يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۷۳۸۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۲     ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
بعضي از رسانه‌هاي ضد ايراني با سوء استفاده از اين ايده رسانه‌اي با راه اندازي صفحه‌اي به نام گزارشگر با پوشش شهروند خبرنگار بدنبال جذب خبرچين و جاسوس است.

پس از روزنامه گاردین، خبرگزاری یورونیوز نیز برای  مخالفان ایرانی فراخوان زد و برای خواستار ارسال اخبار تصویری از ایران در سایت " یوتیوب" شد.

این رسانه های غربی در درخواست خود نوشته اند: " با نزدیک شدن به انتخابت اخبار زیادی درباره‌ی ایران وجود دارد و ماتمایل دارم تا در حدامکان از دیدگاه های مختلف درمورد این کشور مطلع شویم. لطفا تصاویر‚ ویدئوها و اخبار متنی خود را ترجیحا به زبان انگلیسی با ما به اشتراک بگذارید. سعی می ‌شود از تجربیات و مشاهدات شما در مقالات گاردین استفاده شود.ایمنی شما در هنگام ضبط و ارسال خبر برای ما بسیار مهم است".

هرچند حوزه اطلاع رسانی با رشد فناوري‌هاي نو و همه گير شدن استفاده از اينترنت و موبايل‌هاي مجهز به دوربين، فصلي نو در اطلاع رسانی و خبرنگاري به عنوان شهروند خبرنگار (Citizen journalist) ايجاد شده است.

در بسياري از اتفاقات و حوادث غيرمترقبه که خبرنگاران حرفه‌اي حاضر نيستند، مردم عادي با گوشي‌هاي خود عکس و فيلم‌هايي مي‌گيرند که گاهي اوقات با استقبال زيادي روبرو مي‌شود.

اما عده ای از رسانه های مخالف نظام، با ساخت گزارش‌هايي جهت‌دار با ظاهري شبيه به محصولات شهروند خبرنگارها، قصد واقعي جلوه دادن دروغ‌هاي خود را دارند و گزارش خود را به نام مردم عادی معرفی می کنند.

بعضي از رسانه‌هاي ضد ايراني با سوء استفاده از اين ايده رسانه‌اي با راه اندازي صفحه‌اي به نام گزارشگر با پوشش شهروند خبرنگار بدنبال جذب خبرچين و جاسوس است و به دنبال آن است که گزارش هایی از داخل کشور را با هدف سیاه نمایی از اوضاع کشور پخش کند.  این در حالیست که از اخبار مثبت و دستاوردهای بزرگ کشورمان در این برنامه ها  و رسانه های مدعی جریان آزاد اطلاعات خبری نیست .

ابتدای بهمن ماه 91 بود که وزارت اطلاعات در چند بیانیه مهم از تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی و برخورد با مرتبطان با رسانه‌های غربی و به خصوص بنگاه خبرپراکنی دستگاه جاسوسی انگلیس (بی‌بی‌سی)، خبر داد که دل علاقه‌مندان به نظام و انقلاب را شاد و دشمنان انقلاب را از دخالت در امور داخلی کشور نا‌امید کرد.

وزارت اطلاعات، اعلام کرد این بازداشت‌ها برای شناسایی بیشتر تحرکات دشمنان در داخل است که رد پای استکبار جهانی و صهیونیسم در این تحرکات به اصطلاح خبری و رسانه‌ای مشاهده‌ می‌شود. البته بسیاری از بازداشت‌شدگان، ناآگاه و نادانسته وارد این بازی جدید دشمن در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

منبع:دانا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها