امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۱۳۷۹۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۳ خرداد ۱۳۹۲
کنسرت مشترک خواننده ایرانی با سامی یوسف که قرار بود تابستان امسال در یک کشور آسیایی برگزارشود، به تعویق افتاد.

محسن افراسیابی خواننده موسیقی پاپ کشورمان که قرار بود با سامی یوسف کنسرت مشترک برگزار کند درباره آخرین خبرها از این اجرا به خبرنگار مهر گفت: از ابتدا قرار بود آلبوم "دوئل" به عنوان اولین آلبوم رسمی من تابستان امسال منتشر شود و پس از انتشار این آلبوم کنسرت مشترکی را با سامی یوسف برگزار کنم اما متاسفانه به دلیل اینکه هنوز این آلبوم به صورت رسمی منتشر نشده است من هم نمی‌توانم در این کنسرت حضور داشته باشم.

وی ادامه داد: با توجه به صحبت‌هایی که با مدیر برنامه های سامی یوسف انجام دادم قرار بر این است که این کنسرت مشترک بعد از انتشار آلبوم "دوئل" به صورت رسمی اوایل مهر ماه در یک کشور آسیایی با حضور نوازندگان خارجی گروه سامی یوسف و اجرای قطعاتی از ساخته‌های من و این خواننده برگزار شود.

این خواننده خاطرنشان کرد: سبک خوانندگی سامی یوسف سبک متفاوتی است که بیشتر در شکل مذهبی آن طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است بنابراین آنچه در این کنسرت برای علاقه‌مندان موسیقی اجرا می شود قطعات عاشقانه نخواهد بود و سعی می کنم کارهایی را اجرا کنم که با سبک این خواننده پرطرفدار همخوانی داشته باشد.

افراسیابی تصریح کرد: این همکاری به طور حتم یکی از بهترین و متفاوت‌ترین برنامه هایی است که تاکنون در حوزه موسیقی پاپ داشتیم چراکه هم می تواند برای طرفداران سامی یوسف جذاب باشد و هم سرمنشا خوبی برای همکاری هنرمندان ایرانی و خارجی باشد.

وی در پایان درباره آلبوم "دوئل" هم گفت: این آلبوم  نخستین آلبوم رسمی من در جایگاه خواننده است که با ترانه هایی از مهشاد عرب، مریم ناصر پور، مهران زنده دل، اسماعیل پناهی، امیر افشاری، مرتضی بیات، زهرا کلاته و فرناز فامیلی همراه بوده است. البته ملودی قطعات نیز توسط آهنگسازانی همچون مهران زنده دل و عماد طغرایی ساخته شده است. ضمن این که در این آلبوم نوازندگانی چون بهنام حکیم، حجت مرادی و میثم مروستی به نوازندگی پرداخته‌اند.

سامی یوسف خواننده مطرح جهان اسلام است که به خواندن آهنگ‌های مذهبی و انقلابی معروف است. وی متولد تهران و بزرگ شده بریتانیاست و همواره پاینبدی خود را به تفکرات دینش؛ اسلام در آثارش نشان داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها