يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۳۷۴۷۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
رئیس ستاد انتخاباتی عارف در خراسان‌رضوی با اشاره به برنامه اقتصادی عارف برای رشد اقتصادی سالانه هشت درصد گفت: مملکت با یک جناح و تفکر اداره نمی‌شود و باید از تمام تفکر و ایده‌ها در مسیر اداره کشور استفاده کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد، حسین امینی صبح امروز در مراسم افتتاحیه ستاد جوانان و دانشجویی عارف(پویش امید) در خراسان‌رضوی که در محل یکی از ستادهای وی برگزار شد در جمع جوانان اصلاح‌طلب اظهار کرد: خدا را شاکریم که پس از چهار سال گردهم جمع شدیم تا برای یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای کشور آماده شویم.

وی افزود: باید با دقت نظر و اهتمام ویژه به مسئله انتخابات نگاه کنیم چرا که انتخاب رئیس‌جمهوری برای سکانداری چهار ساله در حوزه اجرا کار ساده‌ای نبوده و گزینش فرد اصلح نیازمند دقت نظر و شناخت است.

امینی با بیان اینکه باید نسبت به وضعیت گذشته و فعلی کاندیداها اشراف کامل داشت، گفت: در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باید مبتنی بر شناخت دقیق کاندیداها گزینه کارآمد را انتخاب کرده و روی کار بیاوریم.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور باید کسی باشد که نرخ تورم و بیکاری را به حداقل رسانده و رشد اقتصادی، تولید و اشتغال زایی را افزایش دهد.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در خراسان‌رضوی از ضعف‌های اقتصادی دولت نهم و دهم یاد کرد و ادامه داد: در سال‌های اخیر رشد منفی را در اقتصاد شاهد بودیم و همچنین وجود 3 میلیون بیکار که عمدتا جوانان دانشگاهی هستند، از دیگر ضعف‌های عمده بشمار می‌رود.

امینی یادآور شد: تورم، بیکاری، کاهش ارزش پول ملی از جمله موارد مهمی است که اقتصاد کشور را با مشکلات جدی روبه‌رو ساخته است.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که جایگاه ایرانی و جایگاه ایران به عنوان کشور متمدن در چه وضعیتی قرار دارد و این مسئله در برنامه‌های انتخاباتی شبکه جام جم به طور جدی دیده می‌شود؛ اینکه ایرانیان خارج از کشور به طور مکرر بیان می‌کنند که در کشورهای خارج بی‌اعتنایی و بی احترامی شدیدی نسبت به هموطنان ما صورت می‌گیرد.

* آزمون و خطا پس از 34 سال برای جمهوری اسلامی ایران سم مهلک است

امینی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که معتقد به خرد جمعی و نخبگان باشد، خاطرنشان کرد: آزمون و خطا برای جمهوری اسلامی ایران بعد از 34 سال سم مهلک است.؛ باید مصوبات ضمانت اجرایی داشته باشد.

وی افزود: عزل و نصب‌های پیاپی مانع رشد و پیشرفت شده است؛ جوان‌گرایی شعار بسیار خوبی است اما باید بدانیم طوری از نیروهای جوان باید استفاده شود که در عین تجربه اندوزی در آن جایگاه موفق عمل کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: از سال 84 تا 88 و از 88 تاکنون تعداد بیشماری از مدیران باتجربه به جرم توانمندی کنار گذاشته شدند؛ نباید از حیث برنامه، تجربه و درایت مدیران کارآمد را با اصل غفلت از خرد جمعی کنار گذاشت.

* مملکت با یک جناح و تفکر اداره نمی‌شود

امینی با تاکید بر اینکه مملکت را با یک جناح و تفکر نمی‌توان اداره کرد، گفت: یک مدیر موفق باید از تمام افکار و جناح‌ها در مسیر اداره کشور استفاده صحیح و مدیریت کند.

وی با اذعان اینکه ایران از موقعیت استثنایی ترانزیت برخوردار است، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از تمام مسیرها چه دریایی و چه جاده مناسب برای ترانزیت بوده و این در زمره راهکارهای توسعه اقتصادی بشمار می‌رود.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در خراسان‌رضوی از برنامه‌ها و گفتمان‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری یاد کرد و افزود: با حفظ احترام نسبت به همه کاندیداها، یکی از مسائل قابل بررسی این است که اغلب کاندیداها یک شبه برنامه‌هایی برای حل تمام معضلات کشور ارائه می‌دهند؛ باید در حد توانمندی وعده و ارائه برنامه کرد.

امینی تصریح کرد: عارف فردی است که در تمام مراحل خدمت خود بسیار موفق عمل کرده و سابقه درخشان وی در تمام جایگاه‌ها و پست‌های خود نشان‌دهنده موفقیت وی است.

* عارف شعار نمی‌دهد/برنامه عارف برای رشد اقتصادی سالانه 8 درصدی

وی یادآور شد: قانون‌گرایی از نقاط مثبت و قابل ذکر عارف بوده که همین اصل قانون‌گرایی سبب حل بسیاری از مشکلات کشور می‌شود؛ عارف شعار نمی‌دهد بلکه در حد توان خود به ارائه برنامه می‌پردازد.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه عارف با اعتقاد و احترام به هاشمی و خاتمی دیرتر از اغلب رقبای خود وارد صحنه انتخابات شد، گفت: برخی از کاندیداها از ماه‌ها و حتی سال گذشته برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده بود اما عارف بنا بر احترام بر هاشمی و خاتمی دیرتر از دیگران وارد صحنه شد.

امینی با ابراز نارضایتی از ردصلاحیت هاشمی تاکید کرد: هاشمی استوانه انقلاب تلقی می‌شود؛ وی با توجه به درخواست‌های مکرر مردمی بدون رغبت فردی وارد صحنه شد و آن چیزی که ما را متعجب ساخته رد صلاحیت وی است.

وی افزود: اگر چه برای رای شورای نگهبان احترام قائلیم اما باید اعتراف کنیم که رد صلاحیت هاشمی جای انتقاد، اظهار نظر و تذکر دارد و خبر احراز نشدن صلاحیت هاشمی آب سردی بر ملت ایران ریخت.

رئیس ستاد انتخاباتی عارف در خراسان رضوی گفت: هاشمی پس از ردصلاحیتش با صدور و انتشار بیانیه‌ای خواستار حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات شد و این نشان از بزرگواری وی دارد.

امینی اذعان کرد: فرصتی برای تبلیغات نداریم و نباید فرصت را از دست دهیم؛ بنا بر برنامه عارف رشد هشت درصدی اقتصادی را در صورت ریاست جمهوری وی شاهد خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها