أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۳۷۶۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم استقلال هفته گذشته به اوکراین سفر و با مسئولان باشگاه دیناموکیف دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که هفته گذشته گفته شد امیر قلعه‌نویی به آمریکا رفته است اما او به اوکراین رفته بود تا در ملاقاتی ویژه با مالک و رئیس باشگاه دینامو کیف مقدمات سفر استقلال به این کشور را برای برگزاری یک بازی تدارکاتی و اردوی آماده سازی فراهم کند.

سرمربی استقلال که دوشنبه هفته گذشته به کیف رفته بود، صبح جمعه به تهران بازگشت. او در این سفر، میهمان ویژه آلبروس تدیف، نماینده مجلس اوکراین، رئیس فدراسیون کشتی و قهرمان نامدار کشتی جهان بود، ستاره‌ای که کشتی‌های او با علیرضا دبیر در مسابقات جهانی را هنوز به یاد داریم.


همچنین قلعه‌نویی به دعوت ایهور سورکیز، رئیس و مالک باشگاه دینامو کیف در این باشگاه حاضر شد. از جمله توافقات این نشست برگزاری یک بازی دوستانه بین 2 تیم استقلال و دینامو کیف در تابستان امسال در اوکراین بود. همچنین قرار است پس از هماهنگی و تصمیم باشگاه استقلال، اردوی چند روزه‌ای هم برای آماده سازی این تیم در کمپ دینامو کیف برگزار شود.

پس از جلسه با سورکیز، قلعه‌نویی از امکانات باشگاه دینامو کیف بازدید کرد. مقدمات این سفر و جلسات را رضا حدادیان، دوست مشترک آلبروس تدیف و قلعه‌نویی فراهم کرده بود.

 

امیر قلعه‌نویی در کنار مدیرعامل باشگاه دیناموکیف

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها