کد خبر: ۱۳۸۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
در اعتراض به اخراج معاون ولایی حوزه علمیه قم:
در پی برکناری معاونت آموزش حوزه علمیه قم حجت الاسلام و المسلمین عباسی که از مسئولین ولایی و متعهد حوزه میباشند و در راستای ساماندهی سطوح عالی حوزه تلاشهای زیادی فرموده اند طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در تجمعی که امروز ساعت 12 ظهر در مدرسه دارالشفای قم برگزار میگردد.
به گزارش پایگاه 598 در پی برکناری معاونت آموزش حوزه علمیه قم حجت الاسلام و المسلمین عباسی که از مسئولین ولایی و متعهد حوزه میباشند و در راستای ساماندهی سطوح عالی حوزه تلاشهای زیادی فرموده اند طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در تجمعی که امروز ساعت 12 ظهر در مدرسه دارالشفای قم برگزار میگردد مراتب اعتراض خود را نسبت به این تصمیم مدیریت حوزه علمیه قم اعلام میدارند.

لازم به ذکر است که برخلاف آنچه از سوی مدیریت حوزه علمیه قم بیان گردیده است حجت الاسلام عباسی به هیچ وجه استعفا نداده و عزل این مدیر انقلابی به صورت یک سویه از طرف آیت الله مرتضی مقتدایی صورت گرفته است.

--------------------------------------

این تجمع با حضور گسترده اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در حیاط مدرسه دارالشفاء برگزار گردید که برخی از طلاب و روحانیون به ایراد سخنانی در حمایت از حجت الاسلام عباسی پرداختند.

تجمع کنندگان در این دیدار ضمن حمایت از مقاومت مدیران حوزه در برابر فشارهای بیرونی بر عزم جدی و پی گیری خود تا لغو این حکم غیرمسئولانه تاکید کردند.

در حاشیه این تجمع نیز طوماری در حمایت از روحانیون انقلابی و برائت از جریان فتنه به امضاء حاضرین درآمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۱
۰
چرا حرف چرت می زنید. اولن تجمع گسترده نبوده و تجمع چندین نفره بود
دومن آقای عباسی رو حتی مراجع هم بهش اعتراض داشتند و قرار بود که رسما از مراجع بابت حرفاش عذر خواهی بکند که نکرد و بعد هم آقای مقتدایی رو تهدید به استعفا کرد که آقای مقتدایی هم که بارها در جلسات از ناکارامدی آقای عباسی گله کرده بود در جا استعفای ایشون رو قبول می کنند و وقتی عباسی میاد که کاری رو که کرده درست کنه آقای مقتدایی دیگه قبول نمی کنه . میگه که تو دیگه استعفا دادی و تموم.
598 لطفن تحقیق کن بعد خبر بزن و اخبار غیر موثق رو کار نکن.
عباسی از کسانی بوده که به گفته خودش طلاب نا آگاه رو در زمان فتنه ساماندهی می کرده و برای تجمع به در خانه مراجه می فرستاده. این آدم عزل شده و نه یه فرد ولایی.
مرد باش و این رو تایید کن. اگرم نیستی که هیچ...
پاسخ
ناشناس
CANADA
۲۲:۳۷ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
آقای مودب که مخالف خود را به چرت گویی متهم میکنی اولا اجتماع خوبی بود ثانیا شما که آقای عباسی را نمیشناسی لطفا قضاوت نکن ثالثا امثال ایشون تو حوزه کم داریم رابعا حوزه اگر از این قبیل اقدامات منفعلانه نمیکرد رهبری به اون نمیفرمودند در حال مرگ هستید خامسا در کار آمدی ایشون همین بس که جرات کرد برای ساماندهی سطح حوزه که واقعا یک جای بی برنامه ایه قدم برداره
سادسا لطفا یکم املا تو قوی کن تا غلط ننویسی
لطفن تحقیق کن ....
لطفا اینجوریه نه اونجوری که تو نوشتی
به امید روزی که حوزه در دست مدیران انقلابی قرار بگیره نه یه مشت آدمی که از قوه قضائیه اومدن برای مدیریت حوزه و این مکان مقدس را با دادگاه اشتباه گرفتند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۰۲ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
یا ریاضی بلد نیستی یا بلد نیستی هزار تا بشماری ثانیا شما در کدوم جلسه آقای مقتدایی حاضر بودید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۳:۳۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۱
متاسفانه خط حذف آقای عباسی مثل آقای منتظری معاون آمار از سوی مدیر حوزه ریاست که مشاور آقای مقتدایی هم هست پی گیری می شود
اگر قرار باشد از فردا هر مرجع تقلیدی علیه یک مدیر اعتراض کند که درب حوزه را باید گل گرفت
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۶:۳۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۱
۰
کسی به نواب امام زمان و مراجع عظام (علی رغم توصیه های مقام معظم رهبری )توهین کند حقش همین است و لایق این سمت مهم در حوزه مقسه قم نیست،
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۴۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
بالاخره ولایی بود یا نه !!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۴ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۱
۰
امثال عباسي انصافا در حوزه کمند که با تمام توان مقابل دستور مراجع بايستند و به مراجع عظام تقليد توهين کنند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۵۷ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
شرکت طلاب در تجمع با سوء استفاده اطرافیان عباسی از سامانه پیامکی مرکز مدیریت حوزه که با ارسال پیامک از طلاب خواسته شده بود در تجمع شرکت کنند صورت گرفته بطوری که طلاب شرکت کننده فکر میکردند مرکز مدیریت از آنها خواسته در تجمع شرکت کنند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
با احترام به ساحت مراجع عظام تقليد اما واقعا اينکه دو تن از اين مراجع بزرگوار که از وزنه‌هاي علمي و معنوي حوزه حساب ميشوند فرموده‌اند دکتر عباسي فاسق است و ماندنش در مسئوليت‌هاي حوزوي حرام است
ضربه جدي به حيثيت و آبروي آقاي عباسي در حوزه زد.
هر چند آقاي دکتر عباسي دچار تندرويهاي شد اما از محضر مراجع انتظار داريم خدمات و تلاش‌هاي ايشان را هم مد نظر قرار دهند و خطايي که موجب صدور حکم فسق براي ايشان شده را چشم پوشي کنند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۹ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
آیا این صحت دارند آقایان حامدی ،ذوالقدر،رستمانی،حسن پور طلاب را به تجمع برای اعتراض نسبت به عزل دکتر عباسی تحریک می کنند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
میشه یکی از سخنرانیهای ضد فتنه عباسی رو بذارید تا ما ببینیم نکنه شما حسن عباسی رو میگید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۳ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
بزرگان اون وقت دنبال فرماسونری در دولت می گردند غافل از اینکه حوزه تا خرخره آلوده به نفوذ است و حذف دکتر عباسی کوچکترین این حوزه هاست ولی موسوی چی ها در دفتر تبلیغات و ... باید لانه کنند این هم نفوذ حضرات اکر .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
این اول کار حذف مکتب آقای مصباح یزدی از حوزه است . حالا دکتر عباسی بر خلاف نظر سران درس در موسسه امام خمینی بر گزار می کند باید هم این فاضل مجاهد و ولایتی فاسق خوانده شود وای به حال حوزه ای که ... به جای امام زمان برایش تکلیف معین کنند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
سلام به همه عزیزان اینکه مقام معظم رهبری میفرمایند با جنایاتی که غرب علیه ما کرده است ما 150 سال از دنیا عقبیم من طلبه کوچک می گم با این ظز فکر ما که دنبال پست و مقام هستیم 300 سال عقبیم
فقط خود امام زمان به دادمان برسد بس عجل لولیک الفرج
این صندلی ها به هیچ کس وفا نکرده و نخواهد کرد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
این آقای خدیوی کیه که میکن در تمام سایتها بنفع عباسی پیام میذاره؟

پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۳۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
آقای عباسی اگر از استعفا پشیمانید در گوشه ای دیگر از حوزه مشغول شوید راه که برشما بسته نیست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
چرا رجا نیوز فقط نظر طرفدارای عباسی رو تو سایت میذاره
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
تنها رجانیوز نیست جهان نیوز هم طرفدار عباسیه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
عزیزان آقای عباسی آدم خوب و زحمتکشیه عدهای از اطرافیانش که دنبال منافع مادی اند دارند جنجال درست میکنند و باعث تخریب بنده خدا حاج آقا عباسی میشن وگرنه ایشان ولایی و معتقد به مراجع معظم تقلید هستند. خدا ایشون را حفظ کند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۵ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
خدا آقا ( امام خامنه ای ) را حفظ کند که با روشن بینی برای حوزه آبرو می خرد وگرنه اگر مملکت دست کسانی که امثال حجت الاسلام عباسی را فاسق می دانند اداره می شد عاقبتی بهتر از طالبان و یا جامع ریاض نداشتیم . چرا که ـقایان با جن پیدا می کنند یا فاسق .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۸ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
عزیزان آقای عباسی هنوز دکترا ندارند و باید توضیح دهند چرا مثل دکتر!! سید محمد خاتمی و دکتر!! کردان به صراحت اعلام نمی‌کنند که مدرک دکترایی ندارند.
برای معاون آموزش یک مرکز علمی بزرگ که باید در برابر تقلب می‌ایستاد بسیار زشت بود که حتی در سایت حوزه متقلبانه همکارانش او را دکتر خطاب می‌کردند و این عزیز دل نمیگفت که من دکترایی ندارم و فقط فوق لیسانس دارم.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۲ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام

در سفر مقام معظم رهبر به قم تنها مدیر اجرایی و معاونتی از حوزه که مورد تشویق آقا واقع شد آقای عباسی بود.

در جلسه ویژه ای که با حضور اندیشمندان تشکیل شد ایشان حضور داشتند که موجب حسادت برخی و در آخر برکناری از معاونت ایشان شد.
ایشان فوق لیسانس فیزیک و دکتری ادبیات دارد.

در جریان فتنه با قدرت از حریم ولایت حمایت نموده و چشم بد بینان را کور نمود.

در طرح استاد محوری که همه ی طلاب از آن راضی بودند باعث پیشرفت علمی حوزه شد.

آیت الله مکارم هم با این طرح موافقت نمودند.howzeh.org

پیشرفت های فوق العاده حوزه در زمینه الکترونیک کردن خدمات را که فقط طلاب درک می کنند چه می گویم در اثر حمایت و برنا ریزی ایشان بود.

پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۸ - ۰۶ تير ۱۳۹۰
۰
۰
میگن سختگیری در امتحانات طلاب آزاد نسبت به گذشته توسط معاونت آموزش سیاسی بوده تا طلبه ها مجبور بشن به طرح استاد محوری روی بیاورند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها