاق بیفتد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: علت‌ پرهیز دادن امام خمینی در سال 58 از کسانی که اسلام منهای روحانیت را دنبال می‌کردند، این بود که اسلام منهای روحانیت بی‌فرجام خواهد بود و تنها اسلام ناب است که می‌تواند پیشرفت مد‌نظر اندیشه دینی را رقم بزند و بر این مبنا عمیقاً بر این باور هستم که اگر نظام اسلامی بدون این محتوا دنبال شود، به پیشرفت حقیقی نمی‌رسد. (لینک خبر)


00:01: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه که امشب در جمع هزاران نفری حامیان سعید جلیلی در مسجد امام حسن عسگری قم سخن می‌گفت، تاکید کرد: به نظر بنده فردی باید رئیس جمهور شود که تخصص فرهنگی داشته باشد و از فرهنگ سر دربیاورد‌ چرا‌که در این صورت می‌توان در حوزه‌های مختلف از جمله کارهای عمرانی و آبادنی مشاور داشت و ا‌میدواریم سعید جلیلی نیز برجستگی‌های خودش را در عرصه فرهنگی نشان دهد.

وی با بیان خاطره‌ای گفت: رسم بر ا‌ین است که معمولاً از شهدا خاطره می‌گویند اما به این علت که بنده از جانبازان نیز خاطره تعریف می‌کنم، یک خاطره از جلیلی قصد دارم تعریف کنم و آن این است که یک بار آیت‌الله مهدوی‌کنی از وی پرسیده بود آموزش‌های دینی که در طول دوران تحصیل در دانشگاه امام صادق گذراندید، آیا به کار شما خورده که وی جواب داده بود حداقل اثرش این بوده که فهمیدم کار فقه کار سردرآوردن است و آسان نیست و نمی‌توان به این راحتی در مسائل فقهی نظر داد که این جواب متواضعانه نشان از فهم دقیق جلیلی از فقه دارد. (لینک خبر)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها