کد خبر: ۱۳۷۸۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۱۲ خرداد ۱۳۹۲
مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان خوزستان از برگزاری تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» با حضور سعید جلیلی در اهواز خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمدعلی کعبی در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان خوزستان که در حسینیه شهدا در خیابان فرهنگ اهواز برگزار شد، گفت: سعید جلیلی به استان خوزستان سفر خواهد کرد و در تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» سخنرانی خواهد کرد.

تجمع مردمی در مسجد ارشاد

وی افزود: تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» روز دوشنبه 13 خردادماه از ساعت 20 آغاز خواهد شد و آقای جلیلی نیز با حضور در این تجمع، به ایراد سخن خواهد پرداخت.

این روحانی خوزستانی در ادامه به محل برگزاری تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» اشاره کرد و ادامه داد: این تجمع در مسجد ارشاد واقع در میدان بسیج مستضعفین (فلکه ساعت) انجام می‌شود.

مسئول ستاد حمایت‌های مردمی سعید جلیلی در استان خوزستان در ادامه به اهداف تجمع مردمی «مقاومت رمز پیشرفت» پرداخت و گفت: این اقدام در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر خلق حماسه سیاسی انجام می‌شود که امیدواریم مردم شریف خوزستان با حضور در این همایش بزرگ بار دیگر حماسه‌ای به یادماندنی بیافرینند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های دیگر سفر سعید جلیلی به استان خوزستان پرداخت و خاطرنشان کرد: آقای جلیلی در سفر نصف روزه خود، ساعت 16:30 روز دوشنبه 13 خرداد از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز، وارد خوزستان می‌شود.

حضور در گلزار شهدا

این جوان نسل سومی تصریح کرد: آقای جلیلی پس از ورود به خوزستان به گلزار شهدای اهواز می‌رود و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام خواهد کرد.

کعبی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های آقای جلیلی به خوزستان، دیدار با علمای استان خوزستان، که از جمله آن‌ها حضرت آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها