کد خبر: ۱۳۷۷۳۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
رئیس شورای راهبردی ستاد قالیباف در خراسان شمالی از سفر این کاندیدای ریاست جمهوری در 19 اردیبهشت‌ماه به این استان خبر داد.

موسی‌الرضا ثروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به برنامه‌های سفر یک‌روزه این نامزد ریاست جمهوری به خراسان شمالی در روز یکشنبه هفته آینده اظهار کرد: قالیباف پس از ورود به فرودگاه  بجنورد با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهیدان ادای احترام خواهد کرد.

وی دیدار با امام جمعه بجنورد و همچنین عضو مجلس خبرگان رهبری را از جمله برنامه‌های این نامزد ریاست جمهوری در سفر به خراسان شمالی عنوان کرد.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه سملقان، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی، همچنین زمان دیدار مردمی قالیباف با اقشار مختلف استان را ساعت 10 صبح در سالن بزرگ ورزشی علیدخت اعلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه قالیباف حمایت طیف وسیعی از گروهای مختلف را دارد، تصریح کرد: افزون بر 150 نماینده مجلس شورای اسلامی هم از این نامزد ریاست جمهوری در انتخابات حمایت کرده‌اند.

رئیس شورای راهبردی ستاد قالیباف در خراسان شمالی گفت: این نامزد انتخاباتی نیروی مردمی و آزمون داده است و باید برای موفقیت وی در انتخابات تلاش شود.

ثروتی با اشاره به اوضاع حساس کشور و برنامه‌های این نامزد انتخاباتی در ابعاد مختلف اضافه کرد: قالیباف دارای شایستگی و ویژگی‌های متعددی بوده که‌ می‌تواند مسئولیت خطیر ریاست جمهوری را عهده‌دار شود.

وی گفت: عملکرد قالیباف در مناظره خوب بود و موجب شد بر آرای وی همچنان اضافه شود.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، مانه سملقان، گرمه و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قالیباف پیروز انتخابات خواهد بود، یادآور شد: قالیباف در بین این کاندیداها بی‌رقیب است و پیروز انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها